Gjest Principessa Skrevet 10. mars 2005 #221 Del Skrevet 10. mars 2005 gleder meg til å se kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 11. mars 2005 Gleder meg sånn til å se igjen kjolen. Bare noen timer på jobb å så bærer det rett inn til kristins Håper den er ferdig *krysser fingrene* Har jo tid til å vente litt hvis skreddern ser mer må gjøres, men VIL HA DEN NÅ. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #223 Del Skrevet 11. mars 2005 Var kjolen din ferdig??? Fremdeles like fin??? Bilde???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #224 Del Skrevet 11. mars 2005 Kjolen er ferdig, den er enda flottere nå som den passer og bilde kommer på mandag istede. nå har jeg -10 kroner på konton :oops: men kommer inn penger i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 12. mars 2005 #225 Del Skrevet 12. mars 2005 Grattis med ny jobb! Håper det går bra med din kjære på jobbfronten også! Gleder meg til å se bilde av kjolen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. mars 2005 #226 Del Skrevet 12. mars 2005 KJOLE ...gleder meg til mandag, jeg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #227 Del Skrevet 12. mars 2005 Gleder meg til å se kjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. mars 2005 #228 Del Skrevet 12. mars 2005 Gleder meg til å se kjolen!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 12. mars 2005 #229 Del Skrevet 12. mars 2005 Gleder meg til å se kjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #230 Del Skrevet 12. mars 2005 Åh ja, det blir spennende å se kjolen din Maki I dag er det forresten bare 12 uker igjen eller 83 dager om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mars 2005 #231 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei! :-) Jeg husker at du hadde to fine bilder av hårfrisyrer i dagboka di, så jeg gikk inn på linkene på side 1 for å se på dem. Men nå er bildene borte?! Vet du hvor jeg kan finne dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #232 Del Skrevet 14. mars 2005 Mamma hadde lagt andre planer i dag så jeg kommer ikke til å reise til henne for å ta bilde av kjolen. (jeg tar det liksom litt for gitt at jeg kan komme så er ikke så flink til å avtale :oops: ) Vi har fått tomt av pappa, eller skal få når vi får/hvis vi får vis ikke så kommer vi til å ta det på sånn "ting som man kan ta det når man bor på gård" så da får vi bygg. Vi har begynnt å titte litt på hus *drømme* Så langt har vi falt veldig for dette huset fra systemhus. Har bestillt katalog så blir spennene å se prisen på det. Men er vel lurt å titte på mer enn en forhandler tenker jeg søndagsengel? husker du sånn ca hvordan de så ut? Har en del bilder så bare beskriv dem så skal jeg sende dem til deg jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #233 Del Skrevet 14. mars 2005 Kjempefint hus Maki! Også er det jo praktisk for dere kan jo lage soverom i 1. etasje, så kan dere vente med å innrede 2. etasjen :-) Ellers så synes jeg Hellvikhus har masse fine hus med lure planløsninger. Skulle jeg bygget hus så hadde det nok blitt dette men med noen forandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2005 #234 Del Skrevet 14. mars 2005 søndagsengel? husker du sånn ca hvordan de så ut? Har en del bilder så bare beskriv dem så skal jeg sende dem til deg jeg =) Det var frisyrer med en del løst hår. Altså at ikke alt var oppsatt. det er det eneste jeg husker... men de var veldig fine :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 15. mars 2005 Skal sende deg noen sånne bilder senere i dag jeg =D Blitt forskjøla jeg, hælvetes dritt assa. :evil: Plukker opp alt i barnehagen jeg :-? I dag har jeg snakka med kirken og de som skal synge duett får spille piano selv. Så slipper å sende noter. Får tilsent papirene i løpet av uka, så skal få dem fyllt ut i og sendt før slutten av denne. Har avtalt møte med hotellet. Ikke så mye igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #236 Del Skrevet 15. mars 2005 80 dager igjen Maki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 15. mars 2005 80 dager igjen Maki Tiden flyr no utorlig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #238 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, og jeg har et stykke igjen før jeg kan si at jeg er i mål. Det er ihvertfall sikkert. Har du forresten fått mange svar på invitasjonene dine? Når har du satt svarfrist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 16. mars 2005 så langt : 38 Ja 5 Nei eller 4 nei og 1 usikker får svar før svarfristen =) 17 Ikke svart svarfristen er 1april.... hvor dum dato er ikke det hei vi kommer ikke i bryllupet vi.... APRILSNARR ________________________ Syk igjen jeg.....drar jo på meg absolutt alt i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 17. mars 2005 dette huset her fra dremmens hus og hytter har en veldig fornufig pris, gleder meg til resten av katalogene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå