Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8+3 etter innsett . Har vært veldig vanskelig se hjerteaktivitet begge foregående gangene , tror de zoomet veldig. Han i dag tror jeg ikke gjorde det. Veldig spent for timen i morgen, men 90% negativ er jeg 👊👊👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimhinna mi så bra ut. Begynner med lutinus på mandag også tiner de eggene på onsdag, innsetting på torsdag om det går bra.

Blir heeelt tussete i hodet av det her, selv om forventingene ikke var de største i forkant! Tenker og grubler hele tida :/ redd for at ingen overlever opptining, redd for at begge overlever... Huff, hehe. Og enda har jeg ikke kommet til de laaange dagene etter innsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har sett et bankende hjerte!!!! gyn på volvat kunne ikke forståhvordan overlegen i går kunne unngå å se det! Brukte fargeindikator også , helt tydelig liv ja. Og var 2,1 cm. I går var det 1,4, så vet ikke helt hva den som skremte livet av meg i går har drevet med. Så glad for at jeg bestilte time på volvat og fikk denne beskjeden før helga ❤️❤️.

Men eggstokkene er jo fortsatt 10 cm , men han på volvat ville at jeg heller skulle vente et par uker før neste ul så lenge jeg ikke plutselig blir veldig mye dårligere. Pluss begynne prøve på gå tur osv . Ah så glad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det betyr mye å plutselig kunne være gravid, eller plutselig miste sjansen hvis de ikke lever etter tining, QBee:-)

Uvelkommen spenning her i dag, jeg har begynt med spotblødning. Bekymrer meg for om det blir en sa. Foreløpig slår hjertet, så jeg håper det er en betydningsløs blødning.

Har dere fått mere svar, Suss81 og jente82?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det betyr mye å plutselig kunne være gravid, eller plutselig miste sjansen hvis de ikke lever etter tining, QBee:-)

Uvelkommen spenning her i dag, jeg har begynt med spotblødning. Bekymrer meg for om det blir en sa. Foreløpig slår hjertet, så jeg håper det er en betydningsløs blødning.

Har dere fått mere svar, Suss81 og jente82?

Usj, blødninger er ikke gøy :( skal jo liksom være over det mest nervepirrende når man har testet positivt, men sånn er det jo ikke. Jeg blødde i flere uker med yngste mi, men det gikk jo bra. Stort sett gjør det jo det når man har sett hjerteaktivitet! Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, blødninger er ikke gøy :( skal jo liksom være over det mest nervepirrende når man har testet positivt, men sånn er det jo ikke. Jeg blødde i flere uker med yngste mi, men det gikk jo bra. Stort sett gjør det jo det når man har sett hjerteaktivitet! Krysser fingrene :)

Takk:-) Jeg hadde MA rett etter fin 7-ukerskontroll i vinter og forsikring om 95% sjanse for at det ville gå bra. Ergo lite tillitsfull ved minste tegn til at noe ikke er perfekt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått i dag Sussi81 og

Jente82?

Klart det betyr mye å plutselig kunne være gravid, eller plutselig miste sjansen hvis de ikke lever etter tining, QBee:-)

Uvelkommen spenning her i dag, jeg har begynt med spotblødning. Bekymrer meg for om det blir en sa. Foreløpig slår hjertet, så jeg håper det er en betydningsløs blødning.

Har dere fått mere svar, Suss81 og jente82?

Det gikk ikke :( .....Så nå er det utredning for habituell abort. De lurer litt på om jeg må gå på blodfortynnende medisiner under graviditet siden jeg mistet U13 omtrent samtidig som jeg sluttet på de blodfortynnende jeg fikk pga overstimulering, og at begge eggene som festet seg disse to siste gangene forsvant omtrent samtidig rett før/etter U5 Var noe med mistanke om bittesmå blodpropper i livmora som hindret egget i å utvikle seg eller noe. Vet mer etter utredning.

Men uansett mens det holder på så skal jeg starte på nytt forsøk, så da blir det nesespray igjen fra Juli. Oh joy.......DET gleder mannen min seg til :fnise:

Utrolig fortvilende å ha holdt på så lenge, 3 året nå....Kjenner jeg begynner å bli bitter å hadde lyst til å klappe til en dame på butikken i dag som klaget over at hun hadde prøvd i 6 mnd liksom..Gah!

