Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Det vil aldri, gjentar: Aldri! være noen vits i å se dine "video-bevis"!!

Og når du kaller staklene som uttaler seg for "ekspert" og til og med skriver i overskriften: "Ta dette på alvor" - ja så er det all mulig grunn til å drite i å klikke på youtube-linkerne.

Har du for resten aksjer i youtube?

Den eneste grunn du måtte ha til å lokke folk til å klikke på mølet ditt må da være at du tjener penge på tullet!!

Ja, hold deg unna videoen.

Det kunne hende du ville synes de hadde mye vettugt å komme med, selv om jeg tviler. Jeg har jo sett din belærende ignoranse her lenge.

Og nei, jeg har ikke "aksjer i Youtube".

Ikke en gang reklameinntekter, da jeg aldri har linket til egen kanal/youtube-konto.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så, ifølge deg, en gjeng med selverklærte konspirasjonsteoretiker (kan kanskje kalle dem 'konspirasjonsterrorister'?) er dine eksperter?

Det står jammen meg dårlig til med ekspertbransjen nå for tiden!! :blomst: :blomst: :blomst:

Jeg er sikker på du kan argumentere bedre enn dette, for det her var elendige poenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på du kan argumentere bedre enn dette, for det her var elendige poenger.

Mulig det var elendige poenger, men sant er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Jeg har et spørsmål. Når jeg er ute og flyr, og får kondensstriper - hvem har da installert disse chemtrails-tankene på flyet?

Vi snakker her om seilfly forøvrig. Er det jeg som står ansvarlig selv om jeg ikke visste at klubben hadde montert dette? Jeg blir jo overrasket når du forteller meg at dette er ulovlige greier.

Svar fort, jeg er redd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søker på navn på listen din så ser jeg ingen med reelle og relevante kvalifikasjoner.

Dane Wigington og Less Baugh ser ikke ut til å ha noen kvalifikasjoner i det hele tatt. Ingen fagfelt?

Iraja Sivadas ser ut til å være matematiker. Hvorfor uttaler han seg utenfor eget fagfelt?

Andre er biologer, piloter, nevrologer, teknikere, advokater, osv. Irrelevante fagfelt.

Dette ser ut til å bekrefte mistanken min: De påståtte "ekspertene" er slett ikke eksperter innenfor relevante fagfelt, men tilfeldige folk med sterke meninger om ting de ikke har kompetanse på.

Så du stoler bare på hva du er i stand til å finne om personene - altså skrevet av andre? Ikke overhode interessert i å høre hva de sier?

Klassifiserer du din egen evne til å vurdere hva folk snakker om så dårlig at det ikke er tema å høre hva de kommer med?

Du må forstå at jeg spør siden du kun er ute etter å finne noe negativt om personene mens du driter fullstendig i tema og sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var elendige poenger, men sant er det!

Argumenter bedre da Sir Wimson.

Åh, nå - nei du har ikke tenkt å dykke inn i innleggene, sånn var det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS. Jeg har et spørsmål. Når jeg er ute og flyr, og får kondensstriper - hvem har da installert disse chemtrails-tankene på flyet?

Vi snakker her om seilfly forøvrig. Er det jeg som står ansvarlig selv om jeg ikke visste at klubben hadde montert dette? Jeg blir jo overrasket når du forteller meg at dette er ulovlige greier.

Svar fort, jeg er redd.

Har jeg skrevet noe sted at det er rutefly som står bak?

Nå er vel ikke du interessert i temaet, for da hadde du fått med deg at de har gode vitenskapelige data for at aluminium, strontium, barium mm faller fra himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet noe sted at det er rutefly som står bak?

Nå er vel ikke du interessert i temaet, for da hadde du fått med deg at de har gode vitenskapelige data for at aluminium, strontium, barium mm faller fra himmelen.

Hvorfor vinkler du det alltid slik at den du tiltaler ikke er interessert i temaet? Det er en stygg hersketeknikk, slutt med det.

La meg spørre da på vegne av mine venner i luftforsvaret, jeg tror ikke de heller er klare over at de flyr på slik styggedom. Hva kan de gjøre med dette? Hvem burde de snakke med? Hvem har egentlig ansvaret?

OG. Hvor i flyet oppbevarer de dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Jeg har et spørsmål. Når jeg er ute og flyr, og får kondensstriper - hvem har da installert disse chemtrails-tankene på flyet?

Vi snakker her om seilfly forøvrig. Er det jeg som står ansvarlig selv om jeg ikke visste at klubben hadde montert dette? Jeg blir jo overrasket når du forteller meg at dette er ulovlige greier.

Svar fort, jeg er redd.

Seilfly er teknologi man plukket ut av ufoen i Roswell, så at man installerer micro-chemtraildyser på fabrikken er bortimot uunngåelig.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seilfly er teknologi man plukket ut av ufoen i Roswell, så at man installerer micro-chemtraildyser på fabrikken er bortimot uunngåelig.

FY FAEN, jeg skal skrive sinnabrev til klubben nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumenter bedre da Sir Wimson.

Åh, nå - nei du har ikke tenkt å dykke inn i innleggene, sånn var det vel.

Du av alle burde vite at det ikke går an å argumentere mot konspirasjonsteorier og konspirasjonsterrorister!

