Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Babysvømming høres gøy ut :smilbla: Godt å høre at hun trivdes med det.For disse små er det vel som å komme tilbake til det trygge gode livet i magen.

Håper dere får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her går tingene i ett for tiden..

Vesla har hatt omgangssjuke,- igjen..

Og så har ho nå etterpå fått feber, og så fikk Ordensmannen og jeg det også :tristbla:

Så nå er det bare Trollet som er frisk her i huset..

Kommer sterkere tilbake senere,- kjenner at senga kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hopp!

Nå er vi friske igjen :)

Trollet så på friske foreldre som en gylden anledning til å få skriketokter hver kveld/natt. Ikke så lenge at det er kolikk, men lenge nok.. :sur:

Vesla brukte en uke å bli kvitt influensaen sin, den uka brukte ho flittig til å trene opp Trollet til å snu fra mage til rygg,- og ved enkelte anledninger har ho gjort det på golvet etterpå :sjarmor:

Så det ser ut til at det fort kan bli travelt her i huset :sjenert:

Til uka er det 2mnd siden Trollet ble født, føles som en hel evighet siden,- og egentlig er det jo ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Annonse

Bladde i begynnelsen av svangerskapsboka mi, og fant en hyggelig hilsen fra deg. Hvor er du? Håper alt er bra og at du bare har holdt deg unna KG fordi du har et så aktivt og spennende liv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da er jeg her igjen! :)

Nå er jeg blitt østlending igjen, ordentlig fint, synes jeg.

Har ikke fått nett hjemme ennå, men regner med å få det om ikke alt for lenge. Håper dere alle har hatt en strålende sommer og vår, så skal jeg opdatere dere litt mer senere

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så innmari koselig å høre fra deg igjen, da!!! Hadde ikke fått med meg at du skulle flytte. Gleder meg til du er tilbake for fullt, det blir spennende med en oppdatering nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så koselig å se deg igjen Vimsevips! :klem:

Så det har blitt østlending av deg igjen.... :klø: Trives du/dere med det?

Endret av Xavia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

:klem:

Fortsatt ikke noe nett hjemme, men nå er det max 1,5mnd igjen å vente :forvirret:

Flytteplaner har dere nok ikke hørt om, nei. Det er noe jeg har mast om i lange tider, og nå i vår/sommer kom en gylden anledning. Så da hoppet vi på den :)

Etter 3måneder her borte har vi nå kommet oss litt i orden, vi har funnet oss godt til rette, og stortrives :)

Vi savner de gode naboene vi hadde, men ser at vi nå har fått så uendelig mye mer i andre ting, og har fått god kontakt med en del av naboene. Så til neste år roser jeg nok disse oghså opp i skyene :sjenert:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Trollet er fortsatt et Troll. Ho sliter i perioder en del med magen, men er veldig aktiv. Trappa forseres enkelt oppover, og hun har begynt å utforske hvordan man kommer seg ned igjen.

Ho går når ho blir holdt, og slipper i ny og ned taket i vinduskarmen og blir stående, men det siste er ikke bevisst!

Vesla har funnet seg godt til rette etter at vi flyttet, og trives utrolig godt både hjemme og i barnehagen. Hun har strekt seg noe utrolig i sommer, og kan snart ikke kalles Vesla lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å se innlegg fra deg igjen. Skal bli koselig å følge hverdagen din igjen  :klem:

Håper dere alle får en fin helg :vinke:

Tusen takk! Det ser ut til å bli en fin helg. I dag skal vi ut å finne kjolemønstre og stoff. Jentene skal være brudepiker etter jul, så da trenger de kjoler. Håper å finne et mønster som vil passe til begge to.. :)

God helg til alle dere andre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...