Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

OK, du innrømmer altså at det spres kjemikalier fra fly? Hvordan vet du at disse kjemikaliene ikke er skadelige?

Du klarer vel å lese hva jeg skrev? Spredning av plantevernmidler fra fly er vanlig i områder/land der åkrene er så store at det ikke er hensiktsmessig å gjøre dette med kjøretøy fra bakken. Dette er dog spesialbygde fly med dyser ut over vingene og i svært lav høyde (>100ft AGL)

Når det gjelder spredning av f.eks. tørris (CO2) for over tåke/skyer er dette for å fremprovosere nedbør slik at været blir bedre. Det fungerer ganske dårlig. Med moderne innflygningssystemer i fly (ILS CAT 2/3) har behovet for å fjerne tåke fra flyplasser forsvunnet. Da vi kan lande i relativt tett tåke. Noe vi ikke kunne på 80- og 90-tallet.

Dette har selvsagt ingenting med contrails å gjøre, som formes langt høyere i luften.

Anonymous poster hash: 5ebbd...8c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klarer vel å lese hva jeg skrev? Spredning av plantevernmidler fra fly er vanlig i områder/land der åkrene er så store at det ikke er hensiktsmessig å gjøre dette med kjøretøy fra bakken. Dette er dog spesialbygde fly med dyser ut over vingene og i svært lav høyde (>100ft AGL)

Når det gjelder spredning av f.eks. tørris (CO2) for over tåke/skyer er dette for å fremprovosere nedbør slik at været blir bedre. Det fungerer ganske dårlig. Med moderne innflygningssystemer i fly (ILS CAT 2/3) har behovet for å fjerne tåke fra flyplasser forsvunnet. Da vi kan lande i relativt tett tåke. Noe vi ikke kunne på 80- og 90-tallet.

Dette har selvsagt ingenting med contrails å gjøre, som formes langt høyere i luften.

Anonymous poster hash: 5ebbd...8c9

I et tidligere innlegg skrev du (eller jeg tror det var deg, det er ikke så lett å vite når du er anonymbruker)

Det er fortsatt ingen ting som indikerer at det spres noe fra fly. Hva er det du mener sannsynliggjør dette?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Nå virker det som du innrømmer at det spres kjemikalier både ved cloud seeding og ved sprøyting av plantevernmidler fra fly. Spres det kjemikalier fra fly, eller spres det ikke kjemikalier fra fly? Og hvordan vet du at disse kjemikaliene er ufarlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et tidligere innlegg skrev du (eller jeg tror det var deg, det er ikke så lett å vite når du er anonymbruker)

Nå virker det som du innrømmer at det spres kjemikalier både ved cloud seeding og ved sprøyting av plantevernmidler fra fly. Spres det kjemikalier fra fly, eller spres det ikke kjemikalier fra fly? Og hvordan vet du at disse kjemikaliene er ufarlige?

Du blander to ab'er.

Jeg regner med at folk er oppegånede nok til å forstå at jeg mente at det ikke spres giftstoffer fra fly med tanke på å forgifte befolkningen slik som dere galninger hevder.

Alle vet at sprøyting av jordbruksland skjer med fly enkelte steder, og det er ikke det vi diskuterer. Jeg har heller ikke benektet geoengineering, men påpekt at dette er en ikke-hemmeligholdt forskning som er helt åpen og følger gjeldende protokoller.

Det er ingenting som indikerer det du kaller chemtrails. Er det nødvendig å kverulere sånn? Du setter bare deg selv i et dårlig lys.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flg. still-billede er fra YouTube-videoen Chemtrails as Toxic Electric Clouds of Aluminum and Barium. Hvis I studerer selve video-klippet (fra position 1:55 til 2:53), kan I se at i alt 3 fly flyver ca. parallelt ved siden af hinanden i en trekant-formation og starter deres spray-anlæg ca. samtidig, hvorefter de alle 3 slukker det igen efter ca. 30-60 sekunder. Det fly som først slukker sit spray-anlæg ses derefter som en lysende prik mellem de 2 andre fly:

Interessant flyscene i det klippet.

Her er link direkte til 1:50 i videoen.

Chemtrail-fornektere påstår jo at alt som kan ses av striper er contrail.

Hvor ble det av contrail på disse flyene?

Teksten er herfra:

http://www.transformation.dk/chemtrails/Hvordan-man-systematisk-forgifter.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant flyscene i det klippet.

Her er link direkte til 1:50 i videoen.

Chemtrail-fornektere påstår jo at alt som kan ses av striper er contrail.

Hvor ble det av contrail på disse flyene?

