Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Hvis du godtar premissene i mitt forrige innlegg, så vil jeg gjerne gratulere deg, slask! Da har du bevist at jorden ikke roterer....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Størrelsen på partiklene avgjør ikke farlighetsgraden. Det er det den kjemiske sammensetningen som gjør. Du forstår ikke hva du snakker om.

Jeg forstår faktisk ikke hva du mener med nanopartikler i denne sammenhengen.

Det er fint med en kjemiker eller to for å påvise stoffer i snø, is, vann etc. - men kjemi er ikke et fagområde som nødvendigvis kan forklare hvordan stoffene havnet der. Det kan derimot en meteorolog kanskje si noe om. Eller en geolog.

Skal man tro på at dette er sprøytet ut fra fly, så må noe indikere at det er det som er tilfelle. Det holder ikke at man har påvist noen stoffer i visse substanser eller organismer.

Så - hva er det som peker mot at dette er sprøytet ut i atmosfæren? Og hva er det som peker mot at det er sprøytet ut i atmosfæren så høyt oppe som i flytrafikkens domene?

Hvorfor må forurensningen være luftbåren?

Kan ekspertene dine svare på dette? Nei, jeg gidder ikke å se en time lang video for å oppdage at de ikke har noe fornuftig å si. Dersom spørsmålene mine blir belyst i noen av videoene dine kan du referere svarene her. Skriftlig.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Her er en nevrolog som bekymrer seg for akkurat dette:

http://www.geoengineeringwatch.org/neurologist-warns-aluminum-in-chemtrails-could-cause-explosive-increase-in-neurodegenerative-diseases/

Lite utdrag:

My major concern is that there is evidence that they are spraying tons of nanosized aluminum compounds. It has been demonstrated in the scientific and medical literature that nanosized particles are infinitely more reactive and induce intense inflammation in a number of tissues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en nevrolog som bekymrer seg for akkurat dette:

http://www.geoengineeringwatch.org/neurologist-warns-aluminum-in-chemtrails-could-cause-explosive-increase-in-neurodegenerative-diseases/

Lite utdrag:

My major concern is that there is evidence that they are spraying tons of nanosized aluminum compounds. It has been demonstrated in the scientific and medical literature that nanosized particles are infinitely more reactive and induce intense inflammation in a number of tissues.

Men dette gjelder bare for stoffer som utøver skade mekanisk, ikke for kjemiske reaksjoner med menneskelig vev. Slike aluminiumspartikler kan bl. a. bevirke inflammasjon i lungene på kort sikt, og granulomer på lang sikt. I likhet med andre små partikler du kan risikere å puste inn.

Er det forøvrig påvist slike konsentrasjoner at dette kan utgjøre et problem? Og finner man da aluminiumspartikler i nanostørrelse?

Hvor er forøvrig bevisene for at dette er spredd med fly? Og hva mener han med "aluminium compounds"? Hvis de har funnet dette må de jo kunne være spesifikke om hva det er for slags aluminiumsforbindelse de har funnet?

Antagelig puster du inn en mengde partikler i ditt eget hjem hver dag som utgjør en mye større risiko enn dette fantasiscenariet.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en nevrolog som bekymrer seg for akkurat dette:

http://www.geoengineeringwatch.org/neurologist-warns-aluminum-in-chemtrails-could-cause-explosive-increase-in-neurodegenerative-diseases/

Lite utdrag:

My major concern is that there is evidence that they are spraying tons of nanosized aluminum compounds. It has been demonstrated in the scientific and medical literature that nanosized particles are infinitely more reactive and induce intense inflammation in a number of tissues.

Denne er herlig.

Man tar altså en konspirasjons-nisse-"ekspert" og spør han om å kommentere hvor farlig et eller annet stoff er.

Han svarer med det selvfølgelige: Nano-størrelse partikler har større reaktivitet enn vanlige "støv-størrelse" partikler, så hans konklusjon er at 'dette er farlig'.

Det kunne du ha spurt et 2-års koppe-lam, på sterke medisiner, om og svaret ville blitt: Det er farlig!

Premissen er dog, som vanlig helt idiotisk:

"My major concern is that there is evidence that they are spraying tons of nanosized aluminum compounds"

Altså, man tar utgangspunkt i det som man ønsker å diskutere, nemlig om det sprayes kjemiske stoffer fra fly, og konstaterer flatt at, ja - det gjør det!

