Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har erfaring med Estradot plaster? Denne gangen har jeg gått på det og skal tydeligvis fortsette på det en stund etter innsett sammen med lutinus og ikke de sprøytene jeg har gått på etter innsett tidligere. Kjenner jeg er svært skeptisk til om det har noe for seg...for ikke å glemme at jeg har humørsvigninger som ikke likner noenting liksom, vil det jevne seg ut etterhvert? Føler meg superteit av å gråte i tide og utide..

Ingen? Skal få to fryse egg satt inn på mandag å kjenner jeg er svært skeptisk til at de gir andre medisiner denne gangen når egg har festet seg tidligere på andre medisiner medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Skal få to fryse egg satt inn på mandag å kjenner jeg er svært skeptisk til at de gir andre medisiner denne gangen når egg har festet seg tidligere på andre medisiner medisiner.

Jeg har bare gjort ferskforsøk, så kan ingenting om opplegget rundt fryseforsøk. Men de er helt sikkert ute etter at du skal lykkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Biloba, det er jo dem som kjenner deg og din historie og legger opp til det som er best for deg. Har du hatt noe ul enda biloba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Biloba, det er jo dem som kjenner deg og din historie og legger opp til det som er best for deg. Har du hatt noe ul enda biloba?

Nei, det er halvannen uke til enda. Tiden snegler seg avgårde og jeg merker nesten ingenting på kroppen. Håper der skjer noe likevel:-) Hvordan er det med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er halvannen uke til enda. Tiden snegler seg avgårde og jeg merker nesten ingenting på kroppen. Håper der skjer noe likevel:-) Hvordan er det med deg?

Biloba!!! Måtte sniklese litt her inne og ble så GLAD da jeg så dere hadde lyktes! 😀😀😀 gratulerer!!! Lykke til videre i denne fantastiske, og nervepirrende tiden! Glede, glede!!! Jeg er nå i uke 23 og kjenner masse spark fra jenta i magen, Du har mye å se frem til ❤️

Edit:skriveleif som snek seg inn ☺️

Endret av kluski
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er halvannen uke til enda. Tiden snegler seg avgårde og jeg merker nesten ingenting på kroppen. Håper der skjer noe likevel:-) Hvordan er det med deg?

Nervøs 😝 har gu / ul hver uke Pga ohss. Eggstokkene er fortsatt like store, så startet med blodfortynnende sprøyter for å forebygge Evt blodpropp hvis det begynner å lekke . Veldig spent for tirsdag.... Da skal jeg være såpass at Gyn forventet se noe mer enn bare den svarte flekken i livmora som har vært synlig hitill. Hun så ingen plommesekk sist tirsdag så hun gjorde meg egentlig nervøs .... Føler meg absolutt ikke trygg før jeg ser et bankende hjerte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biloba!!! Måtte sniklese litt her inne og ble så GLAD da jeg så dere hadde lyktes! 😀😀😀 gratulerer!!! Lykke til videre i denne fantastiske, og nervepirrende tiden! Glede, glede!!! Jeg er nå i uke 23 og kjenner masse spark fra jenta i magen, Du har mye å se frem til ❤️

Edit:skriveleif som snek seg inn ☺️

Takk for det:-) Er fortsatt bare halvveis av så langt vi kom sist da. Det er en dag om gangen enda, men det er veldig godt å være igang igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervøs 😝 har gu / ul hver uke Pga ohss. Eggstokkene er fortsatt like store, så startet med blodfortynnende sprøyter for å forebygge Evt blodpropp hvis det begynner å lekke . Veldig spent for tirsdag.... Da skal jeg være såpass at Gyn forventet se noe mer enn bare den svarte flekken i livmora som har vært synlig hitill. Hun så ingen plommesekk sist tirsdag så hun gjorde meg egentlig nervøs .... Føler meg absolutt ikke trygg før jeg ser et bankende hjerte .

Spennende:-) Jeg så hjertet på ul utenpå magen da jeg var 6+4, så jeg vil tro du snart får se at det er noe der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:-) Jeg så hjertet på ul utenpå magen da jeg var 6+4, så jeg vil tro du snart får se at det er noe der!