Teksten er herfra:

http://www.transformation.dk/chemtrails/Hvordan-man-systematisk-forgifter.html

Enkelte mennesker ser ut til å tro at hvis man stabler bullshit på bullshit på bullshit, så vil det før eller siden implodere og transformeres til en gullbarre. Det er ikke tilfelle. Denne videoen inneholder utelukkende teknobabbel som ikke gir noen som helst mening.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CHEMTRAILS - Secret Chemtrail (NWO Global Genocide) Budget Exposed - READ AND FORWARD.....TO EVERYONE!!!

https://www.facebook.com/notes/paul-james/chemtrails-secret-chemtrail-nwo-global-genocide-budget-exposed-read-and-forwardt/394185557439832

Det skal jeg overhode ikke lese, og heller ikke sende til noen.

Skal du svare på spørsmålene og argumentene her snart?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg overhode ikke lese, og heller ikke sende til noen.

Skal du svare på spørsmålene og argumentene her snart?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Hvis du hadde giddet å se litt mer på hva som finnes av materiale så ville du skjønt at det ikke er noen tvil om at spraying foregår.

Trenger ikke da diskutere hvilke fly du har sett som ikke har dyser osv.

Siste linken nå kan lede deg til lister over vann og snø-tester bl.a. med horrible verdier på diverse skadelige stoffer.

Siden jeg ikke er ekspert på alt så holder jeg meg til å stole på de som ser ut til å levere troverdig informasjon. Ikke bare avvise alt kategorisk fordi ingen dumper bevis rett i fanget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde giddet å se litt mer på hva som finnes av materiale så ville du skjønt at det ikke er noen tvil om at spraying foregår.

Trenger ikke da diskutere hvilke fly du har sett som ikke har dyser osv.

Siste linken nå kan lede deg til lister over vann og snø-tester bl.a. med horrible verdier på diverse skadelige stoffer.

Siden jeg ikke er ekspert på alt så holder jeg meg til å stole på de som ser ut til å levere troverdig informasjon. Ikke bare avvise alt kategorisk fordi ingen dumper bevis rett i fanget mitt.

Eller, for å oversette: "Siden jeg er en godtroende dust som ikke vet noe som helst om noe som helst, men har en følelse av at det er noe som ikke stemmer ett eller annet sted, så holder jeg meg til å ukritisk gjenta ting jeg finner på nettet."

Og jo, Slask, du BURDE definitivt avvise alt kategorisk dersom det ikke finnes beviser for de ville påstandene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, for å oversette: "Siden jeg er en godtroende dust som ikke vet noe som helst om noe som helst, men har en følelse av at det er noe som ikke stemmer ett eller annet sted, så holder jeg meg til å ukritisk gjenta ting jeg finner på nettet."

Og jo, Slask, du BURDE definitivt avvise alt kategorisk dersom det ikke finnes beviser for de ville påstandene.

Heller det enn å være en som krever håndfaste bevis fra tarmsystemet før man går for å drite.

Hvordan løser du sånne kompliserte oppgaver uten å risikere å måtte gå en gang for mye?

Svaret er at du heller lar driten øse utover forumet.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller det enn å være en som krever håndfaste bevis fra tarmsystemet før man går for å drite.

Hvordan løser du sånne kompliserte oppgaver uten å risikere å måtte gå en gang for mye?

Svaret er at du heller lar driten øse utover forumet.

Den som utgyder drit over forumet er vel helst deg. Den ene hjernedøde konspirasjonspostingen etter den andre.

And it goes like this:

"Noen på nettet sier at det foregår noe forferdelig! Da må det jo være sant, ikke sant? Hva tror dere? Å, dere er bare "Government Shills", alle som en. Eller jævla sheeple! Men jeg har en video av en fyr som sier at han vet hva han snakker om, og jeg er ikke redd for å poste den!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde giddet å se litt mer på hva som finnes av materiale så ville du skjønt at det ikke er noen tvil om at spraying foregår.

Trenger ikke da diskutere hvilke fly du har sett som ikke har dyser osv.

Siste linken nå kan lede deg til lister over vann og snø-tester bl.a. med horrible verdier på diverse skadelige stoffer.

Siden jeg ikke er ekspert på alt så holder jeg meg til å stole på de som ser ut til å levere troverdig informasjon. Ikke bare avvise alt kategorisk fordi ingen dumper bevis rett i fanget mitt.

Kanskje du heller skal lese mine argumenter og svare på de spørsmålene jeg har stilt deg?

Jeg trenger ikke å se mer på kildene dine. Det er renspikket bullshit som viser med all tydelighet at opphavsmennene ikke har fnugg av forstand på hva de snakker om. Hvis du har hatt naturfag på ungdomsskolenivå kan du gjennomskue dette.

Du har fått argument på argument med begrunnelser og forklaringer, men du klarer jo ikke en gang å forholde deg til det.

Skal du noen gang svare på hva det er som indikerer at slik spraying pågår? Det finnes nemlig ingen verdens ting som peker i den retning.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, det er flere her som bruker egne ord for å argumentere mot deg. De har satt seg inn i stoffet og gjort seg opp en mening.

Jeg har ikke sett en artikkel eller link til noen som er uenige med deg.

