Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at hun gjør litt selv for å tjene penger.

Kunne nok tjent på både blogg og instagram.

Når langt mindre kjente influensere tjener gode penger på blogg og instagram burde det nok være mulig for Louise også.

Gidder hun ikke? Hva har hun egentlig gjort etter hun ble sammen med Riise bortsett fra Savai?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Haribo skrev:

Fatter ikke at hun gjør litt selv for å tjene penger.

Kunne nok tjent på både blogg og instagram.

Når langt mindre kjente influensere tjener gode penger på blogg og instagram burde det nok være mulig for Louise også.

Gidder hun ikke? Hva har hun egentlig gjort etter hun ble sammen med Riise bortsett fra Savai?

Kjøpt og solgt masse designervarer

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
5 timer siden, Haribo skrev:

Fatter ikke at hun gjør litt selv for å tjene penger.

Hun har nok skutt gullfuglen, no worries.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2015 den 20.03, Gjest Bergensia skrev:
På 5.1.2015 den 19.52, Prorsum skrev:

Kvalmt.

 

"Når Louise Angelica skal ut på shopping, er John Arne som oftest med. Han står også bak kamera når antrekksbildene til bloggen skal tas. Etter at han ble sammen med Louise Angelica har også hans interesse for mote blomstret.

- Før brydde han seg ikke på samme måte. Nå vil han at jeg skal ha det aller nyeste og han vil at garderoben min skal være fresh."

LOL

Han har fått seg en levende Barbiedukke høres det ut

Er dette mobbing?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte VG+ (betalingsmur) intervjuet om paret i dag. Veldig personlig og godt intervju! Stilig bildefunksjon der teksten kommer oppå bildene når man scroller nedover. Er det flere som har lest det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
På 12.3.2019 den 14.05, Haribo skrev:

Fatter ikke at hun gjør litt selv for å tjene penger.

Kunne nok tjent på både blogg og instagram.

Når langt mindre kjente influensere tjener gode penger på blogg og instagram burde det nok være mulig for Louise også.

Gidder hun ikke? Hva har hun egentlig gjort etter hun ble sammen med Riise bortsett fra Savai?

Dette har slått meg også. Hva er det egentlig hun bruker dagene på?? Hver gang hun begynner å blogge igjen sklir det veldig fort ut, innleggene blir sjeldnere og sjeldnere før det forsvinner helt. Gidder hun ikke det en gang? Lurer på hva hun bruker tiden sin på...

Jeg las i et medie for litt siden at hun hadde spyttet inn egenkapital i Savai fra egen lomme. Hvilken egenkapital? Damen har jo ikke hatt inntekt siden hun ble sammen med JAR?!

Og denne påstanden hennes om at hun tjener penger på å selge dyre designervesker... javel.. men hvem er det som har betalt veskene da? Hun lever jo på ektemannan, men det er vel en kjent sak.

Endret av Annypanny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ufattelig kjipt og være 30 ish år og ikke kunne stå på egne bein. Jeg hadde ikke orket å ha det sånn. Så uverdig følelse av å være avhengig av andre på alle vis.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
5 timer siden, Annypanny skrev:

Dette har slått meg også. Hva er det egentlig hun bruker dagene på?? Hver gang hun begynner å blogge igjen sklir det veldig fort ut, innleggene blir sjeldnere og sjeldnere før det forsvinner helt. Gidder hun ikke det en gang? Lurer på hva hun bruker tiden sin på...

Jeg las i et medie for litt siden at hun hadde spyttet inn egenkapital i Savai fra egen lomme. Hvilken egenkapital? Damen har jo ikke hatt inntekt siden hun ble sammen med JAR?!

Og denne påstanden hennes om at hun tjener penger på å selge dyre designervesker... javel.. men hvem er det som har betalt veskene da? Hun lever jo på ektemannan, men det er vel en kjent sak.

Kjøpe vesker for mannens penger og selge de, det er jo også en måte å «tjene» penger på.. Jobb er jobb lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 23.21, erikhansen skrev:

Er dette mobbing?

Nei, dette er latterliggjøring. Mobbing innebærer visse kriterier som går på maktforhold osv og det du siterer passer ikke inn under kriteriene. 

Her kan du lære om mobbing:

https://laringsmiljosenteret.uis.no/skole/mobbing/hva-er-mobbing/hva-er-mobbing-article116264-21204.html

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Amber skrev:

Så de hadde gjort et intervju i avisa, men bak betalingsmur.. noen som har lest?

Ja, har svart på det noen innlegg tilbake 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ikke fortsette på Malta.. Han har det med å gi seg etter kort tid et sted selv om det ofte gåes høyt ut. Det var så stort da han fikk komme tilbake som spiller til Ålesund FK og skulle avslutte karrieren sammen med broren, men selv der ble det kortvarig før han trakk seg. Alle disse stedene han har vært som India, Kypros osv. så er det kortvarig. Selv i 71 grader nord trakk han seg etter kort tid og var det i mesternes mester han trakk seg før de fikk begynt? 

https://www.nettavisen.no/sport/riise-gir-seg-som-sportsdirektor/3423637493.html

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Justlooking skrev:

Han skal ikke fortsette på Malta.. Han har det med å gi seg etter kort tid et sted selv om det ofte gåes høyt ut. Det var så stort da han fikk komme tilbake som spiller til Ålesund FK og skulle avslutte karrieren sammen med broren, men selv der ble det kortvarig før han trakk seg. Alle disse stedene han har vært som India, Kypros osv. så er det kortvarig. Selv i 71 grader nord trakk han seg etter kort tid og var det i mesternes mester han trakk seg før de fikk begynt? 

https://www.nettavisen.no/sport/riise-gir-seg-som-sportsdirektor/3423637493.html

Det du sier om 71 stemmer nok..

Har litt vondt for å tro at disse kortvarige oppholdene kun skyldes rastløshet fra JAR sin side...🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Det du sier om 71 stemmer nok..

Har litt vondt for å tro at disse kortvarige oppholdene kun skyldes rastløshet fra JAR sin side...🤔

Jeg vet ikke hva det skyldes og har ingen formening rundt det. Bare fått med meg medieoppslag og observerer at alt er kortvarig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...