Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel de kvinnene som ikke har utdannelse stiller adskillig svakere i konkurransen om mennene med høyere utdannelse.

Anonymous poster hash: ab81b...615

Nei. Jeg er kvinne med høyere utdannelse selv, og det har aldri vært en fordel for menn med utdannelse. De ser først og fremst etter andre ting.

Snill, sexy, sporty, trofast, jordnær, ikke drama eller sjalusi, ikke opphengt i facebook, ikke eiesyk, os.v. Utdanning kommer langt ned på lista.

Anonymous poster hash: cd7f7...3d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...en god dose kloke tanker...

Anonymous poster hash: 435e6...bf9

Tommel opp! :tommelsmil:

Skulle gjerne gitt deg flere. Det var kloke ord!

Og det gleder meg virkelig å lese at det finnes mennesker som ser større verdier i livet enn de rent fysiske, opplevelser, å dele noe sammen og å være et "vi" heller enn et "du" og et "jeg".

Jeg tenker det samme som du gjør, men jeg er langt i fra så flink til å skrive som du er! :)

Anonymous poster hash: c5a8e...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på hvorfor du lurer på dette akkurat nå? Situasjonen din må jo ha vært lik en stund? Ville ikke kastet bort penger på å prøve å sjekke opp damer på utesteder. Fokuser på opplæringen/jobben og spar opp penger slik at du kan flytte ut.

Der du kommer til å bo vil det være damer som er i en lignende situasjon. Det er helt sikkert damer der ute som vil være sammen med deg, men det er en fordel at de treffer og blir kjent med deg først.

Uføretrygdede damer som er på Sukker og barer er først og fremst på jakt etter en fyr med jobb som kan gjøre situasjonen lysere for henne og barna. De er ikke nødvendigvis på jakt etter en annen sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er kvinne med høyere utdannelse selv, og det har aldri vært en fordel for menn med utdannelse. De ser først og fremst etter andre ting.

Snill, sexy, sporty, trofast, jordnær, ikke drama eller sjalusi, ikke opphengt i facebook, ikke eiesyk, os.v. Utdanning kommer langt ned på lista.

Anonymous poster hash: cd7f7...3d1

Ikke det jeg opplever i mitt miljø. Men når "alle" tar høyere utdannelse så blir det også naturlig å møte partner i samme 'utdannelsesmiljø'. Mine mannlige kompiser har utdannelse som krav når det kommer til seriøst forhold, sammen med mye av det andre du nevnte

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg opplever i mitt miljø. Men når "alle" tar høyere utdannelse så blir det også naturlig å møte partner i samme 'utdannelsesmiljø'. Mine mannlige kompiser har utdannelse som krav når det kommer til seriøst forhold, sammen med mye av det andre du nevnte

Anonymous poster hash: ab81b...615

Helt enig med deg, men et stikkord her er vell 'seriøse forhold'. En fysisk attraktiv person stiller jo godt i en ONS situasjon, men det gjelder vell for både menn og kvinner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har planer om å flytte og er med i et kvalifiseringsprogram for å komme ut i jobb, om jeg skjønte HI riktig. Likevel virker det som om han blir dømt som hjemmeværende slask.

Jaggu ikke rart det går til helvete med verden med så mange kalde holdninger. Ønsker ingen vondt, men noen hadde faktisk hatt godt av å møtt seg selv i døren.

Det kan fort skje ting i livet som gjør at man må flytte hjem til foreldre for en periode eller få hjelp via NAV. Ja, det finnes mange slasker og lurendreiere, men langt fra alle er det.
Inntekt spiller ingen rolle så lenge en ikke gjør seg til gjeldsslave, da tenker jeg tanketom bruk av kredittkort for å skaffe seg tullete ting en ikke har behov for.
Så lenge regninger blir betalt til tiden og en har til nødvendig livsopphold, er det greit. Utdannelse er fint det også, men ikke noe krav.

Jeg var der selv, forlangte at partner skulle ha en grei inntekt og i alle fall utdannelse! Det samme gjaldt meg selv...til jeg møtte meg selv i døren og måtte innse at hvem som helst kan rammes av noe som setter hele livet på hodet.

