Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Har de gått ut offentlig med at de sliter med å bli gravide? Syns det har vært snakk om barneønske i åresvis, uten at det har skjedd noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LykkeligPer
4 minutter siden, Arabella3 skrev:
 

Har de gått ut offentlig med at de sliter med å bli gravide? Syns det har vært snakk om barneønske i åresvis, uten at det har skjedd noe.

Louise har svart på det på Instagrammen sin i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Arabella3 skrev:
 

Har de gått ut offentlig med at de sliter med å bli gravide? Syns det har vært snakk om barneønske i åresvis, uten at det har skjedd noe.

Ja, det har de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LykkeligPer

Klarte å trykke send før jeg rakk å skrive ferdig. For noen mnd siden kjørte Louise en spørsmålsrunde på instagrammen sin, så var det en som hadde stilt henne dette spørsmålet om graviditet og barneønske. Louise svarte tilbake med noe sånt som «Både Jeg og Riise har lyst på barn, men enkelte ganger samarbeider ikke kroppen vår med oss, men heldigvis bor vi i et land hvor det finnes en utvei på alt»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Speedmaster skrev:
 

''I juni ble det imidlertid kjent at butikken skulle legges ned, og Louise Angelica kunne bekrefte overfor Se og Hør at årsaken er at ekteparet hadde nye flytteplaner''

LOL! 😂

Eh, ja sikkert det :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LykkeligPer skrev:
 

Klarte å trykke send før jeg rakk å skrive ferdig. For noen mnd siden kjørte Louise en spørsmålsrunde på instagrammen sin, så var det en som hadde stilt henne dette spørsmålet om graviditet og barneønske. Louise svarte tilbake med noe sånt som «Både Jeg og Riise har lyst på barn, men enkelte ganger samarbeider ikke kroppen vår med oss, men heldigvis bor vi i et land hvor det finnes en utvei på alt»

Takk for svar 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Rosalie skrev:
 

Snakk om å være rotløse... 

De må vel reise dit det byr seg mulighet for jobb antagelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig gjort av intervjueren å spørre dem om barn når det er velkjent at de har problemer med å bli gravide. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Hulderen skrev:
 

Det er dårlig gjort av intervjueren å spørre dem om barn når det er velkjent at de har problemer med å bli gravide. 

Helt enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Justlooking skrev:
 

En konkurs er offentlig og det ble skrevet om det i media at det var milliongjeld https://www.tv2.no/a/10032792/

Ja fikk med meg det, men herr og fru taler til media som om det ikke har vært noen konkurs men at de har avsluttet butikken. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Viking-girl skrev:
 

Ja fikk med meg det, men herr og fru taler til media som om det ikke har vært noen konkurs men at de har avsluttet butikken. 

Det er nok fordi det høres litt penere ut at de avsluttet pga flytting enn at den gikk konkurs 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...