Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke du som har sett alle disse forklare med egne ord hvem, hvordan og hvorfor dette skjer?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Hardcore ct-folk har igrunn ikke noen egne meninger.

De kommer over en eller annen mer eller mindre usannsynlig teori på internet og tenker: AHA, så det er slik det er.

Stolte over å ha skjønt noe som "saueflokken" ikke har fått med seg saumfarer de hele internett for å finne støtte for sine nyoppdagede sannheter.

Etter hvert føler de sterkt ansvar for å belære de uinnvidde sauene om hvordan ting egentlig henger sammen, og da får man en mengde youtube videoer og lenker + sitater fra deres guruer der det de lirer av seg til og med har de samme skrivefeil som ct sidene de har hentet sitt materiale. :vin:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardcore ct-folk har igrunn ikke noen egne meninger.

De kommer over en eller annen mer eller mindre usannsynlig teori på internet og tenker: AHA, så det er slik det er.

Stolte over å ha skjønt noe som "saueflokken" ikke har fått med seg saumfarer de hele internett for å finne støtte for sine nyoppdagede sannheter.

Etter hvert føler de sterkt ansvar for å belære de uinnvidde sauene om hvordan ting egentlig henger sammen, og da får man en mengde youtube videoer og lenker + sitater fra deres guruer der det de lirer av seg til og med har de samme skrivefeil som ct sidene de har hentet sitt materiale. :vin:

Vet det egentlig, men vil utfordre slask på om han faktisk har kunnskaper rundt dette.

Annet enn andre som snakker på YouTube altså.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardcore ct-folk har igrunn ikke noen egne meninger.

De kommer over en eller annen mer eller mindre usannsynlig teori på internet og tenker: AHA, så det er slik det er.

Stolte over å ha skjønt noe som "saueflokken" ikke har fått med seg saumfarer de hele internett for å finne støtte for sine nyoppdagede sannheter.

Etter hvert føler de sterkt ansvar for å belære de uinnvidde sauene om hvordan ting egentlig henger sammen, og da får man en mengde youtube videoer og lenker + sitater fra deres guruer der det de lirer av seg til og med har de samme skrivefeil som ct sidene de har hentet sitt materiale. :vin:

En helt utrolig kort og konsis beskrivelse du kommer med her.

slask har ved flere anledninger prestert å svare, på enkle, direkte spørsmål, at: "det vil jeg ikke svare på" eller "det har jeg ingen mening om".

For deretter å bitche og sutre over at ingen gidder å se hans ørten-fjørten youtube-"bevis".

Hvis det ikke var så tragisk, så ville en sånn holdning til diskusjon vært komisk.

Nå er det bare patetisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt utrolig kort og konsis beskrivelse du kommer med her.

slask har ved flere anledninger prestert å svare, på enkle, direkte spørsmål, at: "det vil jeg ikke svare på" eller "det har jeg ingen mening om".

For deretter å bitche og sutre over at ingen gidder å se hans ørten-fjørten youtube-"bevis".

Hvis det ikke var så tragisk, så ville en sånn holdning til diskusjon vært komisk.

Nå er det bare patetisk!

Om man så kommer drassende med rapporter som viser fakta, så kan du likevel hevde at dette tror du ikke på, eller det er falsk, gjerne med begrunnelse at personen er useriøs eller ikke har de rette papirene i orden osv.

Så du stoler i grunnen ikke på noe(n) som andre kommer med info om.

Som vi har vært inne på før - hva med alle konspirasjonsteoriene som har vist seg å være sanne?

Nå er det ikke bare-bare å godta at fordi noen lager artikler om dette i fleng, så stemmer det, men hvorfor da være så lite mottakelig for at ting faktisk kan være sanne, eventuelt i mer eller mindre grad, for det ville være ille nok. Men det er en veldig stor mengde mennesker som bekymrer seg for det de observerer kommer ovenfra som viser seg å være farlige stoffer som folk får i seg via vann, mat osv. Skal man drite i de signalene disse menneskene sender til samfunnet når det er seriøse folk som støtter dem?

