Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Samme vær og temperatur på 35.000 fot?

Neppe.

Det er dessuten ikke samme dag. Innflyvningstraseer til flyplasser endrer seg etter vindretning, så det er ikke en gang sikkert flytrafikken har beveget seg noe særlig over det området.

Hvordan vet du at det er samme vindretning, temperatur, luftfuktighet og lufttrykk en mil over hodet til fotografen?

Er temperatur, luftrykk, fuktighet og vindretning den samme på bakken? Samme som dagen før? Samme som 30.000 fot høyere?

Finnes det flere dumme "bevis"?

Dette bildet er et tegn på at dere bygger teoriene deres på et kunnskapsgrunnlag dere mangler.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skydekket på første bildet er vel strengt tatt "hard evidence" på forskjellenei forholdene i høyden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skydekket på første bildet er vel strengt tatt "hard evidence" på forskjellenei forholdene i høyden?

Og i lavere høyde er temperaturen definitivt mye lavere enn oppe i 30-35.000 fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i lavere høyde er temperaturen definitivt mye lavere enn oppe i 30-35.000 fot.

Ad dette bildet og påstanden om at det er samme vær og temperatur. Det stemmer jo aldeles ikke, siden den ene dagen var en lettskyet dag, og den andre dagen var en dag med klar himmel. Ergo er det IKKE det samme været, det er IKKE den samme temperaturen, det er IKKE den samme luftfuktigheten, og forholdene er i det hele tatt ganske forskjellige.

En klar, blå himmel tyder på at det er lav luftfuktighet i høyere lag, noe som ville gjøre at contrails ikke ville dannes like lett, og ikke var like lenge som på en lettskyet dag.

Og disse bildene er ikke tatt på samme sted, heller. Bildet til høyre har en lagerbygning til venstre på bildet som ikke er med i bildet til venstre.

Så selv om bildene ser til forveksling like ut med solen på omtrent samme plass i begge bilder, og en motorvei, varepaller og noen kraner som lett synlige motiver, så er ikke de to bildene tatt fra samme sted, eller i samme retning, og dermed muligens heller ikke samme tid på døgnet.

Påstanden om at de er tatt med en dags mellomrom fra samme sted, holder altså ikke vann, og det kan man si ut fra bildene alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i lavere høyde er temperaturen definitivt mye lavere enn oppe i 30-35.000 fot.

?????

Temperaturen er mye lavere på 30.000-35.0000 fot enn i lavere luftlag. Hvor var du på skolen?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i lavere høyde er temperaturen definitivt mye lavere enn oppe i 30-35.000 fot.

Og dette mener du fordi.....

Drit i det. Det er feil. I de høydene hvor kommersiell luftfart boltrer seg, er det gjerne minus 35 midt på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette mener du fordi.....

Drit i det. Det er feil. I de høydene hvor kommersiell luftfart boltrer seg, er det gjerne minus 35 midt på sommeren.

Det kan være slasken tenker på stratosfæren. I det laget går temperaturen faktisk opp med økende høyde. Flyene opererer dog under, eller i noen tilfeller i den helt nederste delen av stratosfæren, så det er ikke særlig relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være slasken tenker på stratosfæren. I det laget går temperaturen faktisk opp med økende høyde. Flyene opererer dog under, eller i noen tilfeller i den helt nederste delen av stratosfæren, så det er ikke særlig relevant.

Kommersiell luftfart opererer i høyder opp til 40.000 fot. Concorde hadde sine egne traséer på 50-60.000 fot, og spionflyet U2 hadde sin operasjonshøyde på ca. 70.000 fot (Det ekstreme er SR71 som hadde cruise altitude på omtrent 85.000 fot).

Grunnen til at man flyr i disse høydene er at den lave temperaturen, kombinert med relativt sett stabile luftlag og jetstrømmer som kan utnyttes, bidrar til bedre drivstofføkonomi.

Temperaturen i disse områdene varierer fra ca. -35 til -50. Temperaturstigningen du nevner gjør seg ikke nevneverdig gjeldende før man er betydelig høyere, kanskje ved ca. 150.000 fot. I toppen av stratosfæren kan temperaturen komme opp mot -3 grader, og ville uansett danne kondens med varme avgasser fra en turbofanmotor.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ipcc-300x161.jpg

IPCC Warns Not To Stop Chemtrails, aka ‘Solar Radiation Management’

http://www.geoengineeringwatch.org/ipcc-warns-not-to-stop-chemtrails-aka-solar-radiation-management/

Vi kan jo begynne å kalle det geoengineering-trail om man skal være pirkete.

