Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fant du kjolemønster og stoff?

Mønster og stoff er innkjøpt, så i slutten av neste uke satser jeg på å få begynt. Denne og noe av neste uke går bort i Navnefest for niesen min, og minnestund og begravelse for Bestemor.

Nå er vi blitt lovet nett innen 1. desember, helt sikkert. Det skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

:ironi:

Nå er jeg tilbake !

Tenker litt på å legge ut et bilde av Trollet for en kortere periode, men det blir ikke helt enda.

Jula ligger i rute her i huset. Vesla er strålende fornøyd med kalenderen sin i år som i fjor.

Trollet skjønner ikke så mye av det, men det er kjekt å leke "borte-titt-titt" med lukene i billedkalenderen ;)

Og den andre kalenderen er gøy når dagens oppgave er baking, for da blir det alltid smaksprøver. Trollet er nemlig veldig glad i mat, og alt annet man kan putte i munnen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, koselig at du er innom! Håper å få se bilde etter hvert! Husker at hun hadde masse svart hår da hun ble født! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har fortsatt mye mørkt hår, men helt svart er det ikke lenger. De fleste synes hun ser ut som meg på en prikk :kgblunk:

Selv ser jeg likheten bare når jeg sammenligner bilder henne med bilder av meg selv i den alderen. Da er derimot likheten slående.

Ordensmann lurte foreldrene sine, han viste noen forstørrede bilder av meg, han sleit med å overbevise dem om hvem som egentlig var på bildene.. :sjenert:

Jo kommer definitivt til å legge ut et bilde for en liten stund, men nå må Trollet få på seg klær først :)

Ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bladd igjennom en hel haug med bilder av Trollet, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg.

Jeg får lage ferdig kalenderen først tror jeg, så ser vi etterpå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Imax :klem:

Her i huset er det siste innspurt med julegaver nå, begynner å jobbe på torsdag, så jeg vil helst være ferdig til da :)

Disse er igjen:

-billedkalender til besteforeldre, og tanter

-2 til Store Trollet,- Ordensmann skal fikse det

-Ordensmann

-liten sak til en høygravid venninne, ho ønsket seg ting til den lille, er litt usikkker på hva jeg skal kjøpe enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har tatt deg turen innom, Xavia :klem:

Så du begynner på jobb igjen rett før juleferien. Det blir vel en grei start da?

Har dere fått barnehageplass til den minste?

Ja, en fin start, rolig, men travel. Barnehagen er helt ny, så det blir mye å gjøre, men jeg gleder meg.

Minste jenta har ikke fått plass på vanlig måte, men barnehagen er privat, så de har tilbudt oss ansatt plass. Det takket vi selvsagt ja til. Regner med å søke overflytting på henne til høsten. Da kan ho få gå i en barnehage nærmere der vi bor, og så trives jeg best med å ikke ha barna mine på arbeidsplassen min. Er litt mye hønemor..

Da kan jeg krysse ut litt fra "to do" lista, så nå ser den slik ut:

-billedkalender til svigerfamilien

- Bursdag gave til Lille Trollet

-Ordensmann

-liten sak til en høygravid venninne, har kjøpt noe til babyen, men vil ha noe til henne også

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:rosasmil:

Tusen takk! Vi har hatt en kjempe fin jul og en fin nyttårsfeiring :)

Familieselskap for VesleTrollet ble det også.

Tenk at de to trollene mine i dag har sovet på rom sammen i et helt år :overrasket:

Eller at det i går var et år siden vi kom hjem fra sykehuset. Jeg føler det som om det var i går, jeg.

Det er kjempe gøy å være tilbake i jobb, selv om det er mye og gjøre og mye som skjer hele tiden. Har vært fryktelig klar for å starte igjen ganske lenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...