Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Det er veldig stas å lese om positive tester her inne, håper virkelig jeg kan følge etter med tid og stunder!! :hjerte:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! :strix: Jeg tok også digital i går, der stod det gravid 2-3 :nigo: Det blir med en gang mer virkelig da. Får håpe det går veien for deg nå! Når hadde du uttak? 😊

Gratulerer :)

Det er lenge siden jeg hadde uttak. Er gravid på de to siste fryseeggene nå. Vi hadde syv eller åtte på frys :)

Endret av Suss81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Det er lenge siden jeg hadde uttak. Er gravid på de to siste fryseeggene nå. Vi hadde syv eller åtte på frys :)

Tusen takk :)

Det var sånn det var ja :) Når hadde du innsett da?

Edit: så nå at du hadde innsett 11.05, jeg hadde 15.05, så da ligger vi ganske likt da :)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, er helt på gråten nå :( Tok tre tester forrige uke, inkl en digital som alle var positive også tok jeg en i digital dag som ble negativ. Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 på progynova, og ul-måling av slimhinne i morgen.

Har og starta på prednisolon i dag, som jeg selv måtte be om. Kan være tilfeldig altså, men da vi fikk lillesøster hadde vi tre negative innsett før vi lyktes med det fjerde, da med prednisolon. Siden det er siste forsøk prøver vi det vi kan...

Ellers så tenker jeg mye på det med ett eller to egg. Vi har kun to egg/embryo nedfrosset, og de ligger sammen, så begge blir jo tint. Vil absolutt unngå tvillinger, samtidig som jeg sliter med det å kaste ett egg, og kanskje ende opp med negativ test. Skjønner at dette blir fjernt for dere her som sliter med å få deres første, og hadde det vært MIN første så hadde jeg tatt imot både tvillinger og trillinger, men man har jo gjerne begrensinger både på plass, kapasitet, økonomi osv... Vanskelig. Mest sannsynlig (?) overlever ikke begge opptining, men om de gjør det så må det være gjennomtenkt på forhånd. Hva har dere gjort ved valget om å sette inn et eller flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, er helt på gråten nå :( Tok tre tester forrige uke, inkl en digital som alle var positive også tok jeg en i digital dag som ble negativ. Noen som har vært borti det?

Kan det være feil med testen? Hvor langt skal du være på vei, og har du hatt noen blødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være feil med testen? Hvor langt skal du være på vei, og har du hatt noen blødninger?

Ingen blødning. Alle symptomer er på plass. 4+4 burde jeg teoretisk sett være.....Fikk satt inn to egg denne gangen også. Skjønner ingenting......Ikke kommer jeg meg til legen å få tatt blodprøve i dag heller og hadde jeg gjort det ville jeg jo ikke fått svar før uti neste uke siden det må gå ett par dager mellom de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blødning. Alle symptomer er på plass. 4+4 burde jeg teoretisk sett være.....Fikk satt inn to egg denne gangen også. Skjønner ingenting......Ikke kommer jeg meg til legen å få tatt blodprøve i dag heller og hadde jeg gjort det ville jeg jo ikke fått svar før uti neste uke siden det må gå ett par dager mellom de.

Kanskje du skal kjøpe en ny test, eller ta vanlige tester hvis du har. Skjønner i hvertfall at det er skremmende! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blødning. Alle symptomer er på plass. 4+4 burde jeg teoretisk sett være.....Fikk satt inn to egg denne gangen også. Skjønner ingenting......Ikke kommer jeg meg til legen å få tatt blodprøve i dag heller og hadde jeg gjort det ville jeg jo ikke fått svar før uti neste uke siden det må gå ett par dager mellom de.

Ta en ny test! Ev. strektest. Jeg vil heller tro det var noe galt med den testen du tok nå, for selv om du skulle ta hatt en SA, ville du fortsatt hatt endel HCG i blodet, og sikkert nok til at det fortsatt ville ha slått ut nå dersom du tok forrige positive test i går eller forgårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blødning. Alle symptomer er på plass. 4+4 burde jeg teoretisk sett være.....Fikk satt inn to egg denne gangen også. Skjønner ingenting......Ikke kommer jeg meg til legen å få tatt blodprøve i dag heller og hadde jeg gjort det ville jeg jo ikke fått svar før uti neste uke siden det må gå ett par dager mellom de.

.

Enig med harlekin, ta en ny test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blødning. Alle symptomer er på plass. 4+4 burde jeg teoretisk sett være.....Fikk satt inn to egg denne gangen også. Skjønner ingenting......Ikke kommer jeg meg til legen å få tatt blodprøve i dag heller og hadde jeg gjort det ville jeg jo ikke fått svar før uti neste uke siden det må gå ett par dager mellom de.