Så utrolig kjipt med spottingen Biloba. Krysser fingrene hard for deg! Det er jo ganske vanlig å blø litt, så det er stor sannsynlighet for at det går bra!

Endret av Suss81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimhinna mi så bra ut. Begynner med lutinus på mandag også tiner de eggene på onsdag, innsetting på torsdag om det går bra.

Blir heeelt tussete i hodet av det her, selv om forventingene ikke var de største i forkant! Tenker og grubler hele tida :/ redd for at ingen overlever opptining, redd for at begge overlever... Huff, hehe. Og enda har jeg ikke kommet til de laaange dagene etter innsetting.

Ikke tenk så mye på det :) Man må ha max flaks om begge fester seg. Jeg har fått satt inn to egg to ganger og begge gangene var det kun ett som festet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke :( .....Så nå er det utredning for habituell abort. De lurer litt på om jeg må gå på blodfortynnende medisiner under graviditet siden jeg mistet U13 omtrent samtidig som jeg sluttet på de blodfortynnende jeg fikk pga overstimulering, og at begge eggene som festet seg disse to siste gangene forsvant omtrent samtidig rett før/etter U5 Var noe med mistanke om bittesmå blodpropper i livmora som hindret egget i å utvikle seg eller noe. Vet mer etter utredning.

Men uansett mens det holder på så skal jeg starte på nytt forsøk, så da blir det nesespray igjen fra Juli. Oh joy.......DET gleder mannen min seg til :fnise:

Utrolig fortvilende å ha holdt på så lenge, 3 året nå....Kjenner jeg begynner å bli bitter å hadde lyst til å klappe til en dame på butikken i dag som klaget over at hun hadde prøvd i 6 mnd liksom..Gah!

Så utrolig kjipt med spottingen Biloba. Krysser fingrene hard for deg! Det er jo ganske vanlig å blø litt, så det er stor sannsynlighet for at det går bra!

Så kjedelig :( bra de sjekker ut om habituell abort. Får selv kanskje blodfortynnende dette forsøket etter to SAer omtrent i samme uke, men må vente til egginnsett før jeg får vite om jeg får eller ikke.

Skjønner godt bitterheten på de som klager etter å ha vert prøvere noen måneder. Slutta på ppiller i juli 2011, så for oss nærmer det seg 4års prøving -veldig lei alle "gode" råd alle og enhver skal komme med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle fine dere! :) Jeg er ny her, og håper det er greit jeg slenger meg på denne tråden?! :)

Er en jente på 26år fra Halden. Kjæresten og jeg har prøvd å få barn siden 2010. Jeg ble gravid 2011, men mista i uke 9.

Jeg har endometriose, så forhåpentligvis så blir prøverørsforeldre! :D

Har akkurat satt inn egg nå, vårt andre forsøk. Satt inn 2 egg siden egga bare var middels bra. Noen som veit om hvor bra sjansene er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Prøverør88:-) Jeg ble gravid med ett foster på innsett av 2 B-egg, det kan det fint bli barn av! (Selv om jeg var skeptisk;-)).

Så leit, Suss81:-( Ikke godt med nok et slag etter så lang prøvetid. Men egentlig bra at det skjedde tidlig når det først gikk slik, etter lengre svangerskap tror jeg man må utsette utredningsprøvene for habituell abort i 3 mnd fordi svangerskap gir forandring i prøveresultatene. Nå er det i hvertfall kort tid til neste sjanse, selv om det vel ikke er en stor trøst akkurat nå når tapet er helt nytt og sårt.

Jeg fikk Klexane etter bare 1 MA, så de har tro på at det er verdt å prøve på Hausken i hvertfall. Bare mas litt på legene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle fine dere! :) Jeg er ny her, og håper det er greit jeg slenger meg på denne tråden?! :)

Er en jente på 26år fra Halden. Kjæresten og jeg har prøvd å få barn siden 2010. Jeg ble gravid 2011, men mista i uke 9.