Så lenge en tar vare på seg selv, passer på økonomien og er grei, burde vel det være godt nok.



Anonymous poster hash: 6b84e...e1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste for meg er ikke hva den jeg skal dele livet med tjener og hvor lenge han har sittet på skolebenken. Selv har jeg master og tjener greit. Jobben er kun en liten del av meg, og jeg verdsetter opplevelser etter jobb mye høyere enn det som skjer mellom 8 og 16. Så til TS: Er du snill med meg, tar vare på meg, er fin å prate med, kan stoles på og har det bra selv så er hva du får utbetalt i mnd revnende likegyldig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har planer om å flytte og er med i et kvalifiseringsprogram for å komme ut i jobb, om jeg skjønte HI riktig. Likevel virker det som om han blir dømt som hjemmeværende slask.

Jaggu ikke rart det går til helvete med verden med så mange kalde holdninger. Ønsker ingen vondt, men noen hadde faktisk hatt godt av å møtt seg selv i døren.

Det kan fort skje ting i livet som gjør at man må flytte hjem til foreldre for en periode eller få hjelp via NAV. Ja, det finnes mange slasker og lurendreiere, men langt fra alle er det.

Inntekt spiller ingen rolle så lenge en ikke gjør seg til gjeldsslave, da tenker jeg tanketom bruk av kredittkort for å skaffe seg tullete ting en ikke har behov for.

Så lenge regninger blir betalt til tiden og en har til nødvendig livsopphold, er det greit. Utdannelse er fint det også, men ikke noe krav.

Jeg var der selv, forlangte at partner skulle ha en grei inntekt og i alle fall utdannelse! Det samme gjaldt meg selv...til jeg møtte meg selv i døren og måtte innse at hvem som helst kan rammes av noe som setter hele livet på hodet.

Så lenge en tar vare på seg selv, passer på økonomien og er grei, burde vel det være godt nok.

Anonymous poster hash: 6b84e...e1c

Men TS gjør jo ikke dette. Han bor hjemme hos foreldrene sine og mottar støtte fra NAV. Han snylter og utnytter mens han selv sitter på ræva i sofaen.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Med tanke på hvor uaktuell jeg er som partner så sliter du heftig. Fast arbeid siden studiene. Gjeldfri og nesten voksne unger. Rimelig grei årslønn. Det er ikke langt mellom dem som avviser meg som partnermateriale ene og alene på det faktum at jeg er leieboer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er ikke i ordinær jobb, men tjener ca 15.000 kroner gjennom kvalifiseringsprogrammet via NAV/kommunen.

Kunne dere jenter vært sammen med en person med den økonomien? At jeg bor hjemme er kanskje en større dealbreaker, men jeg skal snart flytte igjen etter å ha bodd hjemme et år (jeg er 29).

Jeg er veldig redd for å ikke være interessant for noen jenter..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Du kan når som helst velge å definere deg selv på en annen måte. Nå definerer du deg kanskje ut fra inntekten din, at du bor hjemme og er innunder nav.

Du kan heller velge å definere deg selv ut fra en annen måte å se deg selv på. Som feks at du jobber for å bli selvstendig, få fast jobb osv osv....

Hva er grunnen til at du havnet hos nav ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Vedkommende må i det minste ha fullført videregående, men da yrkesfag eller annen utdannelse etter videregående. Du må gjerne både le og gråte. Alle i min familie og alle mine venner har minimum en bachelor og de fleste har master så det finnes mange av dem med utdannelse også. Jeg skjønner ikke hvorfor dette kravet plager deg? Jeg kjenner kun en som har jobbet seg oppover med i utgangspunktet ingen utdannelse, men det var etter fullført videregående og for 30 år siden, selv mine besteforeldre har utdannelse. Denne ene jeg kjenner har tatt masse utdannelse i ettertid ved siden av jobb og det er grunnen til at vedkommende har kommet så langt som i dag. Har du bare fullført ungdomsskole må du gjennom tre år med skole for i det hele tatt å starte på en utdannelse og det gidder jeg ikke bruke tid på. Folk har egentlig et relativt kort yrkesliv og er ikke attraktive på arbeidsmarkedet som nyutdannede hvis de er over 30 og har navet i 5 år før de fikk orden på livet.

