Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen Takk alle sammen!

og så håper jeg at dere også har hatt en riktig GOD JUL, og at dere har en fin romjul!

Her har det ikke skjedd noe enda, men tror ikke det er så lenge igjen nå. Begynner å bli mektig lei, nå. Og så har vi fått absolutt alt i hus, så da regner jeg med at roen senker seg, og fødselen ikke er for langt unna.

Natt til 1.dag, vurderte jeg å ringe føden, men etter en laaaang og varm dusj, kom jeg til at det ikke ville være nødvendig. I hvertfall ikke med en gang. Takene ga seg mer og mer utover dagen, og de siste dagene har jeg ikke kjent noe :)

Nå satser jeg på at det skal holde fram til søndag, for når jeg først har kommet så langt som dette, kan det være greit om Trollet holder seg inne fram til da også ;)

Vi skal ha middagsgjester i dag. Så jeg må fortsette forberedelsene før Vesla kommer inn igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 8 dager til termin.

Vesla ble født 8 dager før. Har en del kynnere i dag. Og kjenner en del tak, men ingenting regelmessig,- men det var det i grunn aldri med Vesla heller.. :himle:

Vi skal en tur til naboen i dag, de håper selvsagt på å sitte alene igjen med Vesla når klokka slår 00:00 :sjenert:

Vi får se hva som skjer med de takene jeg har. Kanskje tar de seg opp, eller også kanskje roer de seg.

Uansett blir det spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! :grine2: Jeg er inne på januarklubben på sm nå, og ser at du hadde 6 cm åpning kl 7 i dag tidlig!! Da har du kanskje fått babyen din nå da? Gleder meg til å følge med videre!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Søndagsengel skrev har jeg 6cm åpning, men så stoppa riene opp. Så nå går jeg her hjemme da, og håper Trollet ombestemmer seg snart og kommer ut!

Har litt rier nå, men drøyer litt før jeg ringer sykehuset. Vil vite at det er ordentlig denne gangen, og ikke bare tull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: wow!

Her går det unna! Så spennende! :)

Ønsker deg masse masse lykke til med det som nok snart skal skje! Håper at går bra og at du får en fin fødsel, -og selvfølgelig et fantastisk lite vidunder :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse med den lille prinsessen :babyjente: Jeg går selv rundt og venter nå.. Har menstermin i morgen og UL- termin om en uke- spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...