Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Rosalie skrev:

Det er det beløpet, som med stor sannsynlighet gjelder ubetalt barnebidrag gjennom NAV internasjonal, samt over 400.000 kr som han har stjålet fra barnas konto som han ble dømt i Tingretten til å betale tilbake. Så han skylder jo da rundt regnet en million til barna i utlandet. 

Ja, jeg regnet med det. Uansett er det kjempetrist.

Tenk at han egentlig hadde så god råd og plutselig ikke kunne betale småpenger i barnebidrag. LA sitt shoppingforbruk alene hadde dekket barnebidraget. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Ja, jeg regnet med det. Uansett er det kjempetrist.

Tenk at han egentlig hadde så god råd og plutselig ikke kunne betale småpenger i barnebidrag. LA sitt shoppingforbruk alene hadde dekket barnebidraget. 

 

Jeg kjenner ikke så godt til dem, men har LA noen inntekt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at barnebidraget er småpenger. "Helvete fra nord"  har vel ikke jobbet en dag etter hun traff han, og ser ut som hun lever godt der borte i London. Hun har romslig økonomi.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Perle skrev:

Han har jo ingen styring på penger. Han har  somla vekk 200 000000....

https://www.hegnar.no/Nyheter/Livsstil/2009/08/Har-tjent-200-millioner-kroner.-men-er-raka-fant

TO HUNDRE MILLIONER!!!  

:nocomment:

 

Er vell ikke rart tatt i betraktning alle pengene han tapte via manager for noen år tilbake og man ser på det enorme forbruket til kona hans . Helt enig med deg forsåvidt det er jo et helt hinsides stort beløp. Han burde jo vært sikret for livet og vell så det. Mannen eier ikke økonomisk styring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sol79 skrev:

Tror egentlig ikke at barnebidraget er småpenger. "Helvete fra nord"  har vel ikke jobbet en dag etter hun traff han, og ser ut som hun lever godt der borte i London. Hun har romslig økonomi.

Og det er henne vel forunt all den tiden hun har oppdratt de barna 100% alene! Håper hun får hver krone hun og barna har krav på. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Og det er henne vel forunt all den tiden hun har oppdratt de barna 100% alene! Håper hun får hver krone hun og barna har krav på. 

Ikke helt enig. Er noe patetisk med kvinner som lever på bidrag i årevis etter at forholdet har tatt slutt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sol79 skrev:

Tror egentlig ikke at barnebidraget er småpenger. "Helvete fra nord"  har vel ikke jobbet en dag etter hun traff han, og ser ut som hun lever godt der borte i London. Hun har romslig økonomi.

Barnebidrag i England er noe helt annet enn her hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sol79 skrev:

Ikke helt enig. Er noe patetisk med kvinner som lever på bidrag i årevis etter at forholdet har tatt slutt. 

De fleste mennesker synes det er ennå mer patetisk at fedre ikke har samvær eller kontakt med sine barn. Noe JAR selv bekreftet i bokform. 

Og i England har man krav på bidrag i den størrelsen at barna skal kunne ha samme levestandard som om foreldrene var gift. Så det ser jeg ikke noe problem med. Hun står med alt alene mens han ikke tar ansvar. Det er ikke bare, bare å oppdra to barn 100% alene.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnebidraget i England er vel noe de i fellesskap (evt. med en dommer) har blitt enige om. Uten å kjenne noen av partene så synes jeg Maria som har blitt igjen i England for barnas skyld, har de alene og måtte oppleve at Riise lå å jukket på Jordan Price fortjener de pengene hun får. Hadde jeg vært LA så hadde jeg nok drøyd prøvingen en stund... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

De fleste mennesker synes det er ennå mer patetisk at fedre ikke har samvær eller kontakt med sine barn. Noe JAR selv bekreftet i bokform. 

Og i England har man krav på bidrag i den størrelsen at barna skal kunne ha samme levestandard som om foreldrene var gift. Så det ser jeg ikke noe problem med. Hun står med alt alene mens han ikke tar ansvar. Det er ikke bare, bare å oppdra to barn 100% alene.

Han har jo samvær og kontakt , så det du skriver stemmer ikke.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Han har jo samvær og kontakt , så det du skriver stemmer ikke.

 

Bortsett fra et par dager nå nylig har han hverken ringt eller sett de på to år. Det har stått i media. I tillegg har han skrevet om at han ikke har vært en god far i boken sin. Så jo det stemmer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nobile skrev:

Barnebidraget i England er vel noe de i fellesskap (evt. med en dommer) har blitt enige om. Uten å kjenne noen av partene så synes jeg Maria som har blitt igjen i England for barnas skyld, har de alene og måtte oppleve at Riise lå å jukket på Jordan Price fortjener de pengene hun får. Hadde jeg vært LA så hadde jeg nok drøyd prøvingen en stund... 

Hun har blitt igjen i England for barnas skyld? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Bortsett fra et par dager nå nylig har han hverken ringt eller sett de på to år. Det har stått i media. I tillegg har han skrevet om at han ikke har vært en god far i boken sin. Så jo det stemmer. 

Hangar akkurat lagt ut bilder av samvær med de 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Orly skrev:

Hangar akkurat lagt ut bilder av samvær med de 

Ja, det er det jeg skrev: «BORTSETT fra et par dager nå nylig»

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Perle skrev:

Han har jo ingen styring på penger. Han har  somla vekk 200 000000....

https://www.hegnar.no/Nyheter/Livsstil/2009/08/Har-tjent-200-millioner-kroner.-men-er-raka-fant

TO HUNDRE MILLIONER!!!  

:nocomment:

 

Den artikkelen er fra 2009. Men helt klart at verken JAR elle de rundt ham har vært ryddig økonomisk. Alt fra manage til familie og damer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Bortsett fra et par dager nå nylig har han hverken ringt eller sett de på to år. Det har stått i media. I tillegg har han skrevet om at han ikke har vært en god far i boken sin. Så jo det stemmer. 

Å. Alt i media er jo sant 😂😂😂😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sol79 skrev:

Hun har blitt igjen i England for barnas skyld? 

Tenkte det samme..... ble hun igjen for å få størst mulig bidrag? Og hva skjer den dagen ungene blir 18 år? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Ja, det er det jeg skrev: «BORTSETT fra et par dager nå nylig»

Sommerferien i fjor også da. Dokumentert på Instagram. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt igjen i England _til tross for_ barnas beste (å være bosatt i samme land som mor og far og øvrig familie og dermed lettere kunne ha en god relasjon). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...