Anonymous poster hash: e70a8...e19

Åååååå så heldig du er da. Uff, for å si det slik. Jeg blåser i hva slags utdannelse noen har, og når det gjelder kjæreste, så lenge den personen har i det minste noe inntekt, så ting går rundt så blåser jeg i det.

Nå er jeg mann, kanskje det er noe i det mange sier, at for menn har det ofte mindre å si enn for kvinner,hmmm. Og norske kvinner er de verste som finnes. Har selv diskutert dette med en kamerat, var han som tok det opp. At norske kvinner er ofte altfor kravstore og urealistiske når det gjelder hva dem kan få og kan forlange.

De kan se ut som takras, men forlanger at mannen er megakjekk osv. Kanskje dere kvinner skal jekke dere ned litt? Til deg AB 19. Uansett om jeg hadde hatt Bachelor, så ville jeg ikke tatt i deg eller vært sammen med deg om jeg så fikk flere millioner for det. Jeg blåser i hvordan du ser ut, men med den personligheten din så er ikke du INTERESSANT for meg.

Anonymous poster hash: bdd9e...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS gjør jo ikke dette. Han bor hjemme hos foreldrene sine og mottar støtte fra NAV. Han snylter og utnytter mens han selv sitter på ræva i sofaen.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

DU er så trang i nøtta at det er helt utrolig.. Tror jeg har forklart mange ganger at jeg får lønn fra kommunen og skatter av inntekten. Jeg sitter vel neppe på rævva i sofaen når jeg jobber 100 %? Jeg betaler også leie her hjemme, og bidrar i huset på alle måter. Og jeg skal snart flytte ut.

Anonymous poster hash: b105e...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg lurer på jenter er; HVA er en akseptabel inntekt? Hvor går grensen? Er 19.999 kroner i måneden ikke greit, mens 20.000 er OK.. Jeg lurer fælt på hvor man setter en slik grense..



Anonymous poster hash: b105e...45b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på jenter er; HVA er en akseptabel inntekt? Hvor går grensen? Er 19.999 kroner i måneden ikke greit, mens 20.000 er OK.. Jeg lurer fælt på hvor man setter en slik grense..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Det er jo TS som har satt opp denne mulige grensen på 15 000 kr. Høres helt dustete ut i mine øyne.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ikke aktuell for meg.

Vil ikke ha gravide damer uansett.

Anonymous poster hash: b105e...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo TS som har satt opp denne mulige grensen på 15 000 kr. Høres helt dustete ut i mine øyne.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

Det var jeg, TS, som skrev dette innlegget.. Ja, jeg lurte på om 15k var en grei nok inntekt, men til de som sier nei, så lurer jeg da på hvor de setter grensen for hva som er en OK inntekt..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på jenter er; HVA er en akseptabel inntekt? Hvor går grensen? Er 19.999 kroner i måneden ikke greit, mens 20.000 er OK.. Jeg lurer fælt på hvor man setter en slik grense..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Det dreier seg ikke om inntekten. Hvor vanskelig er det å forstå. TS skylder på inntekten, så han kan påberope seg at kvinner er opptatt ab penger og er materialistiske.

Det at det er negativ tankegang og mangel på normal framdrift i livet, som skremmer vekk damer er det vist best å overse.

Anonymous poster hash: 5ba8e...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg ikke om inntekten. Hvor vanskelig er det å forstå. TS skylder på inntekten, så han kan påberope seg at kvinner er opptatt ab penger og er materialistiske.

Det at det er negativ tankegang og mangel på normal framdrift i livet, som skremmer vekk damer er det vist best å overse.

Anonymous poster hash: 5ba8e...559

Nei, for vi må jo for all del ikke være annerledes enn andre... Det er jo helt sykt. Hva om jeg var ganske velstående men bodde ute i skogen og levde fra "hånd til munn"? Det er heller ikke "normal framdrift", men likevel ville jenter garantert vært mer interessert.

Veldig mye handler om penger for damene. For menn teller det så godt som ingenting.

Anonymous poster hash: b105e...45b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...