Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest morhjertegod
8 timer siden, neiognei skrev:

Betaler hun full pris for veskene?

Vet John Arne har kjøpe mange av disse veskene til henne, men om de betaler full pris aner jeg ikke. Vet jo at PremieLeag spillere ofte er helter i England, eieren av Harrods eier sitt eget fotball lag, Fullham. Om det er som før i tiden, så fikk kjente fotballspillere rabatter og ting kastet etter seg, selv om  de hadde lagt opp. Kanskje handler de hos butikker der sjefene er Liverpoolfan, eller de har kontakter rundt om, kjentfolk som importere/selger disse merkeveskene. Galskap uansett, kjøpe, bruke et par ganger, så selge. Skulle nesten tro hun fikk betalt for å vise de frem, hun gjør jo ikke noe annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest L´issi

Så en episode av bloggerne og la merke til at hun og JAR var på kontoret til UB for å jobbe/blogge. 
Virket ikke som det var så mye driv i jenta - glødet ikke akkurat bak tastaturet, så skjønner jo godt at bloggen er skrinlagt. 
Lurer liksom på HVA hun interesserer seg for -hvilke mål og mening HUN har med hverdagen (ikke at hun dilter etter mannen sin eller kjøper dyre merkevarer) og om hun føler hun får noe igjen.. Virker som hun er så tiltaksløs eller rettere sagt lat.. Må være sinnsykt kjedelig i lengden når alle andre "normale" er på jobb, eller har noe å fylle dagene med. 
Må jo være "kjedelig" å treffe venner når man ikke har noe å fortelle, mener jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod Fashion Influencer på Instagramkontoen hennes da jeg kikket i dag. Blir bare helt rart det siden hun er en som følger trender og ikke skaper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. mars 2016 at 12.28, neiognei skrev:

Tenkte på at hun er god venninne med noen som  jobber i en eller annen butikk som selger slike luksusartikler. Var vel i en episode av "typen til" hvor John Arne reklamerte for denne butikken. Tok med seg Live ditt og ga henne en grisedyr kjole.

Går vel an å få rabatt i en butikk/hos en selger, selv om man ikke får rabatt direkte ifra produsenten. Det er vel ikke sånn at CBE f.eks får produktet fra f.eks Rönisch eller ADIDAS. Ofte får de produktet fra noen som har betalt innkjøpspris på produktene for å selge dem videre.

Men hadde det vært tilfellet ville det sikkert vært litt mer publisitet for mellomleddet, på IG og i andre settinger.

Tja, hun har jo en bestevenninne som jobber på Høyer Eger/Luxury så det er ikke helt utenkelig (veskene),  i tillegg til Natalie på Kouture som de besøkte da de spilte inn Dama til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skyflakes skrev:

Tja, hun har jo en bestevenninne som jobber på Høyer Eger/Luxury så det er ikke helt utenkelig (veskene),  i tillegg til Natalie på Kouture som de besøkte da de spilte inn Dama til. 

Er et lite miljø det der, samme navnene går igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Er et lite miljø det der, samme navnene går igjen.

Ja virker så. I dag var jo Kristine Høili med på innspilling av Bloggerne og noe photoshoot så jeg på instagram.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, L´issi skrev:

Ja virker så. I dag var jo Kristine Høili med på innspilling av Bloggerne og noe photoshoot så jeg på instagram.. 

Hvis Kristine er med Bloggerne en dag så må jeg jo prøve å få med meg den episoden siden jeg følger bloggen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på "Bloggerne" så synes jeg hun er;Zzzzzzzzzzzzz:sFun_sleeping: .Liker J A da, sympatisk mann tross alle ryktene som har gått av han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
15 timer siden, L´issi skrev:

Må være sinnsykt kjedelig i lengden når alle andre "normale" er på jobb, eller har noe å fylle dagene med. 
Må jo være "kjedelig" å treffe venner når man ikke har noe å fortelle, mener jeg.. 

Tror du ikke Louise har noe å fylle dagene sine med? Tror du ikke hun har én eneste interesse? Tror du ikke hun lever livet sitt slik hun selv vil? Det er ikke slik at alle jobber fra 8 til 16 hver dag, eller har den samme timeplanen "alle andre" har. Men gjør det henne kjedelig og uinteressant? Er det slik at jobben må være et menneskes identitet, eller kan hun bygge identiteten sin uten å jobbe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Sol79 skrev:

Hvor i Oslo kommer hun fra egentlig? Hun prater nesten "overpent".

Grorud, Ammerud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FruMacchiato skrev:

Tror du ikke Louise har noe å fylle dagene sine med? Tror du ikke hun har én eneste interesse? Tror du ikke hun lever livet sitt slik hun selv vil? Det er ikke slik at alle jobber fra 8 til 16 hver dag, eller har den samme timeplanen "alle andre" har. Men gjør det henne kjedelig og uinteressant? Er det slik at jobben må være et menneskes identitet, eller kan hun bygge identiteten sin uten å jobbe? 

Hva er det hun vil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
2 timer siden, Sol79 skrev:

Hvor i Oslo kommer hun fra egentlig? Hun prater nesten "overpent".

I hvert fall ikke et sted som tilsier at hun skal snakke så pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er så peen!! Og syns hun kunne begynt å blogge igjen, bildene der var jo hvertfall kjempefine :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FruMacchiato
3 timer siden, O.G. skrev:

Hva er det hun vil da?

Det vet da ikke jeg? Men om hun vil støtte sin mann i hans karriere, og også bygge livet sitt rundt ham, kan hun ikke få lov til å gjøre det? Vi lever i 2016, og kvinner kan selv bestemme over seg selv. Hun MÅ ikke studere eller jobbe eller poppe ut barn, bare fordi det er det som er vanlig å gjøre i disse dager. Hun har tatt valg som er mer 50-talls, og det har hun heldigvis all rett til☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruMacchiato skrev:

Det vet da ikke jeg? Men om hun vil støtte sin mann i hans karriere, og også bygge livet sitt rundt ham, kan hun ikke få lov til å gjøre det? Vi lever i 2016, og kvinner kan selv bestemme over seg selv. Hun MÅ ikke studere eller jobbe eller poppe ut barn, bare fordi det er det som er vanlig å gjøre i disse dager. Hun har tatt valg som er mer 50-talls, og det har hun heldigvis all rett til☺

Jo, men hun må jo få barn dersom hun skal sikre fremtiden sin....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruMacchiato skrev:

Tror du ikke Louise har noe å fylle dagene sine med? Tror du ikke hun har én eneste interesse? Tror du ikke hun lever livet sitt slik hun selv vil? Det er ikke slik at alle jobber fra 8 til 16 hver dag, eller har den samme timeplanen "alle andre" har. Men gjør det henne kjedelig og uinteressant? Er det slik at jobben må være et menneskes identitet, eller kan hun bygge identiteten sin uten å jobbe? 

Jobb er selvfølgelig med å definere hvem vi er. Vi tilbringer jo mesteparten av døgnet der! At noen mener at verken jobb eller utdanning definerer en er bull shit!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruMacchiato skrev:

Det vet da ikke jeg? Men om hun vil støtte sin mann i hans karriere, og også bygge livet sitt rundt ham, kan hun ikke få lov til å gjøre det? Vi lever i 2016, og kvinner kan selv bestemme over seg selv. Hun MÅ ikke studere eller jobbe eller poppe ut barn, bare fordi det er det som er vanlig å gjøre i disse dager. Hun har tatt valg som er mer 50-talls, og det har hun heldigvis all rett til☺

Alle vi kvinner bør støtte hverandre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...