Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Riise har fartet rundt siden han som 16-17-åring forlot Ålesund for å dra til Monaco.

Jeg tror at når man er blitt vant til et sånt omflakkende liv er det vanskelig å slå seg til ro.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
17 timer siden, Justlooking skrev:

Høhø...

JAR sier dette er en full seier, motparten sier de har vunnet saken fullt ut. Jeg er bra lei av at kjendiser har et omtrentlig forhold til sannheten og at de ikke blir korrigert. Rampelysjournslister er jo ikke journalister, de er jo mikrofonstativer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
22 timer siden, Justlooking skrev:

JAR sier at nå skal de legge feiden bak seg og slutte å bruke media til å ta konfrontasjonene.
Hvor mange ganger har ikke JAR gått ut i media og sagt bastante ting, og hvor mange ganger er det bare et tidsspørsmål før det skjærer seg?
"Nå vil jeg ha en lang og fin karriere i Aafk, neeei dette ble ikke helt det store, jeg terminerer kontrakten etter noen kamper"
"Nå vil vi slå rot her, neeei nå har vi bodd her i snart 2 år så det får holde"
"Nå er det en fremtid med interiørbutikk som gjelder, åååj det skar seg gitt"
"Nå skal jeg være her og bruke mer tid på barna i fremtiden, nei nå flytter jeg heller igjen"
"Dette er mitt livs kjærlighet, nei DETTE er mitt livs kjærlighet, nei seriøst DETTE er mitt livs kjærlighet"
"Nå legger jeg opp, nei nå gjør jeg comeback, nei nå legger jeg seriøst opp, ÅJ det ble visst comeback, nei NÅ legger jeg opp for godt, nei nå ble det comeback gitt"
"Nå skal jeg være betsson ambassadør, nei nå skal jeg satse på en trenerkarriere, nei nå skal jeg bli agent"
"Nå skal vi blogge, nei nå gidder vi ikke mer, nei nå skal vi blogge igjen, neeeei nå slutter vi med det"
And finally: "Nå skal vi slutte å ta konflinkte gjennom media".... den som venter får se 😆

Endret av Annypanny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Forstår ikke hvorfor hun ikke steamer klærne og går over med en klesrulle ,før hun legger de ut for salg.. Spesielt når hun ønsker så høye priser :overrasket: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2018 den 16.00, Annypanny skrev:

JAR sier at nå skal de legge feiden bak seg og slutte å bruke media til å ta konfrontasjonene.
Hvor mange ganger har ikke JAR gått ut i media og sagt bastante ting, og hvor mange ganger er det bare et tidsspørsmål før det skjærer seg?
"Nå vil jeg ha en lang og fin karriere i Aafk, neeei dette ble ikke helt det store, jeg terminerer kontrakten etter noen kamper"
"Nå vil vi slå rot her, neeei nå har vi bodd her i snart 2 år så det får holde"
"Nå er det en fremtid med interiørbutikk som gjelder, åååj det skar seg gitt"
"Nå skal jeg være her og bruke mer tid på barna i fremtiden, nei nå flytter jeg heller igjen"
"Dette er mitt livs kjærlighet, nei DETTE er mitt livs kjærlighet, nei seriøst DETTE er mitt livs kjærlighet"
"Nå legger jeg opp, nei nå gjør jeg comeback, nei nå legger jeg seriøst opp, ÅJ det ble visst comeback, nei NÅ legger jeg opp for godt, nei nå ble det comeback gitt"
"Nå skal jeg være betsson ambassadør, nei nå skal jeg satse på en trenerkarriere, nei nå skal jeg bli agent"
"Nå skal vi blogge, nei nå gidder vi ikke mer, nei nå skal vi blogge igjen, neeeei nå slutter vi med det"
And finally: "Nå skal vi slutte å ta konflinkte gjennom media".... den som venter får se 😆

Godt oppsummert!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
5 minutter siden, Morphine&chocolate skrev:

Hvor er det de skal flytte? 

Drammen eller Lier. De hadde visst kjøpt tomt der.

Jeg finner dessverre ikke igjen artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Drammen eller Lier. De hadde visst kjøpt tomt der.

Jeg finner dessverre ikke igjen artikkelen.

Lurer på hvor lenge de blir der før de flytter en annen plass. Husker da de kjøpte hus i Ålesund og sa "her skal vi slå oss til ro" det varte ikke lenge. John Arne virker veldig rastløs av seg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flytter til "kniveåsen" I Drammen.  Står på DT. NO. Abbonerer er på dt men vet ikke hvordan jeg lager imgur eller link

 

 

Endret av terteskjell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun la ut bilde fra tomta med sjøutsikt (eller et vann) i Drammen i går. «Kan ikke vente med å flytte hit til denne utsikten. Funkishus 2019» ref instastory. Å

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JAR blir trener på Malta av alle ting. Sikkert greit å bygge hus i Drammen da... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og JAR blir trener på Malta av alle ting. Sikkert greit å bygge hus i Drammen da... 

Om ikke hun skal være med han dit så er jo Drammen ett ok utgangspunkt i forhold til Gardermoen.  Flytoget går fra og til Drammen. Å Drammen har jo blitt en veldig fin by så hvorfor ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og JAR blir trener på Malta av alle ting. Sikkert greit å bygge hus i Drammen da... 

Tar litt tid å bygge hus da og en trenerjobb vet man aldri hvor lenge varer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Orly skrev:

Tar litt tid å bygge hus da og en trenerjobb vet man aldri hvor lenge varer

Spørs om de skal opp mer enn inno hus feks. Hun har jo samarbeidet med de før i forbindelse med butikken ✌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Morphine&chocolate skrev:

Spørs om de skal opp mer enn inno hus feks. Hun har jo samarbeidet med de før i forbindelse med butikken ✌🏻

Hva betyr det du skriver her??

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om de velger å innrede i en annen stil enn sist de flyttet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...