Jeg har endometriose, så forhåpentligvis så blir prøverørsforeldre! :D

Har akkurat satt inn egg nå, vårt andre forsøk. Satt inn 2 egg siden egga bare var middels bra. Noen som veit om hvor bra sjansene er da?

Velkommen 😊endo på meg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Prøverør88:-) Jeg ble gravid med ett foster på innsett av 2 B-egg, det kan det fint bli barn av! (Selv om jeg var skeptisk;-)).

Så leit, Suss81:-( Ikke godt med nok et slag etter så lang prøvetid. Men egentlig bra at det skjedde tidlig når det først gikk slik, etter lengre svangerskap tror jeg man må utsette utredningsprøvene for habituell abort i 3 mnd fordi svangerskap gir forandring i prøveresultatene. Nå er det i hvertfall kort tid til neste sjanse, selv om det vel ikke er en stor trøst akkurat nå når tapet er helt nytt og sårt.

Jeg fikk Klexane etter bare 1 MA, så de har tro på at det er verdt å prøve på Hausken i hvertfall. Bare mas litt på legene dine.

Nei føler at det holder med slag nå altså...Jeg vet jeg har det enklere enn mange andre, jeg blir tross alt gravid, men jeg begynner å miste motet helt siden alle testene blir negative igjen :( Det tok liksom så lang tid fra vi begynte til de fant ut hva årsaken var, og når endelig ting begynte å ordne seg så har vi MA i uke 13, så to positive til rett etter hverandre som bare forsvinner igjen så nå er det enda mere feil med meg. Føler vi er tilbake på start :( Æsj altså....nå er jeg fryktelig negativ og sliter med skyldsfølelse for at jeg sluttet på Klexane første gangen. Hadde jeg ikke vært så pinglete å spurt om jeg kunne slutte på sprøytene så kanskje vi straks kunne hatt baby liksom... Og det tærer på å vite at det kun er hos meg feilen ligger. Gah.....skikkelig teit uke..

Men må prøve å være positiv og tenke på gevinsten. Det gagner ingen å velte seg i selvmedlidenhet. Tross alt, det kunne vært værre :)

Hvordan går det med spottingen Biloba? Har det gitt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Noen her som kanskje kan hjelpe meg? Jeg skal sette ovitrelle sprøyten i kveld. Da jeg skal ha uttak til mandag. Hvilken dose er vanlig å sette? Hele? Eller samme dose som puregon? Ble veldig usikker nå..

Anonymous poster hash: af322...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke :( .....Så nå er det utredning for habituell abort. De lurer litt på om jeg må gå på blodfortynnende medisiner under graviditet siden jeg mistet U13 omtrent samtidig som jeg sluttet på de blodfortynnende jeg fikk pga overstimulering, og at begge eggene som festet seg disse to siste gangene forsvant omtrent samtidig rett før/etter U5 Var noe med mistanke om bittesmå blodpropper i livmora som hindret egget i å utvikle seg eller noe. Vet mer etter utredning.

Men uansett mens det holder på så skal jeg starte på nytt forsøk, så da blir det nesespray igjen fra Juli. Oh joy.......DET gleder mannen min seg til :fnise:

Utrolig fortvilende å ha holdt på så lenge, 3 året nå....Kjenner jeg begynner å bli bitter å hadde lyst til å klappe til en dame på butikken i dag som klaget over at hun hadde prøvd i 6 mnd liksom..Gah!

Så utrolig kjipt med spottingen Biloba. Krysser fingrene hard for deg! Det er jo ganske vanlig å blø litt, så det er stor sannsynlighet for at det går bra!

Å nei :( bitterhet er en skikkelig kjip følelse, men tror de fleste som har vært gjennom så mye, og over så lang tid kjenner seg godt igjen i det... Håper det er bare blodfortynnende som skal til, og at spiren sitter skikkelig på sensommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Noen her som kanskje kan hjelpe meg? Jeg skal sette ovitrelle sprøyten i kveld. Da jeg skal ha uttak til mandag. Hvilken dose er vanlig å sette? Hele? Eller samme dose som puregon? Ble veldig usikker nå..

Anonymous poster hash: af322...f24

Nå begynner det å bli lenge siden jeg satt otrivelle, men ganske sikker på at du skal ha hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...