Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

12 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Hun er dessverre bare en av veldig, veldig mange som har blitt ydmyket av partneren mens de var sammen, og hvor han ikke bryr seg om ungene etter at samlivsbruddet ble en realitet. Ja det er forferdelig, men jeg skjønner likevel ikke at det kan rettferdiggjøre det å få flere hundre tusen kroner i måneden som hun sløser bort på Gucci og Prada. Hvis hun hadde brukt pengene til noe fornuftig så hadde jeg kanskje følt det annerledes, men det er noe veldig gammeldags med at ei dame skal leve på mannen i mange år etter at de ble skilt. De var vel ikke sammen i mer enn 2-3 år og hun har jo pumpet han for penger i 4-5 år enn så lenge. Hadde hun enda brukt pengene fornuftig og tatt en utdannelse. Men dette er jo bare en enorm sum med penger som går rett i søpla etter min mening. Men John Arnes kone nr 3 virker jo kliss lik nr 2 hva gjelder golddigging og overfladiskhet, så han har tydeligvis ikke lært noen ting.

Ikke for å forsvare henne, men de var sammen i 6 år i følge avisene, gift i to.. LAR skrev på sin Facebook at «helvete fra nord» fikk 40000 kr i mnd som hun hadde jobbet raua av seg for å finansiere hennes og barnas luksusliv..

Vel i London koster jo en barnehageplass minst 10000 per barn i mnd.. Og om han har tjent flere hundre millioner, er det vel rett og rimelig at barna hans får en oppvekst der etter.. Hvertfall når han ikke stiller opp som en omsorgsperson..

Man kan gjerne mene det gammeldags og dårlig forbilde og alt det der.. Men tror mange ville hatt mulighet til å jobbet mindre og hatt mer tid med barna sine om de hadde mulighet..

Nå påstår hun jo selv hun er PT og “personal shopper” om det stemmer vet jeg ingenting om.. 

At deres skittentøyvask hele tiden blir dratt opp i media er veldig synd for barna.. Derfor er det veldig bra de bor i England og slipper farens utspill i media nermeste hver dag. Tviler på han får like mye spalteplass der hjemme..

Og LAR, hva skal man si.. Morsomt at hun ikke ser ironien i alt hun beskylder helvete fra nord for. Tror kanskje hun hadde vert litt mer ydmyk om hun visste hva det innebærer å oppdra barn..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LAR kan bare knipe igjen, makan til sliten grinebiter har jeg aldri sett før! (Bloggerne)

Når hun har vært alene med to barn i flere år og har måtte kjempe for rettmessig bidrag og barnas sparepenger så kanskje jeg skal høre på henne...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Jøss har han vært gift tre ganger ? Hvor mange barn har han ? 

1 med kone nr 1

2 med kone nr 2

Foreløpig ingen med kone nr 3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rihannon skrev:

1 med kone nr 1

2 med kone nr 2

Foreløpig ingen med kone nr 3

Jøss dette visste jeg ikke noe om. Hvem er kone 2 og 3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker100 skrev:

Jøss dette visste jeg ikke noe om. Hvem er kone 2 og 3? 

Guri Havnevik og Maria Elvegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus til kone nummer 1, som alltid tar «the high road” aldri sier et vondt ord om han i media. Kan tenke meg at det ikke alltid har vert lett med alt han kan lire ut av seg, respekt til henne! 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rihannon skrev:

Guri Havnevik og Maria Elvegard

Jøss hvor lenge varte de forskjellige ekteskapene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3794837/amp/John-Arne-Riise-mystery-man-sex-Katie-Price-like-cordless-drill-according-new-reports.html

Dette var mens han var gift med Maria, som satt hjemme med et nyfødt barn. Ja, de ble skilt like etterpå, men hun satt fremdeles hjemme med to barn, den ene nyfødt mens han lekte «cordless drill» med miss classy Jordan Price....(Ikke spekulasjoner, sjekk tidslinjen)

Endret av Hummingbird2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3794837/amp/John-Arne-Riise-mystery-man-sex-Katie-Price-like-cordless-drill-according-new-reports.html

Dette var mens han var gift med Maria, som satt hjemme med et nyfødt barn. (Ikke spekulasjoner, sjekk tidslinjen)

Å herregud, da har du sunket dypt da.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rihannon skrev:

Ikke for å forsvare henne, men de var sammen i 6 år i følge avisene, gift i to.. LAR skrev på sin Facebook at «helvete fra nord» fikk 40000 kr i mnd som hun hadde jobbet raua av seg for å finansiere hennes og barnas luksusliv..

Vel i London koster jo en barnehageplass minst 10000 per barn i mnd.. Og om han har tjent flere hundre millioner, er det vel rett og rimelig at barna hans får en oppvekst der etter.. Hvertfall når han ikke stiller opp som en omsorgsperson..

Man kan gjerne mene det gammeldags og dårlig forbilde og alt det der.. Men tror mange ville hatt mulighet til å jobbet mindre og hatt mer tid med barna sine om de hadde mulighet..

Nå påstår hun jo selv hun er PT og “personal shopper” om det stemmer vet jeg ingenting om.. 

At deres skittentøyvask hele tiden blir dratt opp i media er veldig synd for barna.. Derfor er det veldig bra de bor i England og slipper farens utspill i media nermeste hver dag. Tviler på han får like mye spalteplass der hjemme..

Og LAR, hva skal man si.. Morsomt at hun ikke ser ironien i alt hun beskylder helvete fra nord for. Tror kanskje hun hadde vert litt mer ydmyk om hun visste hva det innebærer å oppdra barn..

Hahhahahah at Louise jobbet ræva av seg?? Hun har jo ikke jobbet en dag siden hun møtte Riise ( telller ikke med den misykkede interiørbutikken, som var sponset av Riise)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker100 said:

Jøss hvor lenge varte de forskjellige ekteskapene? 

Vent litt, så skal jeg google det for deg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Speedmaster skrev:

Vent litt, så skal jeg google det for deg.

Første ekteskap varte vel ca 1 år og ekteskap nr 2 varte ca 2 år tror jeg. 

Men selve forholdene var vel ganske lange. 

Endret av Nobile
La til mer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vinglass skrev:

Hahhahahah at Louise jobbet ræva av seg?? Hun har jo ikke jobbet en dag siden hun møtte Riise ( telller ikke med den misykkede interiørbutikken, som var sponset av Riise)

Synes det er litt trist at Riise finner seg damer som liker så godt å bruke pengene hans. Ville disse tre giftet seg om han var en ukjent med en vanlig jobb? De har levd i sus og dus som overklassefruer. Ikke rart pengene hans får bein å gå på. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.9.2018 den 15.33, Justlooking skrev:

Synes det er litt trist at Riise finner seg damer som liker så godt å bruke pengene hans. Ville disse tre giftet seg om han var en ukjent med en vanlig jobb? De har levd i sus og dus som overklassefruer. Ikke rart pengene hans får bein å gå på. 

Ville han ha giftet seg med dem hvis de ikke hadde vært pene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 15.33, Justlooking skrev:

Synes det er litt trist at Riise finner seg damer som liker så godt å bruke pengene hans. Ville disse tre giftet seg om han var en ukjent med en vanlig jobb? De har levd i sus og dus som overklassefruer. Ikke rart pengene hans får bein å gå på. 

For å se slik ut de gjør så koster det flesk. Dyre damer i drift.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...