Ja, håper det, men Gyn dama skremte meg såpass sist da hun kom med kommentaren om at hun hadde forventet å se noe mer... Men etterpå sa hun at det kunne være rett rundt hjørnet da jeg tok opp at jeg ble litt satt ut 😜 håper virkelig at det er noe der i morgen som ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gjort ferskforsøk, så kan ingenting om opplegget rundt fryseforsøk. Men de er helt sikkert ute etter at du skal lykkes:-)

Joda de er jo det, er bare litt motløs om dagen. Men nå har jeg i allefall fått satt inn to nye fryseegg, så får vi se hvordan det går :) Jeg har sluttet helt å håpe på vellykket med frys , men da blir vi iallefall ferdig med frys, slik at vi kan ta ett nytt fersk forsøk til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de er jo det, er bare litt motløs om dagen. Men nå har jeg i allefall fått satt inn to nye fryseegg, så får vi se hvordan det går :) Jeg har sluttet helt å håpe på vellykket med frys , men da blir vi iallefall ferdig med frys, slik at vi kan ta ett nytt fersk forsøk til høsten :)

Jeg satt inn fryst embryo og nå er vi snart 16 uker på vei.trudde aldri at der skulle gå,men det klamrer seg enda fast.lykke til👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbruttprisen jeg så da vi begynte der gjaldt avbrutt før uttak. Det de evt kan gjøre hvis du ender med veldig få eggposer og tvil om det er verdt å ta dem ut, er å la eggene være der de er og gjøre inseminasjonsforsøk, evt at dere bare har sex "uttaksdagen" og dagen etterpå. Da har du fortsatt en sjanse med de eggene som er drevet fram.

Kjedelig at det er få, men tror ikke det er noen ulempe å ikke være så lettstimulert. Det er jeg, men de store eggmengdene jeg får på minste dose hormoner er jo omtrent utelukkende dårlige. Trenger du flere forsøk har de erfaringen fra dette til å treffe bedre med stimuleringen. Lykke til på tirsdag:-)

Takk for svar Biloba :)

Hadde uttak i går og heldigvis hadde noen av de mindre folliklene vokst seg til. Så vi fikk ut 5 egg :strix: De ringte fra klinikken i dag, og hele 4 av 5 er befruktet :nigo: Så det endte jo veldig bra! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Biloba :)

Hadde uttak i går og heldigvis hadde noen av de mindre folliklene vokst seg til. Så vi fikk ut 5 egg :strix: De ringte fra klinikken i dag, og hele 4 av 5 er befruktet :nigo: Så det endte jo veldig bra! :)

Flott, håper de oppfører seg pent:-) Innsett i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott, håper de oppfører seg pent:-) Innsett i morgen?

Det håper jeg også virkelig :) innsett blir på fredag siden det er helligdag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal til forsamtale i haugesund på onsdag og der må mannen ta en sædprøve. Hvor mange dager før må han gå uten utløsning?

Anonymous poster hash: 38c7b...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det håper jeg også virkelig :) innsett blir på fredag siden det er helligdag i morgen.

Lykke til i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for det Neferet :)

Innsett gikk veldig bra! Er nå ruger av ett 8-cellet embryo :nigo: I tillegg fikk vi ett på frys :) Eneste er at jeg er litt overstimulert. Litt uvanlig siden jeg bare fikk ut 5 egg. Er veldig oppblåst, og har vondt når jeg beveger meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Neferet :)

Innsett gikk veldig bra! Er nå ruger av ett 8-cellet embryo :nigo: I tillegg fikk vi ett på frys :) Eneste er at jeg er litt overstimulert. Litt uvanlig siden jeg bare fikk ut 5 egg. Er veldig oppblåst, og har vondt når jeg beveger meg.

Gratulerer som ruger 😄😄 jeg var ikke overstimulert ved innsett, men etter tre dager var eggstokkene 13*8-9cm og det er de fortsatt etter over fire uker 😝😝 lykke til frem til testdag 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger Poppsilopp :)

Jeg ble også overstimulert ved siste forsøk enda det bare var 6 egg så det går nok an uten mengder med egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger jeg var ikke overstimulert ved innsett, men etter tre dager var eggstokkene 13*8-9cm og det er de fortsatt etter over fire uker lykke til frem til testdag

Gratulerer som ruger Poppsilopp :)

Jeg ble også overstimulert ved siste forsøk enda det bare var 6 egg så det går nok an uten mengder med egg.

Tusen takk, så gode dere er :kose: Det er ikke bare bare å være overstimulert, men det er vel verdt det så lenge lille bøllefrø henger seg fast :)

God helg alle sammen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...