Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Rihannon skrev:

Hmmm rart, har du skrevet noe støtende eller provoserende som gjør at du har blitt blokkert av henne?

Hun har som sagt så sabla mye fint, at det nesten er utrolig at en kan sitte inne med så mye. Ikke det at jeg har noe med hva folk eventuellt tjener penger på. Var bare nyskjerrig om hun driver en slags butikk? Må i såfall få veldig rabatterte priser selv for å selge varer til så gunnstige priser.. I tilegg kommer vel skatt på eventuell forteneste av varer.. 

Nei,har aldri skrevet noe til henne på insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, amadine skrev:

Nei,har aldri skrevet noe til henne på insta. 

Så rart da! Trodde hun la til alle som var interessert i det hun hadde å selge.. Skjønner jo at hun eventuellt blokkerer folk som kommer med ufine komentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken

Jeg følger henne på snapchat, men jeg tror ikke det er så lenge igjen før jeg avfølger. Når kommer den nye serien med Bloggerne da? Skal bli spennende å se hva hun bidrar med. Hun blogger jo ikke?! Merkelige greier egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalenderpiken skrev:

Jeg følger henne på snapchat, men jeg tror ikke det er så lenge igjen før jeg avfølger. Når kommer den nye serien med Bloggerne da? Skal bli spennende å se hva hun bidrar med. Hun blogger jo ikke?! Merkelige greier egentlig.

Serien begynner i mars. Ligger en trailer ute på tv2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 time siden, Kalenderpiken skrev:

Jeg følger henne på snapchat, men jeg tror ikke det er så lenge igjen før jeg avfølger. Når kommer den nye serien med Bloggerne da? Skal bli spennende å se hva hun bidrar med. Hun blogger jo ikke?! Merkelige greier egentlig.

Forstod på traileren at det er et litt annerledes konsept denne sesongen. Ikke bare bloggere, men folk som er kjente i sosiale medier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Forstod på traileren at det er et litt annerledes konsept denne sesongen. Ikke bare bloggere, men folk som er kjente i sosiale medier :)

Ja, det er nytt konsept, blant annet derfor Komikerfrue trakk seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalenderpiken
4 timer siden, amadine skrev:

Serien begynner i mars. Ligger en trailer ute på tv2. 

aha da skal jeg se etter det :) takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken
4 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Forstod på traileren at det er et litt annerledes konsept denne sesongen. Ikke bare bloggere, men folk som er kjente i sosiale medier :)

ok :) da er det jo enklere å forsvare at hun er med siden hun knapt kan kalles en blogger. Men hun instagrammer jo flittig da. Kanskje man heller burde lage serie som heter Instagrammerne da jeg har inntrykk av at det er mer poppis enn blogg?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble jo kjent fordi hun giftet seg med JAR?  Og nå legger hun ut bilde av seg selv, fjeset sitt, klær eller mat. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kalenderpiken skrev:

ok :) da er det jo enklere å forsvare at hun er med siden hun knapt kan kalles en blogger. Men hun instagrammer jo flittig da. Kanskje man heller burde lage serie som heter Instagrammerne da jeg har inntrykk av at det er mer poppis enn blogg?????

Det skjønner jeg ingenting av faktisk,  for jeg vurderer faktisk og bare legge ned hele IG-kontoen. Så utrolig kjedelige bilder folk legger ut, ingen prøver å lage gode bilder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
2 timer siden, O.G. skrev:

Det skjønner jeg ingenting av faktisk,  for jeg vurderer faktisk og bare legge ned hele IG-kontoen. Så utrolig kjedelige bilder folk legger ut, ingen prøver å lage gode bilder der.

Jo, det finnes faktisk veldig veldig mange av de som prøver. Hardt ! Syns hele IG florerer av dem :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, L´issi skrev:

Jo, det finnes faktisk veldig veldig mange av de som prøver. Hardt ! Syns hele IG florerer av dem :vetikke:

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken
9 timer siden, L´issi skrev:

Jo, det finnes faktisk veldig veldig mange av de som prøver. Hardt ! Syns hele IG florerer av dem :vetikke:

men mange kjendiser er veldig kjedelige faktisk. Ukjente derimot, der er det mange stjerner! Blir helt imponert jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde Louise Angelica bare deltok som kjæresten til John Arne i denne sesongen? Det er jo han som blogger av de to, i alle fall et par ganger i måneden. På pressebildene står også hun i bakgrunnen, mens han står framme med Sophie Elise, mamma til Michelle og noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske hårreisende og kjøpe et plagg til type 9000,-  for og bruke det 1-2 ganger??! Ja, hun selger det videre da. Og joggesko til ...var det 6000,-? Og dette er det JAR som kjøper antagelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MiniMjau skrev:

Ganske hårreisende og kjøpe et plagg til type 9000,-  for og bruke det 1-2 ganger??! Ja, hun selger det videre da. Og joggesko til ...var det 6000,-? Og dette er det JAR som kjøper antagelig? 

10000kr er nok bare lommerusk for dem. Jeg kjøper også klær i den prisklassen og tjener langt mindre enn JAR😊 Men jeg trenger ingen mann til å betale for meg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, February 15, 2016 at 10.14, Sol79 skrev:

Trodde Louise Angelica bare deltok som kjæresten til John Arne i denne sesongen? Det er jo han som blogger av de to, i alle fall et par ganger i måneden. På pressebildene står også hun i bakgrunnen, mens han står framme med Sophie Elise, mamma til Michelle og noen til.

Er kjærestene til de andre med på bildene da?

Som det ble skrevet lengre oppe ser det ut til å være fokus på sosiale medier, ikke bare blogger denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16 February 2016 at 19.36, LilleKlump skrev:

Utrolig mye salg om dagen på instagram kontoen @mywardrobedetox . 

Ja utrolig! Derfor jeg lurte på om hun driver en slags butikk? Men de er vel ikke "kjendiser" av den kaliberen at de får kastet klær etter seg heller. Men ja kult for henne at hun har så mye flotte ting ;) Undrer meg bare hvorfor en vil kjøpe så mye ting for ikke å bruke det, men selge det, om en ikke fikk noe form for fortjeneste på å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den Chanel-veska som ligner på en Lego-matboks til 68.000 norske kroner tok kaka.

Jeg forstår meg tydeligvis ikke på fashion.

 

90% av det hun selger er "som nytt" eller brukt 1-2 ganger, og kanskje bare inne. Med mindre hun er velsignet med en ekstrem rabatt fra butikkene, så må det stoppe før eller siden. Så mye penger har ikke Riise lenger, og særlig nå som karrieren er på hell og snart ferdig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...