Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det merkelig at mannen spanderer gaver på henne, til den "nette sum", når han har mulighet til det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kritisk

Var bare litt merkelig å komme med et slikt eksempel, hvis du ikke siktet til dem eller én av dem. Det er uansett spesielt å ha en slik livsstil, og spesielt når over halvparten av det hun eier er kjøpt og betalt av ektemannen. Men for all del, hun fortjener det sikkert :)

Det er ikke noe merkelig å komme met eksempel om hva man gjør når man har uttømmelige midler. Man vil tenke helt annerledes når man har masse penger selv, dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

Det tror jeg nok vil variere fra person til person.

Jeg mente ikke at han ikke tjener godt med x-antall millioner i årslønn, men med det forbruket de har så varer ikke pengene til neste tiår engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at han ikke tjener godt med x-antall millioner i årslønn, men med det forbruket de har så varer ikke pengene til neste tiår engang.

Jeg siktet til at jeg tror ikke "alle" hadde brukt sinnsyke summer på ting om de var steinrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siktet til at jeg tror ikke "alle" hadde brukt sinnsyke summer på ting om de var steinrike.

Nei ikke alle, men mange, tror jeg..

En tusenlapp for dem med flere millioner på bok har nok en annen verdi enn for "oss vanlige".

- Med det sagt, så tror jeg også de som er vokst opp i familier med store formuer på mange måter har et annerledes og "sunnere" forhold til penger enn hva "nyrike lottomillionærer" har..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kritisk

Jeg siktet til at jeg tror ikke "alle" hadde brukt sinnsyke summer på ting om de var steinrike.

Hadde man vært steinrik så kjører man både privatfly, sitter på first class, bruker penger på overdådige hus, biler og ferier, en veske til 70 000 blir lommerusk da dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror som sagt ikke det gjelder for alle nei. Å kjøpe seg et stort, fett hus blir ikke helt det samme som å bla opp 70 000 for ei veske. Og da til og med flere ganger. Eiendom er investering. Men men. Viktig at garderoben holder seg fresh.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Jeg tror som sagt ikke det gjelder for alle nei. Å kjøpe seg et stort, fett hus blir ikke helt det samme som å bla opp 70 000 for ei veske. Og da til og med flere ganger. Eiendom er investering. Men men. Viktig at garderoben holder seg fresh.

Skal du eie et McMansion så hører garderobe til dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at "de" ikke investerer i noe eiendom. JAR har ikke en gang en leilighet i Oslo.

Det er vel bare de selv som vet. Med mindre du har inside-info?

LAR skrev i bloggen sin før bryllupet at de er på boligjakt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare de selv som vet. Med mindre du har inside-info?

LAR skrev i bloggen sin før bryllupet at de er på boligjakt i Oslo.

Som JAR sikkert betaler for :fnise:

Men jeg er helt blank når det kommer til fotball. Er JAR fotballspiller enda eller har han lagt det på hylla? En fotballspiller tjener ikke lite akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som JAR sikkert betaler for :fnise:

Men jeg er helt blank når det kommer til fotball. Er JAR fotballspiller enda eller har han lagt det på hylla? En fotballspiller tjener ikke lite akkurat.

Ja, som tilsvar på hva Sol har skrevet. Hvem som betaler hva, har jeg ingenting med. Jeg er ikke i det forholdet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare de selv som vet. Med mindre du har inside-info?

LAR skrev i bloggen sin før bryllupet at de er på boligjakt i Oslo.

De (han) hadde en enebolig på Nordberg i Oslo, men den er solgt. Når de har vært i Norge så har de bodd enten hos familie eller på hotell. Trenger ikke insideinfo for å vite det, har lest det på nettet og i VG/Se&Hør/God kveld, Norge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart at "de" ikke investerer i noe eiendom. JAR har ikke en gang en leilighet i Oslo.

har han vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...