Deretter sier man at det er farlig, og argumenterer med at det er særlig fordi det er 'nano-partikler'.

Og alle konspirasjons-idiotene renner rundt som hodeløse høner og kakler: "De' e fali" "de' e fali" "de' e fali - eksperten har sagt det"

Hvor tåpelig går det an for deg å "argumentere" slask?

Har vi nådd bunnen (=toppen av idioti)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstand om bløff er kun.....en påstand.

Hva slags eksperter etterlyser du?

Du og videoen lyver om at det er eksperter der. Det er ingen eksperter der, bare inkompetente synsere.

Jeg etterlyser ingen eksperter. Jeg vet at ekspertene sier at du prater tull. Jeg bare påpeker at din løgn om at du har eksperter som støtter dine feberfantasier bare er løgn.

I tillegg er du såpass lite med at når f.eks. Sir Winston stiller kritiske spørsmål som tvinger deg til å tenke deg om så bare sier du "jeg gidder ikke gjette". Du tar ikke til deg at hvis du faktisk hadde tenkt gjennom det så hadde du sett hvor latterlige påstandene dine er.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en nevrolog som bekymrer seg for akkurat dette:

Rettelse: Pensjonert nevrolog. Han er altså ikke inne i fagmiljøene lenger.

Dessuten: Hvilken relevans har en nevrolog? Hva er det han har for relevant kunnskap om partikler i luften?

Nok en gang lyver du.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettelse: Pensjonert nevrolog. Han er altså ikke inne i fagmiljøene lenger.

Dessuten: Hvilken relevans har en nevrolog? Hva er det han har for relevant kunnskap om partikler i luften?

Nok en gang lyver du.

Mister man plutselig all kunnskap når man blir pensjonist?

Er det ikke lov å ha et kontaktnett når man er pensjonist?

Nevrolog? Du får høre hva han uttaler seg om da vet du.

Lyver? Hvor da? Når da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister man plutselig all kunnskap når man blir pensjonist?

Er det ikke lov å ha et kontaktnett når man er pensjonist?

Nevrolog? Du får høre hva han uttaler seg om da vet du.

Lyver? Hvor da? Når da?

Sjekk wikipedia artikkelen om fyren. Han virker ikke helt god:

According to Blaylock, the former Soviet Union tried to spread collectivism by covertly introducing illegal drugs and various sexually transmitted diseases into the United State
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister man plutselig all kunnskap når man blir pensjonist?

Er det ikke lov å ha et kontaktnett når man er pensjonist?

Nevrolog? Du får høre hva han uttaler seg om da vet du.

Lyver? Hvor da? Når da?

Spiller ingen rolle i dette tilfelle, han har - pensjonist eller ikke - ingen relevant ekspertise omkring kjemikalier spredt fra fly.

Ingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle i dette tilfelle, han har - pensjonist eller ikke - ingen relevant ekspertise omkring kjemikalier spredt fra fly.

Ingen!!

Ok, da er du enig i at en del av argumentene hans (jabx) ikke er relevante i diskusjonen her, siden du sier "spiller ingen rolle".

Men du kan ikke avvise at en nevrolog har noe å gjøre i en sak hvor det helt tydelig spres store mengder kjemikalier/stoffer fra oven. At han nevner at flyene sprer driten trenger ikke være hans egen observasjon selv om det også er mulig. Det holder at mange andre eksperter samarbeider med sine forskjellige kunnskaper til å overbevise befolkningen og en haug med ledere at sprayingen foregår i stor stil.

Og hadde du klart å samle et bedre utvalg for å holde 10-12 relevante innlegg om denne miljø-ødeleggende og helsefarlige kriminaliteten, slik som i videoen, som skulle du fått stor respekt av meg. Jeg trenger ikke si at du får null respekt for å prøve å avvise/bortforklare noen som nå er dokumentert, fordi du tydeligvis ikke gidder å ta til deg informasjon fra diverse ekspert-uttalelser, for det er det det helt åpenbart er.

Her er et annet veldig interessant foredrag med spørsmål og svar, med Dane Wigington.

