Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo! Og jeg er 4+0 i dag

Herregud, så gøy!! Gratulerer så masse, fulgt deg litt på sidelinjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker:-) Jeg er innstilt på å kose meg veldig, sjansen for å miste igjen får jeg ikke gjort noe med uansett, og går det galt vil jeg heller ha gode dager så lenge det går først;-) Og hvem vet, kanskje jeg får bli mamma nå...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:-) Jeg er innstilt på å kose meg veldig, sjansen for å miste igjen får jeg ikke gjort noe med uansett, og går det galt vil jeg heller ha gode dager så lenge det går først;-) Og hvem vet, kanskje jeg får bli mamma nå...:-)

Utrolig fin innstilling, en jeg skulle ønske jeg hadde klart å ta til meg selv! Krysser alle ekstremiteter for at dette er gangen du får stå løpet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:-) Jeg er innstilt på å kose meg veldig, sjansen for å miste igjen får jeg ikke gjort noe med uansett, og går det galt vil jeg heller ha gode dager så lenge det går først;-) Og hvem vet, kanskje jeg får bli mamma nå...:-)

Fin måte å tenke på! Synes du er flink som klarer det :kose:

********

På hvilken rugedag har dere fått beskjed om å teste på, og hvilken dag testet dere på? Bruker alle steder blodprøver? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om å teste 12 dager etter innsett. Ei anna jeg kjenner skal teste 14 dager etter innsett. Litt rart at det varierer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å hjemmeteste 16 dager etter innsett, altså 18 dager etter uttak ("EL")! As if at jeg klarte å vente til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet 14 dager etter innsett. 17 dager etter uttak. Varierer visst litt fra sted til sted. Vi hadde på St Olav .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak tirsdag, testdag onsdag 14 dager senere. Testdag varierer, men de som setter sen testdag vil jo gjøre at mange vil starte mens i de dagene de venter på å teste. Jeg vil helst se negativ test før blødningen kommer.

Jeg testet positivt på kveldsurin 3.5 dager før testdato. Det er forresten veldig kjipt å teste negativt 4 dager før IKM, da ble jeg skuffet og nedslått i de dagene jeg er mest hormonell.

Popsilopp, jeg har bare lært i dette gamet at det haster å feire hver gang det ser litt lyst ut...;-)

Og alt er bra enda, 4+3, herlig:-)

Endret av Biloba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uttak tirsdag, testdag onsdag 14 dager senere. Testdag varierer, men de som setter sen testdag vil jo gjøre at mange vil starte mens i de dagene de venter på å teste. Jeg vil helst se negativ test før blødningen kommer.

Jeg testet positivt på kveldsurin 3.5 dager før testdato. Det er forresten veldig kjipt å teste negativt 4 dager før IKM, da ble jeg skuffet og nedslått i de dagene jeg er mest hormonell.

Popsilopp, jeg har bare lært i dette gamet at det haster å feire hver gang det ser litt lyst ut...;-)

Og alt er bra enda, 4+3, herlig:-)

Satte du inn dagen etter uttak? Siden du hadde uttak tirsdag og er 4+3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle :kose: Har googlet litt, og ser at de fleste mener at man kan teste på dag 10 og få et reelt svar. Så jeg får se hvor lenge jeg holder ut :fnise: Har jo hatt uttak enda engang. Så det er vel bare å smøre seg med mye tålmodighet :)

Har en fin helg alle sammen, og nyt den gode følelsen Biloba :nigo:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet hadde det vært hyggelig vite litt mer om de som holder til her 😊 alder og hvor vi bor f eks 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre at alt er bra Biloba :)

Følger spent med på alle her inne.

Selv testet jeg 4 dager etter innsett for å sjekke at hormonene ikke påvirket testen og den var negativ, så testet jeg 7 dager etter innsett og den var ganske tydelig positiv.

Har du tatt blodprøver for å sjekke hcg Biloba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å tenke på! Synes du er flink som klarer det :kose:

********

På hvilken rugedag har dere fått beskjed om å teste på, og hvilken dag testet dere på? Bruker alle steder blodprøver? :)

Jeg fikk beskjed om å komme til blodprøve 14 dager etter innsett.nå fikk jeg positiv test dag 10 og ringte om jeg kunne komme før siden jeg skulle på jobbreise den dagen jeg egentlig skulle.klarte ikke vente enda en uke.da sa de at nivået var lavt siden det var enda tidlig,men normalt siden verdien dobler seg fra dag til dag.det er nok grunnen til at sykehusene ønsker at vi skal vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet hadde det vært hyggelig vite litt mer om de som holder til her alder og hvor vi bor f eks

Jeg er 36 og bor i Bergen. Hører til Haukeland sykehus og er stort sett fornøyd med dem :)

Jeg kom og fikk blodprøve på sykehuset dag 14., men jeg hadde testet 2 dager før dette, RD 12. Da var testen svakt positiv.

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte du inn dagen etter uttak? Siden du hadde uttak tirsdag og er 4+3?

Nei, regner etter uttak/ikm, ikke etter innsett:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...