Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Etter det han sa på "dama til" i går så er det akkurat det ønsker. Han sa at han ikke kunne være med noen med en 8-16-jobb, da det viktigste for han var at partneren var der for han når han var hjemme. Han ønsket derfor ikke at kjæresten skulle jobbe.

Hva er galt med det da? Om det er det de begge vil mener jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med det da? Om det er det de begge vil mener jeg..

Jeg sa ikke at det var noe galt med det. :) Jeg svarte bare på en kommentar om at hun ikke jobbet/om han ønsket at hun skulle jobbe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at det var noe galt med det. :) Jeg svarte bare på en kommentar om at hun ikke jobbet/om han ønsket at hun skulle jobbe.

Beklager, skulle sitere MarianneE, vet ikke helt hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hva er galt med det da? Om det er det de begge vil mener jeg..

 

Det jeg tenker er at det ikke er sunt i lengden å gå hjemme dag inn og dag ut uten noe å ta seg til. Jeg tror rett og slett man kan bli deprimert av det. Ikke ha noe å stå opp til, annet enn å lufte hundene og kanskje lage litt mat, i lengden tror jeg det blir veldig kjedelig og det gir fint lite input for henne. Når dagen er over har han kanskje mye å snakke om, hva som har skjedd ila dagen o.l. mens hun egentlig ikke har noe å fortelle, fordi hun ikke har gjort noe.

 

Jeg sliter med å forstå hvordan forholdet/ekteskapet skal holde i lengden om ikke hun får seg noe å gjøre snart, for det er grenser for hvor lenge man kan gå hjemme for "å være en støtte for ektemannen når han kommer hjem fra jobb" før man begynner å gå på veggen. Vil tro det også gjør noe med selvtilitten osv når man ikke egentlig har noe mål og mening i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis det er så kjipt og hun har så mye døtid og venting etc, så hallo... hva med å få seg en utdannelse i et eller annet? Det er da nok av ting man kan utdanne seg i hjemmefra.  Ta opp fag etc. 
Hun har all verdens muligheter, de har penger etc. Hun kan engasjere seg i veldedighet for barn, kvinnearbeid etc.  Dette blir nesten litt for dumt. Hvis det å shoppe og fjase rundt er det som betyr noe så er det hennes valg, livet er fullt av muligheter hvor hun i sin posisjon faktisk kan gjøre noe som når ut til mange mennesker. Det burde hun faktisk tenke litt på. 

:) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg tenker er at det ikke er sunt i lengden å gå hjemme dag inn og dag ut uten noe å ta seg til. Jeg tror rett og slett man kan bli deprimert av det. Ikke ha noe å stå opp til, annet enn å lufte hundene og kanskje lage litt mat, i lengden tror jeg det blir veldig kjedelig og det gir fint lite input for henne. Når dagen er over har han kanskje mye å snakke om, hva som har skjedd ila dagen o.l. mens hun egentlig ikke har noe å fortelle, fordi hun ikke har gjort noe.

 

Jeg sliter med å forstå hvordan forholdet/ekteskapet skal holde i lengden om ikke hun får seg noe å gjøre snart, for det er grenser for hvor lenge man kan gå hjemme for "å være en støtte for ektemannen når han kommer hjem fra jobb" før man begynner å gå på veggen. Vil tro det også gjør noe med selvtilitten osv når man ikke egentlig har noe mål og mening i hverdagen.

Men det er din mening, om hun syns det er greit så er vel det hennes valg?

Jeg er hjemmeværende, greit nok at jeg nå studerer på nett men når jeg er ferdig så vil jeg kun jobbe deltid. Jeg vil være hjemme å holde huset fint og maten klar til mannen min kommer hjem fra jobb, og når vi får barn så vil jeg være hjemme med de. Ser ikke hvorfor det er et problem for alle andre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hva vet vi om hva hun tar seg til? Hva vet vi om hun ikke studerer på nett? Utrolig mye forhåndsdømming her gitt. Hun kan jo drive med mye uten at vi vet det?

 

Og dessuten så sa han vel ikke at han IKKE ville hun skulle jobbe heller. Han sa at det hadde ikke fungert om hun hadde jobbet 8-16. Det var det han sa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hva vet vi om hva hun tar seg til? Hva vet vi om hun ikke studerer på nett? Utrolig mye forhåndsdømming her gitt. Hun kan jo drive med mye uten at vi vet det?

 

Og dessuten så sa han vel ikke at han IKKE ville hun skulle jobbe heller. Han sa at det hadde ikke fungert om hun hadde jobbet 8-16. Det var det han sa.

VI vet ingenting, det har du rett i ... vi bare diskuterer hva vi tenker og tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er din mening, om hun syns det er greit så er vel det hennes valg?

Jeg er hjemmeværende, greit nok at jeg nå studerer på nett men når jeg er ferdig så vil jeg kun jobbe deltid. Jeg vil være hjemme å holde huset fint og maten klar til mannen min kommer hjem fra jobb, og når vi får barn så vil jeg være hjemme med de. Ser ikke hvorfor det er et problem for alle andre?

Hvert sitt kall her i livet, men om du blir lykkelig og syns livet gir mening av å stelle huset for mannen og sette mat på bordet til han kommer hjem, så du om det. Jeg skjønner at folk jobber redusert eller er hjemme om de har små barn, men ellers skjønner jeg ikke at unge folk syns det er meningsfullt å leve livet som på 50-tallet. Jeg er glad for at jeg ikke har en mann som er så gamledags.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg tenker er at det ikke er sunt i lengden å gå hjemme dag inn og dag ut uten noe å ta seg til. Jeg tror rett og slett man kan bli deprimert av det. Ikke ha noe å stå opp til, annet enn å lufte hundene og kanskje lage litt mat, i lengden tror jeg det blir veldig kjedelig og det gir fint lite input for henne. Når dagen er over har han kanskje mye å snakke om, hva som har skjedd ila dagen o.l. mens hun egentlig ikke har noe å fortelle, fordi hun ikke har gjort noe.

