Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huh?

 

Du svarte en som siterte meg (#204) og skrev omtrent det samme som jeg skrev i innlegget mitt. Jeg er altså av den oppfatning at du og jeg er enige ;)

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår virkelig Louise Angelica Riise deg som en som kunne tenke seg å drive med frivillighetsarbeid i India?.

Hehe, langt i fra, men det er lov å håpe at hun kunne gjort noe fornuftig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte en som siterte meg (#204) og skrev omtrent det samme som jeg skrev i innlegget mitt. Jeg er altså av den oppfatning at du og jeg er enige ;)

Okei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iht snap ser det ut som hun sitter på et hotellrom i India og kjeder livet av seg. Rart hun ikke tar seg til noe når han er opptatt.

Kjedelig om hun skal ligge der hele sesongen! Hun må da gjøre.....noe?

Skjønner at det ikke bare er å marsjere inn i slummen og redde verden liksom, er nok skummelt uansett hvor mye en vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett lite tips til Louise A. hvis hun leser dette:

På mine jobbreiser med mannen, gjør jeg som regel research på forhånd om det stedet vi drar til og sjekker nærmeste barnehjem eller skole. Samler sammen klær og andre gratisting man får fra hoteller som f.eks skrivesaker. Gamle leketøy og klær fra venner med barn. Siden vi som regel reiser business class får vi begge ha med xtra bagasje. Alt dette får jeg til med 100% stilling ved siden av. Og mens mannen er på jobb, besøker jeg barnehjemmet/skole med mat og ting jeg har hatt med. Som regel får jeg hjelp av de på barnehjemmet som jeg kontakter i forkant av besøket eller betaler hotellpersonalet til å hjelpe meg. Som regel gjør de det frivillig. LAR som blogger annenhver måned burde klare å få til dette. Og med den pengekassen hun har tilgang til, burde dette være en grei sak for henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette rare innlegget fra Louise Angelica i feeden min på Bloglovin:

 

"MASTER-OF-PAPERS.COM analysis: top place to buy any paper rapidly & on time

Are you currently stressed concerning how to finish demanding scholastic..."

 

Da jeg gikk inn på innlegget, var det slettet.

 

Så jeg gikk inn på nettsiden i overskriften og sjekket, og det viste seg å være en nettside som tilbyr seg å skrive innleveringer til collegefag for studenter som ønsket å opprettholde en god karakter - altså ren juks.

 

Har LAR tenkt å bli studine med litt profesjonell bistand, eller?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Fant dette rare innlegget fra Louise Angelica i feeden min på Bloglovin:

"MASTER-OF-PAPERS.COM analysis: top place to buy any paper rapidly & on time

Are you currently stressed concerning how to finish demanding scholastic..."

Da jeg gikk inn på innlegget, var det slettet.

Så jeg gikk inn på nettsiden i overskriften og sjekket, og det viste seg å være en nettside som tilbyr seg å skrive innleveringer til collegefag for studenter som ønsket å opprettholde en god karakter - altså ren juks.

Har LAR tenkt å bli studine med litt profesjonell bistand, eller?

Oida. Håper bare det ikke stemmer..

Men bra om hun skal studere. Virkelig studere -på egenhånd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydligvis spam.. dumt å dele det videre på forumet. Sikkert ikke noe hun la ut med vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ekteskapet holder skal jeg melde meg inn i statskirken igjen.

 

Hvor lenge må de være gift før du gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydligvis spam.. dumt å dele det videre på forumet. Sikkert ikke noe hun la ut med vilje.

 

Spam? Tenker du at nettsiden hennes har blitt hacket, da? For det var jo lagt inn som et innlegg på bloggen hennes, og da må man jo ha login'en hennes.

 

Edit: Jeg skjønner at hun ikke la det ut med vilje, altså. Men er mer usikker på om det var spam, eller noe hun selv greide å publisere ved en feiltagelse. Dersom hun har blitt hacket, får vi vel høre om det.

Endret av Bloggleseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR skal være to år i India? Håper hun skal ta seg til med annet enn å ligge under dyna på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesongen i India er visst veldig kort, type bare 3-4 måneder.. Så det blir mye tid til å reise hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest morgenful

Både JAR og LAR blogger ikke og skal være med på bloggerne. Husker i sommer at jeg tenkte de sikkert hadde ferie så det var derfor de ikke blogget, men de finner jo stadig ut at de ikke vil blogge mer. Det er dårlige greier. Hvis hun ikke har tid til blogg nå har hun iallefall ikke tid til blogg når hun får barn. Idag så jeg hun trente på snapchat, første gang på 6 mnd. Det kan hun jo blogge om. Men neida. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...