I denne saken så lyser det av mannen Dane Wigington at han er veldig kunnskapsrik når det gjelder hva som faller fra himmelen og hvor ille dette/disse stoffene er og han får hjelp av leger til den biten.

Hvis du fortsatt ikke har sett på det Wigington har snakket om bør du ikke være så bråkjekk.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener DU da slask?

Hvem, hvordan og hvorfor. Med egne ord?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man så kommer drassende med rapporter som viser fakta, så kan du likevel hevde at dette tror du ikke på, eller det er falsk, gjerne med begrunnelse at personen er useriøs eller ikke har de rette papirene i orden osv.

Så du stoler i grunnen ikke på noe(n) som andre kommer med info om.

Som vi har vært inne på før - hva med alle konspirasjonsteoriene som har vist seg å være sanne?

Nå er det ikke bare-bare å godta at fordi noen lager artikler om dette i fleng, så stemmer det, men hvorfor da være så lite mottakelig for at ting faktisk kan være sanne, eventuelt i mer eller mindre grad, for det ville være ille nok. Men det er en veldig stor mengde mennesker som bekymrer seg for det de observerer kommer ovenfra som viser seg å være farlige stoffer som folk får i seg via vann, mat osv. Skal man drite i de signalene disse menneskene sender til samfunnet når det er seriøse folk som støtter dem?

I denne saken så lyser det av mannen Dane Wigington at han er veldig kunnskapsrik når det gjelder hva som faller fra himmelen og hvor ille dette/disse stoffene er og han får hjelp av leger til den biten.

Hvis du fortsatt ikke har sett på det Wigington har snakket om bør du ikke være så bråkjekk.

Jeg tror vi alle er ganske åpne - men når teoriene har så uendelig mange logiske brister, så hjelper det ikke å være åpen. Da må man også være litt dum.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man så kommer drassende med rapporter som viser fakta, så kan du likevel hevde at dette tror du ikke på, eller det er falsk, gjerne med begrunnelse at personen er useriøs eller ikke har de rette papirene i orden osv.

Så du stoler i grunnen ikke på noe(n) som andre kommer med info om.

Som vi har vært inne på før - hva med alle konspirasjonsteoriene som har vist seg å være sanne?

Nå er det ikke bare-bare å godta at fordi noen lager artikler om dette i fleng, så stemmer det, men hvorfor da være så lite mottakelig for at ting faktisk kan være sanne, eventuelt i mer eller mindre grad, for det ville være ille nok. Men det er en veldig stor mengde mennesker som bekymrer seg for det de observerer kommer ovenfra som viser seg å være farlige stoffer som folk får i seg via vann, mat osv. Skal man drite i de signalene disse menneskene sender til samfunnet når det er seriøse folk som støtter dem?

I denne saken så lyser det av mannen Dane Wigington at han er veldig kunnskapsrik når det gjelder hva som faller fra himmelen og hvor ille dette/disse stoffene er og han får hjelp av leger til den biten.

Hvis du fortsatt ikke har sett på det Wigington har snakket om bør du ikke være så bråkjekk.

Ikke en eneste av dine konspirasjonsteorier har vært sanne, ikke een!!

Poenget som jeg og flere andre prøver å få deg til å reagere på er at du aldri kommer med dine egne teorier, aldri - du sprer bar vrøvl fra andre sider av typen nyhetsspeilet, uten å ha en konkret mening selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener DU da slask?

Hvem, hvordan og hvorfor. Med egne ord?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Jeg vet ikke hvem og konkret hvordan og heller ikke helt hvorfor, men det viktige er jo at det faktisk skjer og i stor stil. Dumping av farlige stoffer over store flateområder gjentatte ganger over tid er ikke noen helsegevinst.

Her er en opplysende dokumentar.

Sjekk noen minutter fra 5.50 omtrent (linken peker dit)

Italiensk dokumentar med engelske undertekser for sånne som meg som ikke kan italiensk.

