Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvorfor skal de være med på Bloggerne når de ikke blogger? Det er jo latterlig når det kommer ett innlegg i mnd liksom.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal de være med på Bloggerne når de ikke blogger? Det er jo latterlig når det kommer ett innlegg i mnd liksom..

Godt spørsmål. Sikkert fordi produsentene tror de vil dra en del seere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Godt spørsmål. Sikkert fordi produsentene tror de vil dra en del seere.

Hvem andre skal være med? Og hva gjorde "komikerfrue" før hun var med på Bloggerne? Har hun alltid hatt en "stor" blogg?

Lurer på hvilke kriterier produksjonen har? Ingen? Siden de velger ut "bloggere" som ikke blogger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvem andre skal være med? Og hva gjorde "komikerfrue" før hun var med på Bloggerne? Har hun alltid hatt en "stor" blogg?

Lurer på hvilke kriterier produksjonen har? Ingen? Siden de velger ut "bloggere" som ikke blogger..

 

Aner ikke hva de legger vekt på, men både hr og fru Riise har jo en viss offentlig interesse da? Han er jo og har vært en bra fotballspiller, han har jo gjort og vært litt kontroversiell for å si det sånn. Det blir sikkert artig å se litt av de da. De blogger jo så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartina

LAR har jo ikke blogget på halvannen måned, og da var det bare et par innlegg etter at hun hadde vært fraværende hele sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinert over at John Arne må følge henne på flyet hjem så hun slipper og fly aleine. Bare en litt svipptur for han det India-Norge-India for ei helg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Jeg syns ikke det virker rart at John Arne følger henne hjem, han er nok en god mann :-) så på "dama til" igår, her ser man litt av hvordan livet til louise angelica må være. Mye dødtid. All penger i verden, men ingenting å ta seg til. Huff, kan ikke være bare bare å ofre livet sitt for mannen sin. Om man kan si sånn. Har litt mer medfølelse med henne nå. Men håper hun finner noe å gjøre, det må vi alle mennesker for ikke å bli deprimert :-) føler på meg hun ikke har hatt det så lett i India

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at hun må ofre livet sitt for han? Hva med å ta seg til noe på ege initiativ? Hun kan jobbe, utdanne seg, drive veldedighet etc. Hun har så mange muligheter, men hun velger og gjøre ingenting. Kan ikke skylde på at det blir litt spesielt i India, for hun gjorde ingenting i England heller.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morgenful

Hvem har sagt at hun må ofre livet sitt for han? Hva med å ta seg til noe på ege initiativ? Hun kan jobbe, utdanne seg, drive veldedighet etc. Hun har så mange muligheter, men hun velger og gjøre ingenting. Kan ikke skylde på at det blir litt spesielt i India, for hun gjorde ingenting i England heller.

Nå er det engang det valget hun har tatt. Å leve livet sitt for han. Være der når han kommer hjem og lage mat for han. Fotballfrue livet. Tror nok John Arne ikke vil hun skal gjøre noe annet og, det er det inntrykket jeg har. Fascinert av hele opplegget. (Han gir henne masse penger for å være der når han kommer hjem og alltid være der for han...) Det er helt utenkelig å ha det sånn for min del, ikke ha noe eget på si. Det jeg prøver å si, er at det hadde ikke forundret meg om det kom et innlegg på bloggen hennes snart om at det livet ikke alltid er så lett... Og om det kan jo vi tenke at ikke er rart siden hun ikke gjør noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det engang det valget hun har tatt. Å leve livet sitt for han. Være der når han kommer hjem og lage mat for han. Fotballfrue livet. Tror nok John Arne ikke vil hun skal gjøre noe annet og, det er det inntrykket jeg har. Fascinert av hele opplegget. (Han gir henne masse penger for å være der når han kommer hjem og alltid være der for han...) Det er helt utenkelig å ha det sånn for min del, ikke ha noe eget på si. Det jeg prøver å si, er at det hadde ikke forundret meg om det kom et innlegg på bloggen hennes snart om at det livet ikke alltid er så lett... Og om det kan jo vi tenke at ikke er rart siden hun ikke gjør noe!

Jeg tror egentlig ikke at John Arne ønsker at kona hans skal gå hjemme som en nymotens Nora i Et Dukkehjem. Jeg tror derimot at han er litt dumsnill. Han setter ingen krav og overøser de hjemmeværende konene sine med gaver. Gir dem visa-kortet sitt så de kan kose seg. Innerst inne så tror jeg han hadde blitt kjempestolt dersom kona hadde drive til å gjøre noe med hverdagen sin. Men hvert fall de to siste konene har virket mest som late luksusdyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke at John Arne ønsker at kona hans skal gå hjemme som en nymotens Nora i Et Dukkehjem. Jeg tror derimot at han er litt dumsnill. Han setter ingen krav og overøser de hjemmeværende konene sine med gaver. Gir dem visa-kortet sitt så de kan kose seg. Innerst inne så tror jeg han hadde blitt kjempestolt dersom kona hadde drive til å gjøre noe med hverdagen sin. Men hvert fall de to siste konene har virket mest som late luksusdyr.

Etter det han sa på "dama til" i går så er det akkurat det ønsker. Han sa at han ikke kunne være med noen med en 8-16-jobb, da det viktigste for han var at partneren var der for han når han var hjemme. Han ønsket derfor ikke at kjæresten skulle jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter det han sa på "dama til" i går så er det akkurat det ønsker. Han sa at han ikke kunne være med noen med en 8-16-jobb, da det viktigste for han var at partneren var der for han når han var hjemme. Han ønsket derfor ikke at kjæresten skulle jobbe.

Uff da! Jeg trodde han likte at hun blogget og likte at hun skulle være med i Bloggerne?

http://www.vg.no/rampelys/john-arne-riise-skal-vaere-med-i-bloggerne/a/23513001/

Men hun har jo blogget veldig lite, så han ser kanskje på det som en lite tidkrevende hobby og ikke en jobb.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det han sa på "dama til" i går så er det akkurat det ønsker. Han sa at han ikke kunne være med noen med en 8-16-jobb, da det viktigste for han var at partneren var der for han når han var hjemme. Han ønsket derfor ikke at kjæresten skulle jobbe.

Herregud, det er bare trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han ikke kunne være med noen med en 8-16-jobb, da det viktigste for han var at partneren var der for han når han var hjemme. Han ønsket derfor ikke at kjæresten skulle jobbe.

 

Det skal jeg jammen si til fru Speedmaster i kveld!

 

Må bare kjøpe hjelm og tannbeskytter først  :sjokkert:

Endret av Speedmaster
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogging må jo være det ultimate tidsfordrivet hvis han ikke vil at hun skal jobbe noe særlig. Er ikke det jobben bloggerne selv skryter av at kan gjøres hvor som helst, når som helst?

 

I India har de jo bodd på hotell (?), ikke noe matlaging der. Det må jo ha vært ulidelig kjedelig for henne når hun ikke har valgt å gjøre noe ut av oppholdet der. Annet enn å snappe hvor kjedelig livet er, hvor farlig folk kjører i trafikken og "slum".

 

Domenet hennes er nå oppe og går igjen. Nå er hun alene i Oslo, kanskje hun tarseg tiden til å oppdatere da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...