Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har ikke blitt til en snømann vel :overrasket:

:ler: Neida, snømann er jeg fortsatt ikke. Var bare fryktelig sliten i går. Så da ble det senga fremfor KG :sjenert:

Barnehagen ringte i dag, fordi Vesla var så grinete. Så ho har vært hjemme det meste av dagen. Sender ho i morgen, for det meste av grininga ser ut til å komme av 3-års trass, trøtthet og sult. Så jeg kan godt skjønne at ho virket fryktelig grinete i barnehagen ;)

Har full forståelse for at de ringte, ho hadde øreverk i helga, så ho kan godt ha vært litt påvirket av det i tillegg.. Nå skal vi legge henne, og så satser vi på at det går bedre i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: SNØ :hoppe:

Det er ikke mye, men akkurat så mye at det er et tynt lag oppå gresset :)

Formen er fin-fin i dag, så jeg har bestemt meg for å vaske badet, og sette på en klesvask.

Turen hjem i helga gjorde ordentlig godt :) Humøret letta flere hakk, og ikke minst fikk jeg litt overskudd og tiltakslyst. Mamma og søster´n ble selvsagt bekymret når jeg nevnte tiltakslyst. Forrige gang jeg fikk det på slutten kom Vesla dagen etter :sjenert:

Tror ikke det kommer til å skje denne gangen, for så stor er ikke tiltakslysten, i hvertfall ikke ennå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: SNØ! :hoppe:

En fin dag har dette vært. Jeg kjenner en del murring i korsryggen, regner med at det er noe modning på gang, men for de som lurer..

JEG HAR IKKE TENKT TIL Å FØDE RIKTIG ENNÅ!

Har også hatt en del kynnere i dag, regner med at det blant annet kommer av murringa i ryggen ;)

Eller s har vi hengt opp adventstjernene, og julekalenderene. Så nå er vi klare til morgen dagen. Vesla har allerede gledet seg til julekalenderen i flere dager, og spurt om vi ikke kan åpne den opp flere ganger alt. Det skal bli GØY å se henne i morgen når ho faktisk får lov til å åpne opp den 1. luka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: reddelinnea :)

Ja, adventstjernene er kommet opp, så nå er det juleforberedelser også her i huset :)

Vi var egentlig enige i går om at Vela skulle åpne sjokoladekalenderen om morgenen og aktivitetskalenderen etter barnehagen. MEN i dag våkna vi til et skikkelig hyl for jenta hadde mareritt :tristbla:

Ho var hellig overbevist om at vi skulle til Tante M., og dit ville ikke ho, aldri mer skulle ho dit!

Tilslutt åpnet vi aktivitetskalenderen, da roet ho seg, og innså at vi ikke skulle til Tante M i dag, men heller være heime :)

Og akkurat som i fjor var kalenderen STOR sukssess, så lappen med dagens gjøremål måtte være med i barnehagen, og henge på plassen hennes. Og så måtte den så klart vises fram, for den hadde ho fått av en smånisse, og hvor ofte er det man får lapper av de? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag og i dag er det sol og varmt i været!

Jeg sitter inne å gjør skrive arbeid, er snart ferdig, og da skal jeg dra å levere det,- så fremt Ordensmannen har kommet tilbake med bilen :forvirret:

Etterpå tenkte jeg å gå en lengre tur. Lenge siden jeg har gjort det nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med skrivearbeidet, men Ordensmannen og bilen erikke her :sur:

Så da får jeg vel heller levere det på mandag tenker jeg :sur:

Ja,ja, en liten korrektur skader vel aldri tenker jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli rimelig lei!

Kynnere som gjør det vanskelig å reise seg, og smerter i korsryggen..

Våkna av smerter i korsryggen i dag morges, så nå er det nesten så jeg tenker at det beste hadde vært om jeg bare fødte, så får vi se om Trollet er enig i det :forvirret:

Har en mistanke om at dette magetrollet er et skikkelig Troll, slik at jeg tilslutt ender opp med kuring :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Vips. Jeg skjønner at du er sliten nå :kose:

Er disse kynnerene vonde egentlig? Har aldri vært borti dem vet du :sjenert:

Kan skjønne tiden blir litt langsomt innimellom når det skal være slik. Men fint å høre at du har gode dager også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kynnerene jeg hadde i natt, og i morgentimene i dag, da var definitivt vonde. De jeg har hatt resten av dagen, har bare vært "noe som er der, og forsvinner igjen." Uten at man egentlig registrerer de noe nevneverdig :)

Håper det roer seg litt, for Trollet vil absolutt ha godt av litt lengre tid i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har kommet inn i en "pre-ammetåke."

Fikk levert skrivearbeidet jeg har gjort i dag, men glemte å skaffe noen papirer fra arbeidsgiver. Også var det en telefon jeg absolutt skulle tatt, som gikk helt i glemmeboka :forvirret:

Jeg får prøve å huske det i morgen i stedet :)

I går satte vi sammen sprinkelsenga, så nå begynner ting å komme i orden her.

Tenkte å få vaska vogna i løpet av uka. Tar bare ned bagen og kalesja, så kan understellet stå på loftet til vi trenger det. Det trengs tross alt ikke så mye vask på det ;)

I morgen skal vi på journalføring på sykehuset, gleder meg! Også blir det litt spennende også, håper på å få føde på Fødeloftet, og da er det spennende å se hvordan det ser ut der osv.

HA EN FIN KVELD! :)

NÅ SKAL JEG UT Å SPISE GOD MAT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på journalføring, og det gikk kjempe fint :)

Har en god dag i dag, og hade en fortreffelig kveld ute i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, blir nesten engstelig for deg og trollet jeg :sjenert:

Hva sier jordmor og lege til plagene dine da?

:kose:

Tror ikke det er noen grunn til engstelse ennå ;) Vimsete har jeg alltid vært, og sånne kynnere er det jo mange som har.

Har ikke kjent noe de siste dagene da, og det er jo fint :)

Skal til legen på mandag, og regner med at alt er bra, da. Satser i hvertfall på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Rainbow :klem:

Dette har vært en riktig fin dag!

Jeg har støvsugd og vaska alle golv :)

Vognbagen og kalesja er nå vaska, men regntrekket finner jeg ikke. Så jeg får ta meg en tur på loftet i morgen for å leite..

Jeg har laga ordentlig middag i dag, ovnstekte poteter og kyllingfilet.

Også har vi bakt Julekakei dag. Vesla fikk litt av den til kveldsmat, og var særs fornøyd :)

I morgen tenkte jeg å vaske resten av badet (doen tar Ordensmannen), tørke støv i vinduskarmene, og pynte til jul når Vesla kommer hjem fra barnehagen.

I tillegg skal jeg på "Jonas Gardell" i morgen kveld! GLEDER MEG! :)

Vanligvis pynter vi ikke til jul før lillejulaften, men jeg blir bare tyngre, så vi gjør det nå i stedet ;)

I tillegg kan vi jo risikere å bli foreldre Lillejulaften, og når skal vi pynte til jul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...