Chemtrails the secret war
Det begynner med en forklaring om contrails vs chemtrails.
Hvis dere ikke tåler stoff i videoform så finn noe bedre skriftlig den som har tid.
Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem og konkret hvordan og heller ikke helt hvorfor, men det viktige er jo at det faktisk skjer og i stor stil. Dumping av farlige stoffer over store flateområder gjentatte ganger over tid er ikke noen helsegevinst.

Her er en opplysende dokumentar.

Sjekk noen minutter fra 5.50 omtrent (linken peker dit)

Italiensk dokumentar med engelske undertekser for sånne som meg som ikke kan italiensk.

Chemtrails the secret war

Det begynner med en forklaring om contrails vs chemtrails.

Hvis dere ikke tåler stoff i videoform så finn noe bedre skriftlig den som har tid.

Hvordan kan du skrive at noe et alvorlig og opplysende når ikke engang du klarer å gjøre deg opp en mening?

Hvordan forventer du at andre skal ta deg alvorlig når du ikke kan gjøre annet enn å poste linker?

Selv om jeg har mangelfull informasjon om et emne klarer jeg i det minste å gjøre meg opp en mening. Foreslår at du gjør det samme.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem og konkret hvordan og heller ikke helt hvorfor, men det viktige er jo at det faktisk skjer og i stor stil. Dumping av farlige stoffer over store flateområder gjentatte ganger over tid er ikke noen helsegevinst.

Her er en opplysende dokumentar.

Sjekk noen minutter fra 5.50 omtrent (linken peker dit)

Italiensk dokumentar med engelske undertekser for sånne som meg som ikke kan italiensk.

Chemtrails the secret war
Det begynner med en forklaring om contrails vs chemtrails.
Hvis dere ikke tåler stoff i videoform så finn noe bedre skriftlig den som har tid.

Nei, det viktige er at bare en ignorant idiot "argumenterer" sånn som du gjør her.

"Jeg vet ingenting om det jeg snakker om, men det er veldig farlig".

Jeg personlig tror at du, hele din familie, hele din omgangskrets og alle du har snakket med er kakerlakker i menneskeskikkelse (ok, det siste er noe jeg antar!).

Jeg vet ikke hvorfor, jeg vet ikke hvordan,men en zoolog jeg kjenner sier at så store kakerlakker er farlige.

Meget farlige!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det viktige er at bare en ignorant idiot "argumenterer" sånn som du gjør her.

"Jeg vet ingenting om det jeg snakker om, men det er veldig farlig".

Jeg personlig tror at du, hele din familie, hele din omgangskrets og alle du har snakket med er kakerlakker i menneskeskikkelse (ok, det siste er noe jeg antar!).

Jeg vet ikke hvorfor, jeg vet ikke hvordan,men en zoolog jeg kjenner sier at så store kakerlakker er farlige.

Meget farlige!!

Ok, men har du noe dokumentasjon på piss-vrøvlet ditt?

Eventuelt bare en videosnutt, jeg kan håndtere det.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men har du noe dokumentasjon på piss-vrøvlet ditt?

Eventuelt bare en videosnutt, jeg kan håndtere det.

Nei, men en ekspert (en pensjonert drosje-sjåfør, som en gang var på ferie i Kenya) har forsikret meg om at de er sinnssykt farlige, disse store kakerlakkene.

Visste du at de kan fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse trådene om konspirasjonsteorier forsterker bare min mening om at vi burde ha vitenskapsforståelse og kritisk tenking inn i skolepensum i grunnskolen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men har du noe dokumentasjon på piss-vrøvlet ditt?

Eventuelt bare en videosnutt, jeg kan håndtere det.

Ville du tatt det for god fisk om det var en anonym YouTuber som hadde sagt noe om det?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse trådene om konspirasjonsteorier forsterker bare min mening om at vi burde ha vitenskapsforståelse og kritisk tenking inn i skolepensum i grunnskolen.

Ja, du kan drømme.

Et folk med forståelse, som kan tenke selv er ikke ønskelig i vårt korrupte propaganda-samfunn.

