Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at han har investert i utleieleiligheter nå, men de har ikke noe til eget bruk.

og så? de bor jo ikke her til lands, hvorfor skal de ha en tom leilighet stående? Er jo bedre å leie det ut og tjener penger på det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og så? de bor jo ikke her til lands, hvorfor skal de ha en tom leilighet stående? Er jo bedre å leie det ut og tjener penger på det?

Er jo greit å ha en leilighet å oppbevare veskene i? Blir trangt, dersom alt skal være med til Kypros.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit å ha en leilighet å oppbevare veskene i? Blir trangt, dersom alt skal være med til Kypros.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så? de bor jo ikke her til lands, hvorfor skal de ha en tom leilighet stående? Er jo bedre å leie det ut og tjener penger på det?

De er jo her hele tiden og bor lange perioder på hotell og hos slektninger.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo her hele tiden og bor lange perioder på hotell og hos slektninger.

Igjne: og så? Hva om de foretrekker å bo på hotell og leie ut leiligheten/leilighetene? De kan jo ikke forvente at leieboerne skal flytte ut hver gang de kommer hit til lands. Er jo dems business...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjne: og så? Hva om de foretrekker å bo på hotell og leie ut leiligheten/leilighetene? De kan jo ikke forvente at leieboerne skal flytte ut hver gang de kommer hit til lands. Er jo dems business...

Selvfølgelig er det jo "dems business", men jeg må få lov til å mene at det er litt snodig likevel. Akkurat som forbrukermentaliteten til LAR, den er litt snodig.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk helt avsmak for begge to etter å ha lest hvordan de snakker om eksen(e) til JAR. Greit nok at det er konfliktfylt, men å skrive så stygge ting om moren til sine barn, LAR var like ille, på internett så barna kan se i all fremtid er direkte forkastelig. Voksne mennesker burde klare å uttale seg litt mer diplomatisk når det er barn inne i bildet eller evt klare å holde kjeft om personlige konflikter på sosiale medier. Så dette paret ser jeg bare på som en trist forestilling, selger seg billig for å få pr så de kan opprettholde livsstilen sin - enn så lenge. Vanligvis uttaler jeg meg ikke krasst om andre mennesker, men her har de lagt lista lavt så her føler jeg det er fritt frem.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for diskusjon av barn, spekulasjoner, latterliggjøring, samt svar til dette.

irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det jo "dems business", men jeg må få lov til å mene at det er litt snodig likevel. Akkurat som forbrukermentaliteten til LAR, den er litt snodig.

Forbrukermentaliteten til folk med MYE penger kan vi aldri forstå oss på. Ta en telefon til Mohammed Hadid feks, anerkjent eiendomsutvikler og eiendomsdeisgner i USA, han kan nok gi deg litt info om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på Seher for ikke så lenge siden at hun hadde visst fått solgt veskene sine til rundt 500 000 :sjokkert: Det var sykt. Hun fikk spørsmål om hvordan hun har hatt råd til å kjøpe dyre designer vesker, men det ville hun ikke svare på :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på Seher for ikke så lenge siden at hun hadde visst fått solgt veskene sine til rundt 500 000 :sjokkert: Det var sykt. Hun fikk spørsmål om hvordan hun har hatt råd til å kjøpe dyre designer vesker, men det ville hun ikke svare på :fnise:

Akkurat det tror jeg ikke at jeg heller ville svart på. Det sier jo seg egentlig selv hvorfan hun har fått råd til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen samler på kunst til flere hundre tusen, mens andre samler på vesker/klær. What's it to you?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartina

Jeg liker stilen hennes og synes hun virker veldig søt. Det eneste jeg ikke liker med henne er at hun på en eller annen måte er sjarmert av JAR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stilen hennes og synes hun virker veldig søt. Det eneste jeg ikke liker med henne er at hun på en eller annen måte er sjarmert av JAR.

Du liker ikke at hun er sjarmert av JAR? Ehh.

Hadde heller begynt å lure om hun IKKE var det siden det (til informasjon) er EKTEMANNEN hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest kritikkverdig med Louise angelica er det hun representerer. Et overforbruk som ikke ligner grisen. Aldri har jeg hørt en eneste utallelse fra henne hvor hun reflekterer over dette. Så lenge "garderoben er fresh" er det ikke så farlig. Det er delvis pågrunn en sånn livsstil hun og så mange har, at vi møter store klimaendringer. .

Endret av miaw
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...