Her er innlegget med direktelinkene til de forskjellige innleggene i videoen:
Forøvrig:
Startinnlegget med videolinken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er du enig i at en del av argumentene hans (jabx) ikke er relevante i diskusjonen her, siden du sier "spiller ingen rolle".

Men du kan ikke avvise at en nevrolog har noe å gjøre i en sak hvor det helt tydelig spres store mengder kjemikalier/stoffer fra oven. At han nevner at flyene sprer driten trenger ikke være hans egen observasjon selv om det også er mulig. Det holder at mange andre eksperter samarbeider med sine forskjellige kunnskaper til å overbevise befolkningen og en haug med ledere at sprayingen foregår i stor stil.

Og hadde du klart å samle et bedre utvalg for å holde 10-12 relevante innlegg om denne miljø-ødeleggende og helsefarlige kriminaliteten, slik som i videoen, som skulle du fått stor respekt av meg. Jeg trenger ikke si at du får null respekt for å prøve å avvise/bortforklare noen som nå er dokumentert, fordi du tydeligvis ikke gidder å ta til deg informasjon fra diverse ekspert-uttalelser, for det er det det helt åpenbart er.

Her er et annet veldig interessant foredrag med spørsmål og svar, med Dane Wigington.

Her er innlegget med direktelinkene til de forskjellige innleggene i videoen:
Forøvrig:
Startinnlegget med videolinken

Totalt vrøvl og svada!

I en diskusjon om hvorvidt det spres kjemikalier fra fly så har en nevrolog, som uttaler seg om hvor farlig dette er, ingenting å bidra med.

Du har ikke bevist at det spres noe som helst fra fly, derfor er enhver diskusjon om farligheten av denne 'spredningen' irrelevant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns litt synd på Slask. Det er tydelig nok at han liker å boltre seg med ville teorier, og foretrekker det fremfor å diskutere noe virkelig. Det er sammensvergelser stolpe opp og stolp ned, 24/7.

Jeg tror ikke jeg har sett ham ha en mening om noe av relevans for det livet jeg antar at han lever ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns litt synd på Slask. Det er tydelig nok at han liker å boltre seg med ville teorier, og foretrekker det fremfor å diskutere noe virkelig. Det er sammensvergelser stolpe opp og stolp ned, 24/7.

Jeg tror ikke jeg har sett ham ha en mening om noe av relevans for det livet jeg antar at han lever ett eller annet sted.

Enig.

Har flere ganger spurt han om hva han selv tror. Eneste svaret som har kommet har vært linker til YouTube og "det er noe som ikke stemmer". Trist.

Håper han får fikset den bloggen.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt vrøvl og svada!

I en diskusjon om hvorvidt det spres kjemikalier fra fly så har en nevrolog, som uttaler seg om hvor farlig dette er, ingenting å bidra med.

Du har ikke bevist at det spres noe som helst fra fly, derfor er enhver diskusjon om farligheten av denne 'spredningen' irrelevant!!

At «det ikke spres noe som helst fra fly», er fullstendig feilaktig. For eksempel er det velkjent at det så tidlig som på 1940-tallet ble gjort forsøk på å kontrollere været.

Fra Wikipedias artikkel om «Cloud Seeding»:

«Cloud seeding, a form of weather modification, is the attempt to change the amount or type of precipitation that falls fromclouds, by dispersing substances into the air that serve as cloud condensation or ice nuclei, which alter the microphysical processes within the cloud. The usual intent is to increase precipitation (rain or snow), but hail and fog suppression are also widely practiced in airports.»

«The most common chemicals used for cloud seeding include silver iodide, potassium iodide and dry ice (solid carbon dioxide). Liquid propane, which expands into a gas, has also been used.»

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

Påstår du fortsatt at «det ikke spres noe som helst fra fly»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At «det ikke spres noe som helst fra fly», er fullstendig feilaktig. For eksempel er det velkjent at det så tidlig som på 1940-tallet ble gjort forsøk på å kontrollere været.

Fra Wikipedias artikkel om «Cloud Seeding»:

«Cloud seeding, a form of weather modification, is the attempt to change the amount or type of precipitation that falls fromclouds, by dispersing substances into the air that serve as cloud condensation or ice nuclei, which alter the microphysical processes within the cloud. The usual intent is to increase precipitation (rain or snow), but hail and fog suppression are also widely practiced in airports.»

