AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:40 #1521 Skrevet mandag kl. 11:40 Disse, bare at før var det paprikasaus. Anonymkode: 417df...da1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:49 #1522 Skrevet mandag kl. 11:49 Pariser pizza! 😅 - Kan hende jeg angrer om jeg hadde smakt dem, men jeg husker disse pizzaene som ulidelig gode da jeg var liten Også savner jeg sitrondrops og bringebær drops, man får kjøpt dem av og til i enkelte butikker, men de er vanskelige å spore opp. Husker enda følelsen av å se på Døden på Oslo S og spise sitrondrops fordi han på TV gjorde det 🤣 Anonymkode: 4f716...1e4 5 1 1
Fant80 Skrevet mandag kl. 15:17 #1523 Skrevet mandag kl. 15:17 Maxboller da,om det var det du ikke taklet,eller fattet.
fugl fønix Skrevet mandag kl. 20:59 #1524 Skrevet mandag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Disse, bare at før var det paprikasaus. Anonymkode: 417df...da1 Det VAR min favoritt den gang det var paprikasaus i.🥰 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:46 #1525 Skrevet mandag kl. 21:46 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Disse, bare at før var det paprikasaus. Anonymkode: 417df...da1 Hadde MaxBoller for litt siden, med spaghettini. Den er jo ganske grei da, blir sikkert bedre med litt melk/fløte, kanskje ketchup eller sukker, et dryss gastromat? Smakte du forskjell på paprikasausen og tomatsausen ?? Husker den var bedre da jeg spiste den som barn, vet ikke om det var paprikasausen eller hva, men den slags mat pleier jo å smake bedre osm barn, men likevel ??? jeg likte ikke grandis som barn heller og liker det ikke nå heller. kun som vomfyll. Anonymkode: b13f7...fb3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:48 #1526 Skrevet mandag kl. 21:48 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Pariser pizza! 😅 - Kan hende jeg angrer om jeg hadde smakt dem, men jeg husker disse pizzaene som ulidelig gode da jeg var liten Også savner jeg sitrondrops og bringebær drops, man får kjøpt dem av og til i enkelte butikker, men de er vanskelige å spore opp. Husker enda følelsen av å se på Døden på Oslo S og spise sitrondrops fordi han på TV gjorde det 🤣 Anonymkode: 4f716...1e4 ser på bildet at Nidar førte Kongen av Danmark? de var veldig gode. Er vel Brynild som har bringebærdropsene nå? attpåtil uten sukker. altså .................. Anonymkode: b13f7...fb3
fugl fønix Skrevet tirsdag kl. 00:49 #1527 Skrevet tirsdag kl. 00:49 (endret) . Endret torsdag kl. 22:58 av fugl fønix
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 15:13 #1528 Skrevet tirsdag kl. 15:13 Jeg savner å få kjøpt poteter med jord på i sekk! Som barn hadde vi alltid en 10 kilos sekk med poteter stående og det savner jeg å få kjøpt. 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:40 #1529 Skrevet tirsdag kl. 21:40 Savner disse veldig fra smågodthylla. Anonymkode: 92ea6...78a 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:18 #1530 Skrevet onsdag kl. 18:18 Dere som savner Tine produkter og har TikTok. https://vm.tiktok.com/ZN8YjhUyM/ kanskje dere kan påvirke en favoritt tilbake om trykket blir høyt nok 😃 Anonymkode: 7aad8...899
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:17 #1531 Skrevet fredag kl. 10:17 Entrecôte. 90% av kjøttstykkene merket entrecôte i Norge er ikke stykningsdelen entrecôte. Savner også storfekjøtt med marmorering. Savner lammekoteletter og lammesadel. Anonymkode: 24931...c2e
Banjo Skrevet fredag kl. 17:34 #1532 Skrevet fredag kl. 17:34 MarianneE skrev (På 1.9.2026 den 17.13): Jeg savner å få kjøpt poteter med jord på i sekk! Som barn hadde vi alltid en 10 kilos sekk med poteter stående og det savner jeg å få kjøpt. Hvis det er en rekoring der du bor så kan du få kjøpt all slags uvaskede grønnsaker. Mye bedre holdbarhet enn de triste potetene i butikken. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:42 #1533 Skrevet fredag kl. 17:42 Savner mere kjøttdisk og få kjøpt ferdig stekt kylling . Anonymkode: bd60b...325 1
MarianneE Skrevet fredag kl. 18:23 #1534 Skrevet fredag kl. 18:23 Banjo skrev (47 minutter siden): Hvis det er en rekoring der du bor så kan du få kjøpt all slags uvaskede grønnsaker. Mye bedre holdbarhet enn de triste potetene i butikken. Det vet jeg, og kjører vi 30 minutter er det gårdsbutikker men sånn generelt lurer jeg på hvorfor slikt forsvant fra butikken
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:43 #1535 Skrevet fredag kl. 18:43 Jeg savner denne sjokoladeplaten (og sjokoladebombene i smågodtet) fra Nidar med lakris fra Lakrisgutta! Den var helt fantastisk. Anonymkode: 6ea4e...99b 1
MegJa Skrevet fredag kl. 20:52 #1536 Skrevet fredag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg savner denne sjokoladeplaten (og sjokoladebombene i smågodtet) fra Nidar med lakris fra Lakrisgutta! Den var helt fantastisk. Anonymkode: 6ea4e...99b DEN var god den!!! Synd hvis den ikke finnes noen steder lenger
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:19 #1537 Skrevet fredag kl. 21:19 MarianneE skrev (2 timer siden): Det vet jeg, og kjører vi 30 minutter er det gårdsbutikker men sånn generelt lurer jeg på hvorfor slikt forsvant fra butikken Folk gidder ikke ekstrajobben med å vaske jord fra potetene, vel - ferdigvaskede er langt mer håndterbare. Det er få som har potetkjellere og/eller så store familier med høyt potetforbruk at lengre lagring veier opp for å styre med masse jord. Anonymkode: 3951d...39b
Plexi Skrevet fredag kl. 21:23 #1538 Skrevet fredag kl. 21:23 MegJa skrev (29 minutter siden): DEN var god den!!! Synd hvis den ikke finnes noen steder lenger Den var digg! Siden den ikke finnes lengre har jeg tydd til denne nykommeren, den er slett ikke verst:
MegJa Skrevet fredag kl. 23:30 #1539 Skrevet fredag kl. 23:30 Plexi skrev (2 timer siden): Den var digg! Siden den ikke finnes lengre har jeg tydd til denne nykommeren, den er slett ikke verst: Den har jeg ikke sett, må teste ut en gang! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå