Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Er ikke verden snart forsynt med blogging av denne typen? Skjønner det ikke..

Endret av frøken_øst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Nei det gjør de virkelig ikke! Noen som vet hva som er greia her - må vel være et kriterie for å være med i bloggerne vel.. at de faktisk blogger. Skal bli interessant å se når det kommer på skjermen... nei foressten tror IKKE jeg gidder å se på :(

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Amber skrev:

Nei det gjør de virkelig ikke! Noen som vet hva som er greia her - må vel være et kriterie for å være med i bloggerne vel.. at de faktisk blogger. Skal bli interessant å se når det kommer på skjermen... nei foressten tror IKKE jeg gidder å se på :(

Jeg skulle ønske at tv2 også følger ekskone nummer 2. Jeg lurer fælt på hvordan hverdagen hennes er og sammenligne henne med kone nummer 3😄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bonsaijenta skrev:

Jeg skulle ønske at tv2 også følger ekskone nummer 2. Jeg lurer fælt på hvordan hverdagen hennes er og sammenligne henne med kone nummer 3😄

Hehe...ja, det kunne vært show :D Og med mamma Riise sine koselige kommentarer om eks-svigerdøttre, kunne dette blitt krutt :rope:

Eksen bor visst fortsatt i London med de to barna til JAR og har funnet seg en engelskmann :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Joppe skrev:

Hehe...ja, det kunne vært show :D Og med mamma Riise sine koselige kommentarer om eks-svigerdøttre, kunne dette blitt krutt :rope:

Eksen bor visst fortsatt i London med de to barna til JAR og har funnet seg en engelskmann :tommelsmil:

Har hun det? Hun deler ikke noe særlig om privatlivet på IG. Men jeg ser bare på bildene og leser ikke kommentarene. Å følge henne er min guilty pleasure😳

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Amber skrev:

Hun og han blogget da innspillingen startet tror jeg? Men det er litt dumt at TV2 eller hvem det er som produserer serien ikke har noe krav til at de må fortsette bloggingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bonsaijenta skrev:

Er jo bare å følge henne på insta😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bonsaijenta skrev:

Har hun det? Hun deler ikke noe særlig om privatlivet på IG. Men jeg ser bare på bildene og leser ikke kommentarene. Å følge henne er min guilty pleasure😳

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Haha synes hun virker litt kul jeg😉 type "jegdriterihvaalleandremenerommeg" person. Liker sånne, selvom hun er litt spesiell hun også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at kone nr to skrev en gang at hun ikke jobbet "enda". Så da lever hun vel på bidrag. Følger henne på insta men det er jo dørgende kjedelig da hun kun legger ut bilder av vesker noe jeg synes er fullstendig uinteressant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Amber skrev:

Mener at kone nr to skrev en gang at hun ikke jobbet "enda". Så da lever hun vel på bidrag. Følger henne på insta men det er jo dørgende kjedelig da hun kun legger ut bilder av vesker noe jeg synes er fullstendig uinteressant. 

Hun er alenemor til 2, det er vel nok i seg selv😉

Hun er helt besatt av Chanel at det er fascinerende i seg selv. Jeg skjønner ikke at det går an å savne en veske man har hatt i en måned og som hun har solgt videre, selv om hun sikkert har 5 like vesker liggende hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste hun Maria legger ut er bilder av vesker, smykker og paryfmer fra Chanel + de to Kenzo-genserene og et Hermes-armbånd som hun har. Sånn kort oppsummert. Også glemte jeg at av og til sender hun små stikk til John Arne Riise om at han ikke besøker barna sine. Viker som om hele tilværelsen hennes består av trening, shopping og å være mamma. Trist for hennes egen del at hun ikke vil bruke livet sitt til noe mer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
3 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hun er alenemor til 2, det er vel nok i seg selv😉

Hun er helt besatt av Chanel at det er fascinerende i seg selv. Jeg skjønner ikke at det går an å savne en veske man har hatt i en måned og som hun har solgt videre, selv om hun sikkert har 5 like vesker liggende hjemme. 

Har vel aldri hatt ordentlige problemer da... ? For har man det, så burde man klare å sette ting i litt perspektiv..  Jeg mener, en veske? Bra at man klarer å være glad i og sette pris på tingene sine, men som mor til 2 (eller hvor mange barn hun har) så burde hun legge vekk den materialistiske gleden sin og heller fokusere på det som virkelig betyr noe her i livet. Og jeg vil ikke akkurat si at det er en ting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, L´issi skrev:

Har vel aldri hatt ordentlige problemer da... ? For har man det, så burde man klare å sette ting i litt perspektiv..  Jeg mener, en veske? Bra at man klarer å være glad i og sette pris på tingene sine, men som mor til 2 (eller hvor mange barn hun har) så burde hun legge vekk den materialistiske gleden sin og heller fokusere på det som virkelig betyr noe her i livet. Og jeg vil ikke akkurat si at det er en ting.. 

Nå er det vel kanskje 5% av livet hennes vi får se på insta da så det der synes jeg var vel dømmende. Hun deler egentlig veldig lite, det vi får se er shopping og trening. Hun gjør sikkert andre ting også, selv om det kan virke materialistisk med de veskene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, L´issi skrev:

Spesielt...

Jeg samler på klokker, og savner oppriktig flere klokker jeg har solgt de siste årene. Klarer ikke helt å se hvordan dette på noen måte påvirker min rolle som far?

Ikke for å være stygg, men du bør nok selv lære deg å sette ting i perspektiv. At man liker vesker, klokker eller samler på frimerker  er fullt mulig å kombinere med et velfungerende følelsesliv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
3 timer siden, Speedmaster skrev:

Spesielt...

Jeg samler på klokker, og savner oppriktig flere klokker jeg har solgt de siste årene. Klarer ikke helt å se hvordan dette på noen måte påvirker min rolle som far?

Ikke for å være stygg, men du bør nok selv lære deg å sette ting i perspektiv. At man liker vesker, klokker eller samler på frimerker  er fullt mulig å kombinere med et velfungerende følelsesliv.

Skjønner poenget ditt, men om du skal legge deg ned å grine fordi du savner en klokke, veske, sko eller hva det måtte være.. Så er det vel "bare å kjøpe ny" hvis det betyr så innmari mye for en?? 

Har ikke sagt at det påvirker deg som far, jeg? Men den dagen du setter glede fra en gjenstand foran barna dine, da mener jeg oppriktig du har et problem. Igjen, gjelder ikke deg, men generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
4 timer siden, Amber skrev:

Nå er det vel kanskje 5% av livet hennes vi får se på insta da så det der synes jeg var vel dømmende. Hun deler egentlig veldig lite, det vi får se er shopping og trening. Hun gjør sikkert andre ting også, selv om det kan virke materialistisk med de veskene.

Det skjønner jo jeg også -men om man ser det i en helhet, så vil jeg nå tro en kan vise flere sider av seg selv på sosiale medier uten å blottlegge livet sitt totalt (om det ikke er ønskelig).. Jeg er bare "litt" lei all den FLASHINGEN av de samme tingene på mer eller mindre alle bloggene.. Ja, jeg følger helt selv. Men kom igjen, går an å være litt mer kreativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...