Du er åpenbart den eneste her som ikke klarer å forstå materien.

Bruk dine egne ord, ikke bare link videre. En lenger opp skrev et langt innlegg om at det praktisk sett ikke et mulig å fylle fly med kjemikalier uten at dette vil merkes. Kan du ikke svare på det med egne ord og forklare hvordan dette eventuelt ikke et mulig.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal lese mine argumenter og svare på de spørsmålene jeg har stilt deg?

Jeg trenger ikke å se mer på kildene dine. Det er renspikket bullshit som viser med all tydelighet at opphavsmennene ikke har fnugg av forstand på hva de snakker om. Hvis du har hatt naturfag på ungdomsskolenivå kan du gjennomskue dette.

Du har fått argument på argument med begrunnelser og forklaringer, men du klarer jo ikke en gang å forholde deg til det.

Skal du noen gang svare på hva det er som indikerer at slik spraying pågår? Det finnes nemlig ingen verdens ting som peker i den retning.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Er du så fastlåst i dine argumenter at du ikke klarer å se at dette her er noe unaturlig? Dette kan ikke være contrail. Contrail kan ikke bare ekspandere til gigantiske skyer og være like synlige når det er bare vann.

Så hvilke fly er det som gjør dette om det er teknisk umulig å spraye noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du så fastlåst i dine argumenter at du ikke klarer å se at dette her er noe unaturlig? Dette kan ikke være contrail. Contrail kan ikke bare ekspandere til gigantiske skyer og være like synlige når det er bare vann.

Så hvilke fly er det som gjør dette om det er teknisk umulig å spraye noe?

Jo, contrails kan faktisk ekspandere til skyer fordi de tiltrekker seg fukt fra luften rundt og under. Konvektiv fuktighet vil kunne tiltrekkes av contrails. Om det er mange contrails i samme område, og luftfuktigheten er høy, vil disse gjerne flyte sammen til skyer. Det har ingen ting med noen sprøyting å gjøre.

Det er ikke teknisk umulig å spraye. Det er teknisk umulig å skjule det. Og skulle man drive hemmelig spraying, burde man jo føre kjemikaliene ut i luften i tørr og kald tilstand, slik at det ikke er synlig fra bakken. Det gir ingen mening at det drives hemmelig spraying som er synlig for hvem som helst. Bare her burde det begynne å skurre for deg.

Vann og snøprøver med forurensning beviser ikke at forurensningen kom fra fly.

Hva er det som indikerer at disse stoffene er sprøytet ut fra fly?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke giftstoffer er funnet?

Hvor ble de funnet?

Hvilke grunner har man til å tro at de ble sprøytet ut av et fly?Anonymous poster hash: e3a4c...129

Jeg venter fortsatt på svar på dette....

Jeg skal hjelpe deg litt på veien, slask!

Hvis et giftstoff er sprøytet ut fra et fly i tilstrekkelig store mengder (og det er VELDIG mye om det skal være påviselig på bakken), vil man kunne finne spor av det på bakken. Det er veldig mange andre grunner til slik soredning som er tusen ganger mer sannsynlige, men la oss si at stoffet ER sprøytet fra fly i stor høyde (for sprøytes det i samme høyde som normale contrails formes i, er vi oppe i minst 20-30.000 fot), så vil vi se et karakterisisk spredningsmønster - nemlig at forurensningen vil finnes i nokså jevne (og temmelig små/svake) konsentrasjoner over enormt store områder, og konsentrasjonen vil være nogenlunde jevn i ALLE prøver som taes i samme medium innenfor et slikt område. Og da snakker vi om områder på tusener av kvadratkilometer.

La oss si at spredningen er foregått over Frankrike. Vi tar prøver av fransk traktkantarell og rabarbra (disse er fysisk godt egnet til å fange opp og absorbere luftbåren kontaminasjon). Da vil prøver av traktkantarell og rabarbra tatt i Lille, Orléans, La Rochelle, Strasbourg, Avignon, Perpignan og Marseille vise nogenlunde like konsentrasjoner av stoffet det er snakk om. Finnder du noe sånt, så kan vi begynne å spekulere i om det skjer noe skummelt, men selv slike funn ville ikke være konklusive for at det er sprøyting fra fly. Det er mange andre mer sannsynlige kilder. Kanskje kunne man oeke i den retning om man fant et flere hundre mil langt "spor" med slik kontaminasjon - men siden "alle" fly sprayer, så er vel ikke det særlig sannsynlig....

Kjenner du til noen undersøkelser som har gjort slike funn?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask- du VET hva skyer er laget av, ikke sant?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er ekspert på alt så holder jeg meg til å stole på de som ser ut til å levere troverdig informasjon.

Siden du tydeligvis mangler vurderingsevne går du 5 på gjentatte ganger og poster en endeløs strøm av youtube videoer som folk ikke gidder å se på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...