Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Cornucopia skrev:


Hva skal man bruke denne informasjonen til, egentlig?

Være avensjuk på at man ikke har råd til dyre vesker antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 28. januar 2016 at 10.06, MiniMjau skrev:

Så kjedelig det må være og bare sitte på stas. LAR gjør jo INGENTING!?

Synes det høres ganske behagelig ut jeg, sammenliknet med mitt og mange andres liv. Kunne gjerne hatt 24 timer i døgnet til selvrealisering bestående av: trening, mat (dvs. ikke noe), klær og shopping.

Om jeg hadde trengt hjerneføde hadde jeg sikkert begynt å jobbe 40% og drive med charity der jeg ga bort veskene mine til jenter som ikke hadde råd til de :P 

Men hadde ærlig talt begynt å jobbe etter et par år mtp at det sikkert blir over og ut for cashflowen hennes og forholdet den dagen hun bikker 35... Ville spart opp en buffer til den dagen jeg satt der "gammel og grå" (dvs. over 30).

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Amber skrev:

Har disse to flyttet hjem til Norge for godt nå? Noen som vet?

Ja, John Arne var hjemme på ferie. Så ga han plutselig beskjed til klubben sin at han ikke kom tilbake 😨

Endret av miss dolly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange Chanel boy har hun nå? Jeg venter i spenning på at hun skal selge noen av de snart. Da slipper jeg å stå i kø eller lete i utlandet. 

 

De bor vel i Oslo nå? Jeg hørte på radioen at Riise er klubbløs og jakter etter en ny klubb. 

Off topic: hvor ble det av eksen til gamsten? Hun forsvant på insta. Jeg savner oppdateringene hennes og lurer på om hun fortsatt er like glam uten eksens lommebok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 23.58, bonsaijenta skrev:

Hvor mange Chanel boy har hun nå? Jeg venter i spenning på at hun skal selge noen av de snart. Da slipper jeg å stå i kø eller lete i utlandet. 

 

De bor vel i Oslo nå? Jeg hørte på radioen at Riise er klubbløs og jakter etter en ny klubb. 

Off topic: hvor ble det av eksen til gamsten? Hun forsvant på insta. Jeg savner oppdateringene hennes og lurer på om hun fortsatt er like glam uten eksens lommebok. 

Hun heter universofstars nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
Den 28. oktober 2015 at 1.03, ashanti skrev:

 

Det jeg tenker er at det ikke er sunt i lengden å gå hjemme dag inn og dag ut uten noe å ta seg til. Jeg tror rett og slett man kan bli deprimert av det. Ikke ha noe å stå opp til, annet enn å lufte hundene og kanskje lage litt mat, i lengden tror jeg det blir veldig kjedelig og det gir fint lite input for henne. Når dagen er over har han kanskje mye å snakke om, hva som har skjedd ila dagen o.l. mens hun egentlig ikke har noe å fortelle, fordi hun ikke har gjort noe.

 

Jeg sliter med å forstå hvordan forholdet/ekteskapet skal holde i lengden om ikke hun får seg noe å gjøre snart, for det er grenser for hvor lenge man kan gå hjemme for "å være en støtte for ektemannen når han kommer hjem fra jobb" før man begynner å gå på veggen. Vil tro det også gjør noe med selvtilitten osv når man ikke egentlig har noe mål og mening i hverdagen.

signerer denne jeg,kunne ikke vært mer enig,kloke ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 23.58, bonsaijenta skrev:

Hvor mange Chanel boy har hun nå? Jeg venter i spenning på at hun skal selge noen av de snart. Da slipper jeg å stå i kø eller lete i utlandet. 

 

De bor vel i Oslo nå? Jeg hørte på radioen at Riise er klubbløs og jakter etter en ny klubb. 

Off topic: hvor ble det av eksen til gamsten? Hun forsvant på insta. Jeg savner oppdateringene hennes og lurer på om hun fortsatt er like glam uten eksens lommebok. 

Han bytter jo klubb hele tiden. Tror helt ærlig han ikke blir fornøyd med mindre han får spille for en klubb i England så de kan dyrke den livsstilen de har, eller at han får en sentral posisjon på feks Molde. Men sistnevnte vil ikke skje så lenge betsson er inne i bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat vg.no 

"Hun understreker imidlertid at hun er eventyrlysten og at hun derfor føler seg priviligert som får oppleve så mye spennende"

 

ja, hvor spennende var det å ligge på et hotellrom i India i månedsvis? 

Er spent på hvilke drømmer hun har og som hun skal realisere nå som de bor i Norge igjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MiniMjau skrev:

Sitat vg.no 

"Hun understreker imidlertid at hun er eventyrlysten og at hun derfor føler seg priviligert som får oppleve så mye spennende"

 

ja, hvor spennende var det å ligge på et hotellrom i India i månedsvis? 

Er spent på hvilke drømmer hun har og som hun skal realisere nå som de bor i Norge igjen. 

 

Nå nå, skal du ikke være sånn! ;)

Kjenner folk som mener de reiser svært mye og er vant med dette og andre kulturer. Når de i realiteten har reist to ganger til samme sted på grand canaria og omgås bare med andre nordmenn. Og kan fortsatt like mye/lite spansk som meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting? Siden hun legger ut luksusvarer for salg daglig. Har jeg undret om hun faktisk driver butikk og om dette er noe hun tjener penger på? Utrolig at noen kan ha så mange ting liksom.. Men har man råd har man selvfølgelig lov;)  Hun har utvilsomt veldig mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Rihannon skrev:

Lurer på en ting? Siden hun legger ut luksusvarer for salg daglig. Har jeg undret om hun faktisk driver butikk og om dette er noe hun tjener penger på? Utrolig at noen kan ha så mange ting liksom.. Men har man råd har man selvfølgelig lov;)  Hun har utvilsomt veldig mye fint.

Hadde vært spennende å se hva ho legger ut. Men det får jeg ikke lov til å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, amadine skrev:

Hadde vært spennende å se hva ho legger ut. Men det får jeg ikke lov til å se.

Hvorfor får du ikke se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amadine skrev:

Privatkonto. Blir ikke lagt til. 

Hmmm rart, har du skrevet noe støtende eller provoserende som gjør at du har blitt blokkert av henne?

Hun har som sagt så sabla mye fint, at det nesten er utrolig at en kan sitte inne med så mye. Ikke det at jeg har noe med hva folk eventuellt tjener penger på. Var bare nyskjerrig om hun driver en slags butikk? Må i såfall få veldig rabatterte priser selv for å selge varer til så gunnstige priser.. I tilegg kommer vel skatt på eventuell forteneste av varer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...