 

Jeg sliter med å forstå hvordan forholdet/ekteskapet skal holde i lengden om ikke hun får seg noe å gjøre snart, for det er grenser for hvor lenge man kan gå hjemme for "å være en støtte for ektemannen når han kommer hjem fra jobb" før man begynner å gå på veggen. Vil tro det også gjør noe med selvtilitten osv når man ikke egentlig har noe mål og mening i hverdagen.

Signerer denne. Og noe av det verste er at man blir fullstendig avhengig av mannen økonomisk. Ikke bare kan man se fremover mot en tid som minstepensjonist, men man må også holde ut i forholdet selv om mannen er utro, slem, fullstendig fraværende og så videre. For man har ikke økonomi til å flytte for seg selv med barna uten å synke dramatisk i levestandard. Jeg vet dessverre om flere som lever i dårlige forhold fordi de har gjort seg fullstendig avhengige av mannens økonomi.

 

Men LAR kommer vel til å leve godt selv om de skilles, ekskone nr 2 lever jo hvert fall herrens glade dager på JARs regning.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dama til Riise her om dagen. Det har jo vært mye snakk om vennetjenester og relasjoner innad i miljøet for journalister/bloggere etc. Stusset litt på at JAR tok med seg Live til butikken Kouture. En av eierne er gode venner av paret og det er tydelig at JAR ønsket litt gratisreklame for denne butikken da de viste tydelig hvilken butikk de handlet i. Er det innafor? Noen andre som reagerte?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dama til Riise her om dagen. Det har jo vært mye snakk om vennetjenester og relasjoner innad i miljøet for journalister/bloggere etc. Stusset litt på at JAR tok med seg Live til butikken Kouture. En av eierne er gode venner av paret og det er tydelig at JAR ønsket litt gratisreklame for denne butikken da de viste tydelig hvilken butikk de handlet i. Er det innafor? Noen andre som reagerte?

Jeg reagerte! Usannsynlig at Live ville handlet der i virkeligheten, hun har ikke den stilen i det hele tatt. Definitivt en vennetjeneste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ryktes at dama solgte HM Balmain til blodpriser på salgs instagrammen sin! Her har hun blitt invitert på pre shopping, for så å selge det videre til hysteriske tenåringer for en skyhøy pris! Hun kan da vel ikke ha så dårlig råd at hun ser seg nødt til å synke så lavt. HM har gått ut og sagt at dem prøver å forhindre at folk kjøper kolleksjonen kun for å selge det videre, da dette ødelegger. Så går selveste LAR og gjør dette.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at dama solgte HM Balmain til blodpriser på salgs instagrammen sin! Her har hun blitt invitert på pre shopping, for så å selge det videre til hysteriske tenåringer for en skyhøy pris! Hun kan da vel ikke ha så dårlig råd at hun ser seg nødt til å synke så lavt. HM har gått ut og sagt at dem prøver å forhindre at folk kjøper kolleksjonen kun for å selge det videre, da dette ødelegger. Så går selveste LAR og gjør dette.

Hennes svar på det ( før bildene ble slettet ) var at hun selv hadde sett noen skulle selge kjolen (som i utgangspunktet kostet 4999kr), til 10 000kr på Finn.no . Hun selv synes det var litt vel drøyt, så tror hun tok 7000kr for den. Også var det en genser, som noen sa kostet 799kr i butikk, som hun skulle selge for 1500kr. Og at marked/etterspørsel og pris gikk hånd i hånd, så det var ok å øke prisen når varene var så etterspurt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må kanskje finansiere siste ukens shopping? Negler, flere frisørturer, hud, flere designvesker(kjøp? IhvertfLl snaps med "decisions decisions" avbildet med dyre vesker), spiser ute flere g/dag.... Og alt vi ikke har sett på snap. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan "forstå" vanlige mennesker som er ute etter å tjene noen ekstra kroner på å selge de plaggene (selv om jeg syns det er utrolig dårlig gjort og teit), men at LAR gjør det når de tross alt har masse penger er bare helt, helt på trynet. Så utrolig lite classy og egoistisk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes svar på det ( før bildene ble slettet ) var at hun selv hadde sett noen skulle selge kjolen (som i utgangspunktet kostet 4999kr), til 10 000kr på Finn.no . Hun selv synes det var litt vel drøyt, så tror hun tok 7000kr for den. Også var det en genser, som noen sa kostet 799kr i butikk, som hun skulle selge for 1500kr. Og at marked/etterspørsel og pris gikk hånd i hånd, så det var ok å øke prisen når varene var så etterspurt.

Uansett ufint og dårlig gjort ovenfor HM. Usmakleig av henne å selge ting hun har handlet dagen etter!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever som en Hollywood frue (har sett på Real Houswhife of.......) der mannen jobber og kona egentlig bare shopper, fikser neglene, frisøren, cafe med venninnene, soling, litt mer shopping osv. Må bli utrolig kjedelig i lengden, men de trives vel å kunne leve av mannen. 

Lurer på hvordan det hadde gått med LAR  hvis det ble slutt mellom de to?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det hadde gått med LAR  hvis det ble slutt mellom de to?

Det kommer til å gå helt fint. 

Hun må bare bli gravid først.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...