Ta en ny test, på morgenurin hvis du orker å vente. Det kan i verste fall være kjemisk, men håper at siste test bare er defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal kjøpe en ny test, eller ta vanlige tester hvis du har. Skjønner i hvertfall at det er skremmende! :klemmer:

Ta en ny test! Ev. strektest. Jeg vil heller tro det var noe galt med den testen du tok nå, for selv om du skulle ta hatt en SA, ville du fortsatt hatt endel HCG i blodet, og sikkert nok til at det fortsatt ville ha slått ut nå dersom du tok forrige positive test i går eller forgårs.

.

Enig med harlekin, ta en ny test :)

Ta en ny test, på morgenurin hvis du orker å vente. Det kan i verste fall være kjemisk, men håper at siste test bare er defekt.

Jeg har snakket med klinikken. De sa at oddsen for at det var noe galt med testen var svært liten og at jeg måtte forberede meg på at dette var gått feil vei.......igjen......Så jeg skulle ta en test igjen i morgen bare for å bekrefte så jeg kan slutte på medisinene. Det var ikke noe poeng med blodprøve siden det er fredag i morgen og jeg da bare ville seigpines igjennom helgen.

Også skal jeg utredes for habittuell abort eller noe....Kjenner jeg er helt grøftekjørt....Vi har god kvalitet på eggene, god kvalitet på spermen, god kvalitet på slimhinnene så jeg klarer ikke å skjønne etter alle de insettene, operasjon og insemineringene at jeg ikke har en baby nå, eller i det minste en baby på vei. Er så utrolig lei meg :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med klinikken. De sa at oddsen for at det var noe galt med testen var svært liten og at jeg måtte forberede meg på at dette var gått feil vei.......igjen......Så jeg skulle ta en test igjen i morgen bare for å bekrefte så jeg kan slutte på medisinene. Det var ikke noe poeng med blodprøve siden det er fredag i morgen og jeg da bare ville seigpines igjennom helgen.

Også skal jeg utredes for habittuell abort eller noe....Kjenner jeg er helt grøftekjørt....Vi har god kvalitet på eggene, god kvalitet på spermen, god kvalitet på slimhinnene så jeg klarer ikke å skjønne etter alle de insettene, operasjon og insemineringene at jeg ikke har en baby nå, eller i det minste en baby på vei. Er så utrolig lei meg :frown:

Stor klem, Suss81... Skjønner at det er utrolig leit hvis det ikke har gått nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har snakket med klinikken. De sa at oddsen for at det var noe galt med testen var svært liten og at jeg måtte forberede meg på at dette var gått feil vei.......igjen......Så jeg skulle ta en test igjen i morgen bare for å bekrefte så jeg kan slutte på medisinene. Det var ikke noe poeng med blodprøve siden det er fredag i morgen og jeg da bare ville seigpines igjennom helgen.

Også skal jeg utredes for habittuell abort eller noe....Kjenner jeg er helt grøftekjørt....Vi har god kvalitet på eggene, god kvalitet på spermen, god kvalitet på slimhinnene så jeg klarer ikke å skjønne etter alle de insettene, operasjon og insemineringene at jeg ikke har en baby nå, eller i det minste en baby på vei. Er så utrolig lei meg :frown:

Så fryktelig trist Suss81! Finner ikke de rette ordene, men vit at jeg tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi to som føler oss rimelig nedbrutt i dag

Off, ikke noe kjekt :( Kan jeg spørre hva som har skjedd? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Off, ikke noe kjekt :( Kan jeg spørre hva som har skjedd? :hjerte:

De fant ikke noe tydelig hjerteaktivitet i dag, har syntes på de to forrige ukene. Men han jeg hadde i dag klarte ikke si om det fortsatt er liv eller ikke ... Sambo og ei dame som var der syntes de så noe som pulserte, men jeg kjenner jeg er skikkelig negativ og tror det er dødt, men håper på det beste. Fikk ny time om en uke, men klarer ikke vente så lenge så skal på Volvat i morgen . Vil ha et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fant ikke noe tydelig hjerteaktivitet i dag, har syntes på de to forrige ukene. Men han jeg hadde i dag klarte ikke si om det fortsatt er liv eller ikke ... Sambo og ei dame som var der syntes de så noe som pulserte, men jeg kjenner jeg er skikkelig negativ og tror det er dødt, men håper på det beste. Fikk ny time om en uke, men klarer ikke vente så lenge så skal på Volvat i morgen . Vil ha et svar!

Off så trist! Håper at alt egentlig er bra :klem: Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch, jente82, det hørtes ikke bra ut... Vi er vel ca like langt på vei, rett over 8 uker? Det skal bli lettere å se hjertet nå, jeg så forskjell fra forrige onsdag og til nå mandag. Håper det er falsk alarm. Opplevde selv å miste i missed abortion etter 7-ukerskontrollen i vinter, veldig tøft følelsesmessig. Mange klemmer herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💞 da er vi to som føler oss rimelig nedbrutt i dag 💞

Uff så leit :( skikkelig drittdag det her tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...