Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener! :)

Nå har vi pynta til jul. Og alt til babyen er klart, så nå er det bare å vente ;)

Har en del kynnere, og tenkte å spørre legen på mandag om de fører noe med seg, eller om de bare er der for å plage vettet av meg ;)

Uansett er jo det meste klart nå, bare litt baking og litt gavehandel igjen, før jul. Så jeg har rikelig med tid til å slappe av :)

Middagene her i huset har definitivt blitt bedre den siste uka, så energien og overskuddet er absolutt på vei oppover ;)

Ha en koselig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legebesøket gikk kjempe fint.

Trollet er nå festet! :)

Og siden det i seg selv er et tegn på at ting begynner å modnes ville han ikke sjekke noe mer.

At hodet er festet betyr ikke at Trollet nødvendigvis kommer med det første, men ting er på gang..

En del av kynnerene har gitt seg de siste dagene, men kjenner et kraftig nedpress. Nesten som om hele Trollet plutselig skulle "skli" ut av meg :overrasket:

Er litt småslapp, men har nå fått ordnet litt til jul, og kjenner at det verste kaoset har gitt seg ;)

Ha en fin dag, så skriver jeg mer, når formen blir litt bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Så spennende ;)

Ikke sant! :)

Men som sagt det kan ta lang tid ennå. Har gått rundt med murringer i korsryggen i hele dag, så nå sendte jeg Ordensmannen og Vesla ut på tur. Så kan jeg prøve få rydda kjøkkenet i mitt tempo uten at hormoner etc går utover dem ;)

Det snør! :)

Tviler på at det blir liggende fram til jul, men håpe er jo alltid lov da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanande, spanande.... :)

Og er det ikke fint ute?! Håper det holder seg til i morgen! Da skal vi spør mormor om vi kan få prøvekjøre akebrettet før jul.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig ute. Ordentlig julestemning :)

Murringene i ryggen har gitt seg i løpet av kvelden. I morgen skal vi på julerevy alle 3. Også må vi vel trille litt mer marsipan tenker jeg ;)

Nå skal jeg snart krype til køys, så håper vi at både Ordensmannen og jeg sover godt i natt. I det siste har vi sovet godt/dårlig på omgang føler jeg :forvirret:

Vesla er inne i en god soveperiode. Ho kommer riktignok inn til oss 1-2 ganger i uka, men det er ikke hyl, skrik eller en evig tatling på henne ;)

I dag ville ho ikke egentlig legge seg, men syntes det hørtes fristende ut med lørdag når ho våkna. Så da la ho seg uten problemer allikevel :ler:

*Ho drømmer antagelig om godterier i hele natt* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sovet utrolig godt for 2. natta på rad.

Murringene i ryggen er borte i dag. Nå skal vi få på oss klær og reise ut å handle sko til Vesla. Ho trenger pensko til jul, og vinterskoa ho fikk i høst er nå for små.. :forvirret:

Håper dere alle får en fin lørdag :)

Grugleder meg litt til julerevyen i dag. Vi skal sitte på første rad og Vesla hyler av høye lyder :overrasket: Har kjøpt ørepropper, så vi er forberedt, men regner med at ho kommer til å sitte en god del i fanget, med hendene våre over øra hennes i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har vi alle sovet utrolig godt :) Og ikke minst leeenge. 9:30 våkna Vesla! :)

Nå skal vi ut å hogge juletre, og etterpå er det noen presanger som skal pakkes og lages. Har noen julekort uten adresser også, så vi må vel finne fram de også. Ellers spørs det om posten klarer å levere dem :sjenert:

Snøen ligger ennå, selv om det nå er mindre av den, håper den blir liggende noen dager til ;)

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang dag går mot slutten :)

Vi fikk hogd oss et ordentlig fint tre, og i morgen skal det pyntes. Vi har også vært ute på julehandel, så nå gjenstår bare presang til svigers, naboen, Ordensmannen fra Vesla og en morgengave til Vesla fra nissen. Lurte litt på et spill eller moe annet ho kan sysselsettes med. Julaften kan fort bli lang med myyye venting.. ;)

Kjenner at jeg har gått en del i dag, men føler meg i fin form :) Er nå rimelig sikker på at det er slimproppen som er/har vært i ferd med å gå den siste uke/i dag. Så blir det spennende å se hvor lang tid det tar. Uansett har vi Trollet her om max 5 uker :)

Satser allikevel på at det ikke vil ta særlig mye mer enn 3.. :sjenert:

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig dere har det før jul nå Vims, gleder meg virkelig til at mannen kommer hjem nå ;)

:klem:

:klem:

Hadde Ordensmannen vært borte nå hadde han også vært sårt savnet :)

Vi prøver i hvertfall å kose oss, og ikke stresse, synes vi har klart det fint i år :)

Vi er vant til helt forskjellige ting både i adventstiden og til jul, så vi har derfor i årenes løp tatt noen runder på hva vi vil. Og hva som er viktig for oss.

Og da har vi i grunn kommet fram til at det viktigste er at vi gjør ting sammen, og at det er minst mulig stress og mas på slutten. På den måten kan vi slappe godt av i jula, uten å være utslitte ;)

I går var vi på bowling :) Kjempe kjekt!

I dag er det tid for å bake Serina kaker. Nå må jeg gå, må handle litt mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vesla liker vel godt serinakaker hun mener jeg å huske.Kos dere med kakebaking da.Jeg har foreløpig kjøpt 4 sorter....

:nikker:

Det skal være sikkert.

Ho fortalte stolt om kakebaksten i barnehagen i dag. En av de voksne prøvde å si at ho også hadde bakt Serina-kaker, men da var det ei som ble amper. Hvorfor skulle ho ha hennes kaker? Helt uakseptabelt! :ler:

Nei, nå er det snart tid for "Månetoppen," og etterpå skal vi lage litt pepperkaker, og trille litt marsipan.

Regner med at det blir en del smaking på den siste delen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer Mannen snart :hoppe:

og i morgen pusler vi avgårde til Mamsen og Papsen -

så da er tiden inne til ønske deg, Vesla, Mannen og Bitteliten

EN RIKTIG GOD JUL

:nisse::nisse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN RIKTIG GOD JUL

til alle som er innom

:nisse::nisse:

Satser på å gå rundt å vagge frem til -06, så her blir det en forholdsvis stille jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...