Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Ta det med ro, ønsker ikke å føde helt ennå.

Skal til Danmark i slutten av neste uke, og helga etter skal vi østover, begge gangene med fly. Så å føde før det er heller uaktuelt ;)

Er i dag 31+3, men etter å ha blitt helt utmattet på jobb i går, og måtte gå hjem i dag, vurderer jeg nå å kontakte legen for å få en sykemelding.

Hadde jeg enda blitt sliten i slutten av uka, men dette er jo helt i begynnelsen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Ta deg en uke på sofaen du Vips ;)

Det ble visst mer enn det også, Rainbow :)

Kommer akkurat fra legen og er nå sykemeldt ut neste uke. Så den studieturen neste uke, spørs det om jeg får blitt med på. Han sa også at jeg trolig forblir sykemeldt fram til permisjonen starter.

Blodtrykket må uansett få stabilisert seg, for nå er det er det alt annet enn høyt..

Håper det går oppover nå denne og neste uke, så kan jeg kanskje jobbe noe resten av tiden fram til permisjon ;)

Liker meg godt på jobb, og er ikke akkurat av typen til å slite sofaen, men jeg skal gjøre et godt forsøk. Mye sitting og ligging blir det uansett, for nå går det jo rundt for den minste ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: i dagboka mi, Søndagsengel?

Håper denne og neste uke går fort, kjenner allerede at jeg begynner å bli rastløs :forvirret:

Og det til tross for at blodtrykket stadig krever at jeg legger meg ned. Så langt har jeg konstantert at det ikke er noe på TV på dagtid, og at man kan bli fryktelig sliten og svimmel av å sitte å skrive et par e-poster.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har fått lagt igjen hilsen til alle dere som ikke har fått noen hilsener fra meg i det siste.

Nå må jeg gå å legge meg nedpå litt, også må jeg vel tenke litt på middag, om ikke annet finne ut hva vi skal ha og ta det opp fra fryseren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg også, MrsL

Tror jeg skal spørre Ordensmannen når han kommer hjem hvordan han får dagene til å gå..

Ser for meg at jeg kan få gjort litt skrivearbeid som må være ferdig før permisjonen, men det vil jo ikke fylle alle dagene, og ikke har jeg lyst til å bruke 1-2 hele dager på det heller.. :forvirra:

Så kan jeg gjøre ferdig et babyteppe, til en venninne, for det teppet skulle vært ferdig for en god stund siden..

Kanskje jeg skal begynne å tenke litt på å ta ned litt mer babyting fra loftet, eller bursdag og julepresanger.. :klø:

Og så kan jeg bestille og skrive kontrakt på leie av Konserthuset til Navnefest de 3 neste årene. (Må tenke på 2008 allerede, da er vi Kulturby, så en del lokaler begynner å fylles alt..)

Da har jeg kanskje noe å fylle dagene med allikevel ;)

Tror dette skal gå bra, jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hva med å bare slappe av?

Tro meg, skal gjøre det også ;)

Ser bare ikke helt for meg at jeg klarer det en hel dag, flere dager i strekk.. :sjenert:

Og da kan det være greit å ha litt å gjøre, men de fleste av disse tingene (unntak av skrivearbeidet) tar ikke så veldig lange tida.

Og om jeg gjør ferdig babyteppet, får jeg meg til og med en liten tur ut, og det vil sikkert ikke skade..

Først må jeg bare få opp blodtrykket litt slik at jeg kan gå litt lenger enn til postkassa uten at det svimler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Det er greit å kunne slappe litt av før den lille kommer Vips, du vet jo at det ikke kommer til å bli mye av det etterpå :ler:

Av en eller annen grunn kjenner jeg alltid et ytterst lite stikk av misunnelse når jeg "snakker" med gravide.... - Før det heldigvis går over igjen :ler:

Kos deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var middagen ferdig og spist. Det ble makaroni med fiskegrateng i dag. Vesla satte seg helt i vranglås da jeg sa vi skulle ha fiskegrateng med makaroni, så da ble det makaroni med fiskegrateng i stedet i dag. Det smaker jo SÅ mye bedre må en vite ;)

Formen er litt opp og ned, men med litt avslapning nå og da, går det seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forsov oss litt i dag, men var ihvertfall godt uthvilte dsa vi stod opp ;)

Vesla kom seg i barnehagen før de skulle gå på tur, og det var i grunnen det viktigste.

Har vært en tur innom jobb for å hente sakene mine, og informere litt slik at jeg ikke etterlater meg alt for mange løse tråder ;)

Var der en times tid på ped.møte, det holdt. Så nå skal jeg legge meg å slappe av litt.

Om formen tilsier det vurderer jeg en liten tur til Stavanger senere i dag, men ser det litt ann.

Kjenner at jeg blir fort svimmel og ør, så noen store utskeielser blir det uansett ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du nå får tid til å slappe av og kose deg.

Hvor mange uker er det til nå?

8 uker og 1 dag igjen til termin.

Nå skal jeg legge meg nedpå litt, og så skal vi lage middag sammen, og lese "Hakkebakkeskogen" i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Hva med å bare slappe av?

Slike ting tar tiiiiid MrsL :ler:

Men tro meg Vips, du kommer inn i den riktige rytmen etterhvert. Uansett hvor oppegående og sprek man var så er det uuutrolig hvor lat man kan bli :ler:

Hovedsaken er jo at du og babyen har det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting tar tiiiiid MrsL :ler:

Men tro meg Vips, du kommer inn i den riktige rytmen etterhvert. Uansett hvor oppegående og sprek man var så er det uuutrolig hvor lat man kan bli :ler:

Hovedsaken er jo at du og babyen har det bra :klem:

Mener å huske det fra sist også.. at man ble uuuuutrolig lat etterhvert mener jeg :sjenert:

Regner med å finne fram til en eller annen rytme i løpet av neste uke, og så blir vel aktivitetsnivået enda lavere i ukene som kommer etterpå regner jeg med ;)

Det ble ingen tur til Stavanger i dag, sofaen derimot har hatt mye selskap ;)

Må gå å se barne-tv med Vesla. Noe av det beste med sykemeldingen er at jeg har mer overskudd til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Regner med at Vesla syns det er toppers også :ler:

Å ho nyter hvert sekund :)

Vi hørte på Barnetimen, og der snakket de om døden. Vesla likte ikke helt tanken på døden, men ho var åpen for at Trollet (i magen) kunne dø. "H*n kjenner vi jo ikke."

Vi kom allikevel til at det beste var om h*n ikke døde. Ellers hadde ho ingen å dele rom med etterhvert ;)

Regner med at det blir den del søskensjalusi etterhvert, men har tro på at også det vil gå over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...