Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Åh! Pannekaker! Høres herlig ut! Jeg også vil ha pannekaker.

Håper du føler deg ok i dag, og at formen er fin. Det er et slit å være gravid har jeg hørt.. hehe.

God søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Pannekaker! Høres herlig ut! Jeg også vil ha pannekaker.

Det var det jeg også sa da jeg hørte det! :)

Formen er bra i dag. Vesla måtte på do i natt, og da løfta jeg litt feil, så jeg fikk noen kynnere jeg kjente godt. Heldigvis gikk det fort over ;)

Har ikke tenkt til å løfte på den måten neste gang (holdt på å miste henne..)

Vesla har nå kommet seg i barnehagen etter en god frokost hjemme. For ho er av den oppfatning at frokost spises hjemme, uansett. For hjemme der har vi godt frokostpålegg som hvitløksost, pepperost, fiskepudding, honning og skinke. I barnehagen har de ikke det så da må man vente til lunsj med å spise der :forvirret:

Tok litt babyutstyr ned fra loftet i går. Jeg vaska voksiposen i går, så nå henger den til tørk. Vesla var ikke helt begeistra for å gi slipp på den, så jeg prøvde å overbevise henne om at den var for liten til henne. Den er ikke egentlig det, men jeg fikk overbesvist henne. Og så satte vi opp sovepose på ønskelista hennes, da ble alt bra igjen ;)

Nå skal jeg sette på en klesvask til, og få tatt en liten runde på kjøkkenet. Så at det var en nødvendighet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Vimps :sjarmor:

Åssen går det med deg?

Jeg kommer ikke helt over hvor fort dette har gått, syns slett ikke det er lenge siden du ikke var gravid i det hele tatt, og nå er det jo jammen ikke lenge igjen :overrasket:

Blir såååå gøy når Bitteliten kommer :grine2:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskapet ders høres mer fristende ut enn barnehagemat! Så jeg syns da vesla di er smart som spiser jeg hjemme.

Håper dagen har vært fin, og at kvelden blir ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Så mange koselige hilsener! :klem:

Så hvordan går det?

Dagsformen er litt opp og ned, men den er stadig litt bedre enn uka før :)

Rainbow: Det samme har slått meg, nå er det snart bare 6 uker til termin, dvs under 50 dager til termin! :overrasket:

Kjenner jeg begynner å bli lei, men de vonde kynnerene har holdt seg borte så langt denne uka :) Og det hjelper klart på både humøret og formen ;) I tillegg blir jeg ikke så lei da heller :sjenert:;)

Hope: Jeg er helt enig med henne jeg, også, maten hjemme er ofte mer attraktiv. Det hadde bare vært greit om ho innimellom kunne spist frokost i barnehagen. Spesielt de dagene det var litt travelt hjemme om morgenen, men så sta som ho er går jo ikke det. Det har vi prøvd, og da lar ho bare være å spise frokost :forvirret:

Forstår godt personalet som ikke vil presse i henne mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en treig dag.. :forvirret:

Har liksom ikke ork til noe, og vet jeg må pakke i dag. Klarer bare ikke å komme i gang..

Riktignok reiser vi ikke før i morgen kveld, men jeg skal kjøre Ordensmann på jobb, Vesla i barnehage, dra en tur innom jobb, gå til legen, hente de 2 på jobb og barnehage, gå på foreldresamtale før vi reiser i morgen.

Tror jeg trenger det jeg har av krefter til de tingene, og ikke bruke tid på å pakke i tillegg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treige dager er kjedelig... men det er jo ikke så rart, da! Du har jo en mage å skylde på!

Det høres ut som du har en hektisk hverdag. Beundrer deg alt du orker, jeg!

Ha en fin kveld og natt, vimsa. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):):):):)

Jeg fikk tatt meg selv i nakken. Så jeg har faktisk fått utretta en del i dag også ;)

Nå er jeg akkurat ferdig med å plukke ut bilder til årets julegavekalender. Så nå etterpå skal jeg skrive de ut, og i morgen skal de inn kalenderene :)

Gjør bare ferdig de som skal til Østlandet, de andre kan vi ta i løpet av desember ;)

Jeg har også fått tatt klesvask, og Vesla har pakka kofferten sin med inneklær. Selv mente ho vi kunne ta med alle trusene hennes, for da trengte vi jo ikke å telle til 5 :roll::ler2:

Så i morgen må jeg pakke mitt og uteklær til Vesla. Vet jo hva vi skal ha med, så det er jort på en halvtime. Begynner å få litt reisefeber nå, det skal bli godt å komme hjem :)

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vanskelig å telle til 5 kan du vel tro

:ler: Ja, i hvertfall kjedelig :ler:

Dagen i dag lover bra! Har allerede fått utretta en del. Nå må jeg innom jobb en tur, og handle litt. Jeg har limt bilder inn i kalenderene, og da jeg var halvveis gikk jeg tom for lim.. :forvirret:

Nei, jeg får se å komme meg avgårde. Har mange små ærend i dag, og det tar ofte lenger tid enn man skulle tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn da er kalenderene ferdige, jeg har vært innom jobb, henta Ordensmann på jobb og pakka ferdig.

Så nå drar jeg å henter Vesla i barnehagen, så er det legen, Vesla og jeg skal en tur ut. Så skal vi hente tante, som skal passe Vesla mens vi er på foreldresamtale. Etter det er det hjem å spise middag, og i kveld er det fly hjem. Regner med at legen gir meg legeerklæring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Impia

:klem: Rainbow

Turen var absolutt vellykka :) Leiligheten er ganske kald akkurat nå, så jeg skriver mer når fingrene mine ikke fryser til is av å sitte her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...