Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Iht snap ser det ut som hun sitter på et hotellrom i India og kjeder livet av seg. Rart hun ikke tar seg til noe når han er opptatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iht snap ser det ut som hun sitter på et hotellrom i India og kjeder livet av seg. Rart hun ikke tar seg til noe når han er opptatt.

Hun snapper jo bilder av fattige mennesker og skriver hvor synd det er på de, mens hun selv har chanel vesker oppi rumpa, og bader i luksus. Kjente jeg ble kvalm av hele greia. Hun burde kanskje tatt noe utdanning over nett. Må være kjedelig å være veske-kone på fulltid.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Iht snap ser det ut som hun sitter på et hotellrom i India og kjeder livet av seg. Rart hun ikke tar seg til noe når han er opptatt.

 

Ja, jeg reagerte og på dette. Hvor kjedelig og deprimert hun der ut egentlig. Hun burde jo gjøre noe. Blogg eller utdanning. Hun virker veldig søt, men får bare sånn sorg av å se folk som ikke gjør noe ut av livet. Det må være fryktelig deprimerende. Hun har jo og sagt at hun ikke vil bli sett på som "fotballfrue", i det legger jeg at man står på egne bein og har sin egen greie gående. Ikke gå rundt og shoppe og dilte etter han til India og drive dank. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerte og på dette. Hvor kjedelig og deprimert hun der ut egentlig. Hun burde jo gjøre noe. Blogg eller utdanning. Hun virker veldig søt, men får bare sånn sorg av å se folk som ikke gjør noe ut av livet. Det må være fryktelig deprimerende. Hun har jo og sagt at hun ikke vil bli sett på som "fotballfrue", i det legger jeg at man står på egne bein og har sin egen greie gående. Ikke gå rundt og shoppe og dilte etter han til India og drive dank. 

 

Graviditeten lar jo tydeligvis vente på seg (hun ga tydelig uttrykk for at hun ønsket seg baby raskt etter bryllupet), så noe burde hun finne på snart.. Men jo mindre man gjør jo vanskeligere er det vel å sette i gang med noe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Graviditeten lar jo tydeligvis vente på seg (hun ga tydelig uttrykk for at hun ønsket seg baby raskt etter bryllupet), så noe burde hun finne på snart.. Men jo mindre man gjør jo vanskeligere er det vel å sette i gang med noe..

Ja, lurer på hvorfor hun venter med å få barn? På en måte syns jeg det er bra, siden John Arne har sine fra før. Men så vet jeg jo at de brydde seg jo ikke om det, så er ikke akkurat derfor de venter.. Ja, det er faktisk farlig å ikke gjøre noe fornuftig.. Tenker at det er derfor hun er opptatt av vesker og overfladiske ting. Kortvarig lykke. Kommer man seg litt ut i livet ser man jo at sånne ting ikke betyr noe. Hun burde jobbet med de fattige i India så hadde hun sett hva som er viktig i livet :) Spent på bloggerne på tv, ser for meg de bare går tur med hundene og kysser i sofaen. Men hvem vet, kanskje en får se at hun gjør mer da :) (sett bortifra shopping og husarbeid) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lurer på hvorfor hun venter med å få barn? På en måte syns jeg det er bra, siden John Arne har sine fra før. Men så vet jeg jo at de brydde seg jo ikke om det, så er ikke akkurat derfor de venter.. Ja, det er faktisk farlig å ikke gjøre noe fornuftig.. Tenker at det er derfor hun er opptatt av vesker og overfladiske ting. Kortvarig lykke. Kommer man seg litt ut i livet ser man jo at sånne ting ikke betyr noe. Hun burde jobbet med de fattige i India så hadde hun sett hva som er viktig i livet :) Spent på bloggerne på tv, ser for meg de bare går tur med hundene og kysser i sofaen. Men hvem vet, kanskje en får se at hun gjør mer da :) (sett bortifra shopping og husarbeid) 

Det er ikke sikkert det er frivillig at de ikke har fått barn enda..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo også en mulighet at hun ikke har lyst til å være gravid og føde i India og heller ikke være alene i Norge, mens mannen er langt borte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Det er ikke sikkert det er frivillig at de ikke har fått barn enda..

Jo, vet hun har sagt hun er så glad for at hun kan få barn. Ikke det at jeg skjønner hvordan hun vet det uten å ha tatt abort tidligere..= 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har vært gravid en gang har man da ikke garanti for at det skjer igjen. Sånne ting syns jeg folk skal la være å spekulere i.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo også en mulighet at hun ikke har lyst til å være gravid og føde i India og heller ikke være alene i Norge, mens mannen er langt borte.

Ja, det er jo ikke akkurat drømmesituasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsevesenet i India er sikkert ganske flott på de stedene som de har råd til å betale for altså. Blir bare så langt hjemmenifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, hun ha jo all verdens muligheter og en unik sjanse til å gjøre noe annerledes når hun er i India i en kort periode. Det å da være masse spennende ting hun kan gjøre i et land som India, men hun velger og ligge under dyna. Buhu!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men seriøst, hun ha jo all verdens muligheter og en unik sjanse til å gjøre noe annerledes når hun er i India i en kort periode. Det å da være masse spennende ting hun kan gjøre i et land som India, men hun velger og ligge under dyna. Buhu!

Virker som de har bodyguard, så ikke sikkert det er så fritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de har bodyguard, så ikke sikkert det er så fritt

India er jo kjent for sine voldtekter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest L´issi

Selv om man har vært gravid en gang har man da ikke garanti for at det skjer igjen. Sånne ting syns jeg folk skal la være å spekulere i.

Helt enig !! 

Akkurat sånne ting synes jeg er ufint å spekulere i..

Men ja, følger henne på snap og er enig i mye som er skrevet her -men for alt vi vet så kan jo det være "hun holder på med noe" (...) Håper det for hennes del i allefall. 

Med det sagt så savner jeg det "glimtet i øynene" hennes (strålte jo i sommer når de var tilbake i Oslo)- så sikkert veldig ensomt i India vil jeg tippe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de har bodyguard, så ikke sikkert det er så fritt

Hun har livvakt og sjåfør, så hun kan vel bevege seg utenfor dyna si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et dørgende kjedelig liv.Poste bilder av vesker,dagens outfit,enda flere vesker,og noen visdomsord i ny og ne.Og sånn går no dagan...

 

Så fikk hun litt konstruktiv kritikk på Instagram for at hun kledde seg i ekte pels,og den kritikken snakket hun selvsagt bort.

 

Virker bare som en yngre utgave av Riises forrige kone,Maria Elvegård.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne jo drevet med frivillig arbeid i India...

 

Slår virkelig Louise Angelica Riise deg som en som kunne tenke seg å drive med frivillighetsarbeid i India?

 

Det er ikke sikkert det er frivillig at de ikke har fått barn enda..

 

My point exactly.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...