Chemtrail er det åkke som.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ipcc-300x161.jpg

http://www.geoengineeringwatch.org/ipcc-warns-not-to-stop-chemtrails-aka-solar-radiation-management/

Vi kan jo begynne å kalle det geoengineering-trail om man skal være pirkete.

Chemtrail er det åkke som.

Jeg synes det er på tide at du begynner å konkretisere indisiene dine snart, Slask.

Hittil har vi vist deg veldig mye av det som ikke stemmer, og tilbakevist mange av påstandene dine.

Hva er det egentlig som står igjen som overbeviser deg om at dette finner sted?

-Det er ikke påvist at barium og aluminium er spredd fra fly - det finnes ingen påvisbar sammenheng.

-Påstandene dine om at moderne turbofanmotorer ikke skaper contrails er tilbakevist

-Spektrometriske undersøkelser du selv har linket til viser kun contrails, og ikke hverken barium, aluminium eller noe annet som ikke vanligvis finnes i avgasser fra forbrenningsmotorer

-Fotofusk med været er tilbakevist.

-Det er forklart hvorfor fly kan utvise forskjellige mønstre eller forskjellig grad av contraildannelse i tilsynelatende samme høyde

-Det er forklart hvordan og hvorfor contrails dannes, og hvorfor de har ulik varighet, og hvorfor de kan se ut til å "starte og stoppe."

-Det er vist til i hvilke høyder flytrafikk foregår, og hvilke temperaturer som finnes der.

Hva er det egentlig igjen å bygge dette på?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide at du begynner å konkretisere indisiene dine snart, Slask.

Hittil har vi vist deg veldig mye av det som ikke stemmer, og tilbakevist mange av påstandene dine.

Hva er det egentlig som står igjen som overbeviser deg om at dette finner sted?

-Det er ikke påvist at barium og aluminium er spredd fra fly - det finnes ingen påvisbar sammenheng.

-Påstandene dine om at moderne turbofanmotorer ikke skaper contrails er tilbakevist

-Spektrometriske undersøkelser du selv har linket til viser kun contrails, og ikke hverken barium, aluminium eller noe annet som ikke vanligvis finnes i avgasser fra forbrenningsmotorer

-Fotofusk med været er tilbakevist.

-Det er forklart hvorfor fly kan utvise forskjellige mønstre eller forskjellig grad av contraildannelse i tilsynelatende samme høyde

-Det er forklart hvordan og hvorfor contrails dannes, og hvorfor de har ulik varighet, og hvorfor de kan se ut til å "starte og stoppe."

-Det er vist til i hvilke høyder flytrafikk foregår, og hvilke temperaturer som finnes der.

Hva er det egentlig igjen å bygge dette på?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Hva betyr tilbakevist i din verden?

At noen har argumentert i mot? Er det dermed fastslått sannhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr tilbakevist i din verden?

At noen har argumentert i mot? Er det dermed fastslått sannhet?

Eller som Mulder ville sagt det: "I want to believe!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr tilbakevist i din verden?

At noen har argumentert i mot? Er det dermed fastslått sannhet?

Leser du ikke svarene du får?

Hva er det som indikerer at det foregår chemtrailing? Hvilke indisier har du?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du ikke svarene du får?

Hva er det som indikerer at det foregår chemtrailing? Hvilke indisier har du?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Masse.

Leser du kun her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse.

Leser du kun her inne?

Ok.

Hvilke indiser har du?

Hva peker i retning av at dette skjer?

Ikke kom med videoer og linker. Fortell meg i rene ord hva som indikerer at det sprøytes gift fra fly.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Publisert 25. apr. 2015

I dag d. 25. April 2015 er der international protest mod Geo-Engineering. I den anledning sender jeg denne offentlige besked til Yahya Hassan.

Kan du begynne å argumentere snart, i stedet forå bare poste tullevideoer?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du begynne å argumentere snart, i stedet forå bare poste tullevideoer?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Har ikke noe med tullevideo å gjøre.

Det er en del av internasjonal protest mot geoengineering, noe myndighetene ikke liker å snakke om og knapt politikerne. Du er bare ignorant når du kaller det en tullevideo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med tullevideo å gjøre.

Det er en del av internasjonal protest mot geoengineering, noe myndighetene ikke liker å snakke om og knapt politikerne. Du er bare ignorant når du kaller det en tullevideo.

Alt du kommer med er tull, oftest i form av videoer.

Du klarer ikke å svare på direkte spørsmål med annet enn links til videoer.

Jeg lurer på hvordan du klarte deg gjennom skolen, var det lov å linke til videoer der, når læreren spurte deg om noe??

Eksamen, hvordan foregikk den for deg??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...