«The most common chemicals used for cloud seeding include silver iodide, potassium iodide and dry ice (solid carbon dioxide). Liquid propane, which expands into a gas, has also been used.»

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

Påstår du fortsatt at «det ikke spres noe som helst fra fly»?

Jeg har aldri sagt eller ment at det ikke spres noe fra fly, det spres veldig mye fra f.eks. Crop-Dusters!

crop-duster.jpg

Det som er diskusjonen her er om det spres noe fra kommersielle jet-fly, type 737 - 787 og liknende, siden alle bilder og videoer som dere konspirasjonsterrorister viser sånne fly.

Og, dere har enda til gode å bevise noe som helst; ikke har vi sett tomme eller fulle kjemikalie-tanker på 1 til 10m3 på rutefly, ikke har vi hørt fra Ground-Personell om at de fyller ukjente kjemikalier støtt og stadig, ikke har vi hørt fra piloter om at flymaskinen jevnlig er for tung i forhold til manifestet osv osv.

Bare vrøvl og sprøyt dere legger frem hele veien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At «det ikke spres noe som helst fra fly», er fullstendig feilaktig. For eksempel er det velkjent at det så tidlig som på 1940-tallet ble gjort forsøk på å kontrollere været.

Fra Wikipedias artikkel om «Cloud Seeding»:

«Cloud seeding, a form of weather modification, is the attempt to change the amount or type of precipitation that falls fromclouds, by dispersing substances into the air that serve as cloud condensation or ice nuclei, which alter the microphysical processes within the cloud. The usual intent is to increase precipitation (rain or snow), but hail and fog suppression are also widely practiced in airports.»

«The most common chemicals used for cloud seeding include silver iodide, potassium iodide and dry ice (solid carbon dioxide). Liquid propane, which expands into a gas, has also been used.»

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

Påstår du fortsatt at «det ikke spres noe som helst fra fly»?

Disse eksperimentene har ingen relevans for de ville påstandene om "chemtrails".

Det dere kaller "chemtrails" (og som resten av oss kaller contrails) ser man påfallende ofte mot en bakgrunn av klar himmen, uten en sky i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse eksperimentene har ingen relevans for de ville påstandene om "chemtrails".

Det dere kaller "chemtrails" (og som resten av oss kaller contrails) ser man påfallende ofte mot en bakgrunn av klar himmen, uten en sky i nærheten.

Educate yourself (mistenker dere ikke ønsker nettopp det).

Og om du ikke har hørt om (UN) Agenda 21 før så er det på tide.

Chemtrails Conspiracy Educate Yourself

Agenda 21 & Chemtrails- Threats to Human Health

http://hartkeisonline.com/2012/12/04/chemtrails-conspiracy-educate-yourself/

Finner denne siden interessant og viktig, men det er sikkert dumt å si for da begynner

blandeMann, Wimson og han derre jabberen og surre som gale for å finne noe å pirke på, hva det skal være.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Educate yourself (mistenker dere ikke ønsker nettopp det).

Og om du ikke har hørt om (UN) Agenda 21 før så er det på tide.

Chemtrails Conspiracy Educate Yourself

Agenda 21 & Chemtrails- Threats to Human Health

http://hartkeisonline.com/2012/12/04/chemtrails-conspiracy-educate-yourself/

Finner denne siden interessant og viktig, men det er sikkert dumt å si for da begynner

blandeMann, Wimson og han derre jabberen og surre som gale for å finne noe å pirke på, hva det skal være.

Kan ikke du som har sett alle disse forklare med egne ord hvem, hvordan og hvorfor dette skjer?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Educate yourself (mistenker dere ikke ønsker nettopp det).

Og om du ikke har hørt om (UN) Agenda 21 før så er det på tide.

Chemtrails Conspiracy Educate Yourself

Agenda 21 & Chemtrails- Threats to Human Health

http://hartkeisonline.com/2012/12/04/chemtrails-conspiracy-educate-yourself/

Finner denne siden interessant og viktig, men det er sikkert dumt å si for da begynner

blandeMann, Wimson og han derre jabberen og surre som gale for å finne noe å pirke på, hva det skal være.

"Educate yourself"??

Du skulle prøvd det, slask.

Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...