Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

det er en ting, men man kan ikke sitte og hevde at folk som samler på det ene og andre er dårlige mennesker uten å kjenne dem, det gjør deg til en dårlig person.

Igjen, har ingen steder her kalt henne en dårlig person! Jeg må lov til å synes det er en smule kvalmt å samle på vesker til omtrent 100.000 kr., uavhengig av hvordan hun er personlig.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annepannesjoko

Det at noen samler på Birkin-vesker til 70.000 kr synes jeg sier ganske mye om en person egentlig.

Ja, og som sagt gjør ikke det det mindre overfladisk og materialistisk i mine øyne.

Hun fremstår nok som materialistisk, men kjenner du henne godt nok til å vite at hun er overfladisk?

Hvorfor mener du i tilfelle at hun er overfladisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Igjen, har ingen steder her kalt henne en dårlig person! Jeg må lov til å synes det er en smule kvalmt å samle på vesker til omtrent 100.000 kr., uavhengig av hvordan hun er personlig.

Det er en ting, men prøv å skill sak og person. Sikker på at du kjøper/gjør ting som ikke andre synes noe om heller. Gjør deg dog ikke til noen dårlig person. Nå er det slik at vi kan jo sitte med pekefingeren, men om vi hadde hatt utømmelige midler selv, då hadde de fleste av oss unt oss det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Hun fremstår nok som materialistisk, men kjenner du henne godt nok til å vite at hun er overfladisk?

Hvorfor mener du i tilfelle at hun er overfladisk?

Skriver under her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, har ingen steder her kalt henne en dårlig person! Jeg må lov til å synes det er en smule kvalmt å samle på vesker til omtrent 100.000 kr., uavhengig av hvordan hun er personlig.

Akkurat det gidder jeg ikke å ta henne for, har hun pengene så vær så god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår nok som materialistisk, men kjenner du henne godt nok til å vite at hun er overfladisk?

Hvorfor mener du i tilfelle at hun er overfladisk?

Jeg synes den livsstilen hun fremstiller er en smule overfladisk, da det går mye på å bare vise hvor mye penger man har. Kanskje mer harry enn overfladisk, men. Det er nå min mening.

Igjen, aldri sagt hu er en dårlig person, vet ikke hvor mange ganger jeg må påpeke det. Hennes livsstil er bare ikke noe jeg ser opp til eller beundrer, og det må jeg få lov til.

Endret av Prorsum
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Jeg synes den livsstilen hun fremstiller er en smule overfladisk, da det går mye på å bare vise hvor mye penger man har. Kanskje mer harry enn overfladisk, men. Det er nå min mening.

Igjen, aldri sagt hu er en dårlig person, vet ikke hvor mange ganger jeg må påpeke det. Hennes livsstil er bare ikke noe jeg ser opp til eller beundrer, og det må jeg få lov til.

Ja, livsstilen som presenteres i media og på blogg o.l. regnes som overfladisk - på linje med mange andre motebloggere. Forskjellen er bare at hun f.eks. kjøper flere og dyrere vesker. Det betyr ikke nødvendigvis at hun som person er overfladisk, så håper du ikke mener det..Selv liker jeg ikke å sette slike merkelapper på folk, uten å kjenne de.

Jeg skrev ikke at du mener hun er en dårlig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begge bildene av henne? Da har hun jammen fikset på mer en leppene. Ikke at det er noe galt med det, hun må få gjøre som hun vil. Syns hun er en nydelig jente.

Syns ellers JAR og LAR virker som prototypen på "nyrike" mennesker som ikke er vant med mye penger og som, når de får det, har et stort behov for å flashe det. De som er vant til penger i familien har ofte et annet forhold til å ta vare på verdiene og ser ikke på veskekjøp i hopetall som investeringer. Nå generaliserer jeg veldig, bare for å ha det sagt :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begge bildene av henne? Da har hun jammen fikset på mer en leppene. Ikke at det er noe galt med det, hun må få gjøre som hun vil. Syns hun er en nydelig jente.

Hehe, ja, begge er av henne.. Hun var veldig naturlig pen, så hun hadde virkelig ikke trengt å fikse så mye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tjener jo penger bare for å være kjendis og kan godt være hun betaler for en del selv. At hun tjener sine egne penger, men mannen stiller nok opp med kortet når det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner jo nå at jeg har tatt feil av denne grepa forretningskvinnen.

Jeg må bare beklage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det ser skikkelig ekkelt ut med folk som trener uten sokker i joggeskoene? Er det virkelig bare jeg som svetter på føttene når jeg trener? De skoene må da ose av død og fordervelse etter 4-5 økter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Er det bare jeg som syns det ser skikkelig ekkelt ut med folk som trener uten sokker i joggeskoene? Er det virkelig bare jeg som svetter på føttene når jeg trener? De skoene må da ose av død og fordervelse etter 4-5 økter?

Kanskje ho bruker ankelsokker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som syns det ser skikkelig ekkelt ut med folk som trener uten sokker i joggeskoene? Er det virkelig bare jeg som svetter på føttene når jeg trener? De skoene må da ose av død og fordervelse etter 4-5 økter?

Tror du hun bruker joggeskoene sine så mye som fire-fem økter? :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er unormalt å reagere på at det samles på vesker til 70 000 per stykk. Én ting er å spare til en veske til flere tusen. Men 70 000kr? Da begynner det å bli perverst.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...