Tør du tenke tanken om at konspirasjonsteoriene oppstår fordi folk faktisk begynner å forstå at det eksisterer mange konspirasjoner, ganske omfattende slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville du tatt det for god fisk om det var en anonym YouTuber som hadde sagt noe om det?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Det spiller ingen rolle om det er anonymt if it makes sense, men det betyr ikke at det må være sant.

Det kan være helt andre grunner til at folk er anonyme.

Nå var den linja til Wimson ment fleipete om du lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om det er anonymt if it makes sense, men det betyr ikke at det må være sant.

Det kan være helt andre grunner til at folk er anonyme.

Nå var den linja til Wimson ment fleipete om du lurte.

Om du fleipet gjør ingenting, jeg spurte deg i fullt alvor.

Nå snakker jo du om kildekritikk og det første budet der er jo etterrettelighet. At man kan spore opp kilden og etterprøve den. En anonym YouTuber er ingen god kilde, for selv om "it makes sense" for en lekmann som deg, her du ingen måte å sjekke om kilden er innlagt i psykiatrien eller lager en video som spøk.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fleipet gjør ingenting, jeg spurte deg i fullt alvor.

Nå snakker jo du om kildekritikk og det første budet der er jo etterrettelighet. At man kan spore opp kilden og etterprøve den. En anonym YouTuber er ingen god kilde, for selv om "it makes sense" for en lekmann som deg, her du ingen måte å sjekke om kilden er innlagt i psykiatrien eller lager en video som spøk.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Så siden du skriver helt anonymt her så bør jeg bare se bort fra det du skrev nå. For alt jeg vet kan du være rømt psykiatrisk pasient.

Siden du er inne på dette.

Søk opp Synnøve Fjellbakk Taftø, Arnold Juklerød, Eirik Finne så får du se hvordan psykiatrien brukes til å hindre brysomme politisk oppegående mennesker på falskt grunnlag.

Arnold Juklerød avslørte ulovlig nedleggelse av grendeskolene i Norge, bevisst juks fra myndighetenes side. For å hindre at folk fikk greie på ulovligheten og måten det ble gjort på ble han innlagt og måtte kjempe i årevis for å få det dokumentert at han hadde rett. Det fikk han omsider og døde rett etterpå (eller var det før). Intervjuene med ham ligger ute i mp3-format. Kan anbefales for å få innblikk i hvordan myndighetene misbruker det som misbrukes kan for å skjule, hindre innsyn osv.

Synnøve Fjellbakk Taftø ble brysom når ulovlighetene rundt EU-avtalen ble avslørt av henne selv. Hun postet historien på nettet og vips - innlagt - flere ganger. Ligger masse om dette ute (Mitt Nordnorge-bloggen bl.a.).

Eirik Finne ble forsøkt innlagt da han avslørte Byggforsks svakheter i en type bygningskonstruksjon som kunne forårsake brann som følge av kondens/ising og dermed kortslutning når isen tinte og rant innvendig i bygningen ned på det elektriske anlegget. Husker ikke om han ble innlagt, eller bare forsøkt...

Byggforsk er en av statens armer...

Så hvis psykiatrien er inne i bildet er det grunn til å følge med for det kan gjerne tegne sannheten i en helt annen retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse trådene om konspirasjonsteorier forsterker bare min mening om at vi burde ha vitenskapsforståelse og kritisk tenking inn i skolepensum i grunnskolen.

Amen!

Ja, du kan drømme.

Et folk med forståelse, som kan tenke selv er ikke ønskelig i vårt korrupte propaganda-samfunn.

Tør du tenke tanken om at konspirasjonsteoriene oppstår fordi folk faktisk begynner å forstå at det eksisterer mange konspirasjoner, ganske omfattende slike?

Konspirasjonsgeitene er jo de som virkelig ikke KLARER å tenke selv, men bygger fantasislott rundt noe de selv synes er spennende, og avfeier alt som handler om logikk, kildekritikk og generell kritisk sans.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...