Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blæh 😔 gått og vært kjempespent i hele dag, og når sykehuset endelig ringer så er svaret at vi må vente til i morgen 😐 det ene egget overlevde ikke, det andre klarte seg, men hadde gått tilbake, så de må se om det fortsetter å dele seg før det kan settes inn. Tror jeg er litt hormonell eller noe, for kjente at jeg ble skikkelig pessimistisk nå 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Tusen takk for innspill alle sammen, det setter jeg stor pris på! :klemmer: 

 

Det ser ut til at det hjalp å lufte sine bekymringer her inne, nå har ihvertfall mensen kommet for fullt, så da slipper jeg å tenke mer på det. Og faktisk hadde lokalapoteket Synarela inne, så da fikk jeg tak i spray også! :hoppe: Men jeg skal absolutt skrive meg bak øret at de pleier å ha IVF-medisinene på Colosseum miore, jeg bor ikke i Oslo, men jeg jobber der, så da er det ikke noe stress å ta en tur opp til Majorstua hvis det skulle knipe en annen gang!

 

Håper det ordner seg med det siste egget ditt QBee! Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som blir kvalme av Lutinusen? Jeg får virkelig en forsmak på morgenkvalme hvis egget/egga sitter! 😁😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere vise damer😊 Jeg har i dag satt første sprøyte Menopur. Litt spennende altså👍

Men, i morgen skal jeg jobbe sent. Hvordan frakter jeg liksom? Er jo livredd for å knuse glasset med de dyrebare dråpene😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innspill alle sammen, det setter jeg stor pris på! :klemmer:

Det ser ut til at det hjalp å lufte sine bekymringer her inne, nå har ihvertfall mensen kommet for fullt, så da slipper jeg å tenke mer på det. Og faktisk hadde lokalapoteket Synarela inne, så da fikk jeg tak i spray også! :hoppe: Men jeg skal absolutt skrive meg bak øret at de pleier å ha IVF-medisinene på Colosseum miore, jeg bor ikke i Oslo, men jeg jobber der, så da er det ikke noe stress å ta en tur opp til Majorstua hvis det skulle knipe en annen gang!

Håper det ordner seg med det siste egget ditt QBee! Krysser fingrene!!

Så bra at det ordnet seg! Da rekker du iallfall forsøk før ferien regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere vise damer😊 Jeg har i dag satt første sprøyte Menopur. Litt spennende altså👍

Men, i morgen skal jeg jobbe sent. Hvordan frakter jeg liksom? Er jo livredd for å knuse glasset med de dyrebare dråpene😨

Jeg hadde den bare i plastikken engangssprøyten er i så gummihetten ikke ble skitten. Men den lå løst i sidelommen i vesken, det funket for 2 forsøk. Du kan f.eks putte hetteglasset i en liten boks, som du polstrer innvendig med litt bomull, pads eller toalettpapir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man ta lutinus morgenen før innsetting? De sa ingenting om det i dag, men synes å huske noe om at man ikke skal det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta lutinus morgenen før innsetting? De sa ingenting om det i dag, men synes å huske noe om at man ikke skal det??

Jeg tok ihvertfall lutinus som vanlig den dagen , sto i beskrivelsene at man skulle det. Verre var det å ikke tisse på en time mens man skulle drikke 0,5 l vann 😜 trodde jeg skulle tisse han legen rett i ansiktet da han førte inn egget samtidig med at de klemte rundt blæra med ul 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta lutinus morgenen før innsetting? De sa ingenting om det i dag, men synes å huske noe om at man ikke skal det??

På min klinikk skulle jeg vente med morgendosen til etter innsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) jeg skal starte på sprøyter snart, åssen er de ? Er det sånne sprøyter som de med sukkersyke bruker, sånne penner på en måte ? Eller er det vanlige nåler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det skje at ingen av eggene overlever og at jeg ikke for satt inn ? Isåfall, er det veldig stor sjangse ?

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) jeg skal starte på sprøyter snart, åssen er de ? Er det sånne sprøyter som de med sukkersyke bruker, sånne penner på en måte ? Eller er det vanlige nåler ?

Den ene gangen hadde jeg type insulinpenn med løse engangsnåler til. De andre gangene har jeg hatt hetteglass med pulver som en tilsetter medfølgende blandet så det løsere seg opp. Så trekker man opp riktig mengde fra glasset med engangssprøyter med fastsittende nål for hver dose. Begge er enkle å bruke og detaljert bruksanvisning med bilde for hvert trinn følger med pakken. De fleste klinikker viser deg også hvordan du bruker sprøytene før start. Endret av Biloba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta lutinus morgenen før innsetting? De sa ingenting om det i dag, men synes å huske noe om at man ikke skal det??

Jeg begynte noe Lutinus den dagen jeg tok ut egga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man ta lutinus morgenen før innsetting? De sa ingenting om det i dag, men synes å huske noe om at man ikke skal det??

Mener at jeg har tatt på morgenen før egginnsett, men det skulle taes minimum noen timer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vasker uansett oppi der før de setter inn egget så lutinus restene blir borte okke som 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagen her! Magefølelsen er dårlig, heldigvis har jeg aldri trodd på magefølelser :) stod opp halv 6 i dag, og har nå stekt vafler til avslutning i bhg og skole som jeg forhåpentligvis ikke får være med på i dag 😜 om 1,5 time ringer jeg klinikken for å høre hvordan det har gått med egget også blir det enten 3 timer i bil, eller så tror jeg jeg tar de pengene jeg har "spart" og tar meg en sårt tiltrengt frisørtime siden jeg uansett har fri fra jobb.

Ønsker alle dere andre en strålende dag 😊

Endret av QBee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På min klinikk skulle jeg vente med morgendosen til etter innsettet.

Kanskje det kommer an på når man har time? Tok morgendosen jeg, stod ingenting annet i papirene så. Kan vel ikke ha mye å bety uansett. Timen er ikke før 13:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kommer an på når man har time? Tok morgendosen jeg, stod ingenting annet i papirene så. Kan vel ikke ha mye å bety uansett. Timen er ikke før 13:30.

Jeg hadde innsett 1030 og skulle ikke ta lutinus.jeg glemte det av,men det meste hadde heldigvis absorbert og resten vasket de bort.det måtte de før de skulle sette inn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett 1030 jeg også, og jeg -skulle- ta lutinus :) De bare spylte bort restene før de satte inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...