Hva i all verden skulle jeg fått ut av å argumentere mot denne, eller noen av dine andre, konspirasjonsteori.

For resten gjorde jeg nettopp det, jeg lagde et regnestykke som viser at det er helt umulig å spre kjemikalier i noen som helst virkningsfull konsentrasjon, men jeg kan ikke huske å ha sett noe svar fra deg på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vinkler du det alltid slik at den du tiltaler ikke er interessert i temaet? Det er en stygg hersketeknikk, slutt med det.

La meg spørre da på vegne av mine venner i luftforsvaret, jeg tror ikke de heller er klare over at de flyr på slik styggedom. Hva kan de gjøre med dette? Hvem burde de snakke med? Hvem har egentlig ansvaret?

OG. Hvor i flyet oppbevarer de dette?

Og hvorfor kjenner ikke min venn som var leder for norsk flymedisin i mange år til dette?

Lyver han når han sier at dette bare er tull?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kjenner ikke min venn som var leder for norsk flymedisin i mange år til dette?

Lyver han når han sier at dette bare er tull?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du stoler bare på hva du er i stand til å finne om personene - altså skrevet av andre? Ikke overhode interessert i å høre hva de sier?

Klassifiserer du din egen evne til å vurdere hva folk snakker om så dårlig at det ikke er tema å høre hva de kommer med?

Du må forstå at jeg spør siden du kun er ute etter å finne noe negativt om personene mens du driter fullstendig i tema og sak.

Du bør også kunne se at hvis du vil omtale en person som ekspert, så må det være innenfor et relevant fagfelt. Det hjelper ikke at man er en briljant matematiker når temaet er atmosfæriske fenomener. Der er man ikke mer meningsberettiget enn hvem som helst andre.

Og det er ikke noe negativt med å påpeke dette.

Kom heller med noen meteorologer, om du har noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kjenner ikke min venn som var leder for norsk flymedisin i mange år til dette?

Lyver han når han sier at dette bare er tull?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Be ham se videoen og spør hva han mener om det de forklarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde lite å komme med nå, så du beleilig henger deg på andres diskreditering uten grunn. Du gadd vel ikke prøve å høre hva disse folkene snakker om for din hensikt er alltid å diskreditere.

Jeg trenger ikke se videoen for å bestemme meg for hva jeg skal mene om chemtrail-konspirasjonsteorier. De er diskreditert for lengst. Og jeg gidder ikke diskutere dette med deg, ganske enkelt fordi det er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor vinkler du det alltid slik at den du tiltaler ikke er interessert i temaet? Det er en stygg hersketeknikk, slutt med det.

La meg spørre da på vegne av mine venner i luftforsvaret, jeg tror ikke de heller er klare over at de flyr på slik styggedom. Hva kan de gjøre med dette? Hvem burde de snakke med? Hvem har egentlig ansvaret?

OG. Hvor i flyet oppbevarer de dette?

Sikkert bak dassen, eller i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke se videoen for å bestemme meg for hva jeg skal mene om chemtrail-konspirasjonsteorier. De er diskreditert for lengst. Og jeg gidder ikke diskutere dette med deg, ganske enkelt fordi det er bortkastet tid.

Ok, så hvorfor holdet du deg ikke borte. Du har deg selv å takke for innblandingen, men prøver å finne unnskyldninger når du har dårlige argumenter.

Når du på forhånd har bestemt deg for at det er konspirasjonsteori så gir jo svaret seg selv. Det blir som når NiST-jugegjengen hardnakket påstod at det ikke var brukt eksplosiver i spregningen av tårnene, men neida - de hadde ikke lett etter eksplosiver heller...

(faktum er at de har gjort alt de kunne for å fordekke sannheten, selveste "seriøse" NIST).

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så hvorfor holdet du deg ikke borte. Du har deg selv å takke for innblandingen, men prøver å finne unnskyldninger når du har dårlige argumenter.

Når du på forhånd har bestemt deg for at det er konspirasjonsteori så gir jo svaret seg selv. Det blir som når NiST-jugegjengen hardnakket påstod at det ikke var brukt eksplosiver i spregningen av tårnene, men neida - de hadde ikke lett etter eksplosiver heller...

(faktum er at de har gjort alt de kunne for å fordekke sannheten, selveste "seriøse" NIST).

Øh, "innblanding"? Skjønner ikke hva du snakker om.

Det er ikke så mye snakk om en konspirasjonsteori, heller. Bare utrolig mye tåpeligheter som mest av alt viser en grunnleggende paranoiditet og total mangel på kunnskaper om fenomenet contrails.

Du påstod at det eksisterte solide data på giftige metaller i atmosfæren og at det skriver seg fra flybåren spredning. Da ville det være fornuftig av deg å linke til disse "solide dataene" i stedet for å presentere en video der en gjeng nutcases står på talerstolen og prater om ting de garantert ikke er kompetente til å men noe om.

Hva om du dokumenterer den infrastrukturen som må eksistere for å tanke opp alle de tusenvis av tonn med kjemikalier som du påstår spres hele tiden? Det må jo være bokstavelig talt tusenvis av mennesker involvert i å håndtere dette materialet. Over hele verden.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham se videoen og spør hva han mener om det de forklarer.

Da tror jeg han kommer til å le høyt....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...