Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15000 er ikke noe problem. Det som er viktigere er at man har planer for fremtiden. Ta en utdannelse. Start et firma. Jobb som frivelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15000 er ikke noe problem. Det som er viktigere er at man har planer for fremtiden. Ta en utdannelse. Start et firma. Jobb som frivelig...

Så bra! Jeg tjener jo tross alt mer enn de fleste som har ordinære jobber med 60 % stilling. Virker som om mange ser seg blinde på at "han er under NAV, da er han en taper". Det er mange grunner til at jeg sliter med å få jobb, men faktum er at jeg er på topp 15 % av befolkningen hva gjelder IQ, så det er ikke intelligensen det skorter på. Det er mer angst og litt mangel på sosiale egenskaper..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg tjener jo tross alt mer enn de fleste som har ordinære jobber med 60 % stilling. Virker som om mange ser seg blinde på at "han er under NAV, da er han en taper". Det er mange grunner til at jeg sliter med å få jobb, men faktum er at jeg er på topp 15 % av befolkningen hva gjelder IQ, så det er ikke intelligensen det skorter på. Det er mer angst og litt mangel på sosiale egenskaper..

Anonymous poster hash: b105e...45b

For meg er det siste dealbreaker'n

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått for deg at det eneste som er en utdannelse er en mastergrad? En yrkesfaglig utdannet er også en utdannelse vet du. Og en god del av disse tjener gode penger. Både min bror og svigerbror er yrkesfaglig utdannet og begge tjener godt over 450.000 i året.

Anonymous poster hash: 5aa91...fa6

..og faktisk så er det flere masterutdannede folk enn yrkesfaglig utdannede folk som sliter med å få jobb. Fordi veldig mange masterutdanninger er irrelevante og lite matnyttige i samfunnet. Ta for eksempel masterstudiet i litteraturvitenskap. En trenger ikke 1000 nyutdannede litteraturvitere her i landet hvert år. Kanskje en eller to, reelt sett. De andre 998 masterutdannede i litteraturvitenskap får jobb i nav, som lærere, som servitører, osv.

Mens en yrkesfaglig som regel får jobb veldig kjapt etter endt utdanning. Man trenger håndverkere her i landet.

Hilsen en med to bachelorgrader, har desverre ingen master enda, og det gjør meg tydeligvis til "lavere utdannet".

Anonymous poster hash: edbe5...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i ordinær jobb, men tjener ca 15.000 kroner gjennom kvalifiseringsprogrammet via NAV/kommunen.

Kunne dere jenter vært sammen med en person med den økonomien? At jeg bor hjemme er kanskje en større dealbreaker, men jeg skal snart flytte igjen etter å ha bodd hjemme et år (jeg er 29).

Jeg er veldig redd for å ikke være interessant for noen jenter..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Ikke interessant for meg i alle fall. 15.000 er under halvparten av min lønn, og det at du bor hjemme er også helt feil.

Jeg vil ha en mann med utdannelse, god jobb og som er selvstendig (har kuttet navelstrengen til mamma for lengst).

Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke valgmulighetene dine akkurat nå er så innmari store. Men hvis du får deg en jobb og et eget sted å bo i alle fall, så tror jeg du stiger et par hakk i gradene hos jenter.

Anonymous poster hash: 61478...624

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI.Beklager men for meg føles det: useriøst, utrygt, uforutsigbart, risikabelt, avhengighet, bekymringer osv.

Grunnene:

- Jeg får utbetalt 30 000 kr etter skatt. Jeg vil derfor føle at det blir en kronisk skjevhet i hvem som kommer til å deke utgiftene i lengden. Noe som ville irritert meg, da jeg føler en mann skal forsørge mor og barn. Det blir som å ha et ekstra barn hvis også skal dekke utgiftene til en mann (jeg er ikke mor ennå men jeg kan se for meg at det er slik jeg vil føle det).

- Jeg har hatt en eks som ikke tålte at jeg hadde mer utdannelse og mer penger enn han. Han følte seg umatcho og puslete av dette selv om jeg faktisk ikke brydde meg. Det som brydde meg var at HAN ble sutrete som en liten unge. DET orker jeg ikke

- 15 000= dekker det utgiftene når man får huslån, billån, bil, barn, ferier, utflukter, hobbyer etc? Nei.. Ikke hvis man vil leve på grensen hver eneste måned året rundt.

Hilsen Jente 23 år.

Er singel nå, men for mine fremtidige barn er det viktig at en evt. mann er en som vil gi dem den tryggheten de fortjener og dekke de forutsetningene som det er behov for å leve i Norge.

Det handler ikke om at JEG skal få noe utbytte av pengene. Det er rett og slett upraktisk med 15 000kr i Norge. Jeg har levd på 10-12000 som student og elev siden jeg var 16 år og det var trangt nok for meg, og jeg har erfart hvor mange bekymringer man har når det er 2 uker til neste lønning/stipend og man er 94 % blakk. Det var hele motivasjonen med å studere: slippe denne byrden. Derfor unner jeg ikke mine barn begrensingen som pener gir.



Anonymous poster hash: 2a1f7...62c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Majoriteten av norske kvinner oppfører seg som horer som vanlig. Intet nytt under solen der. Er hvertfall fornøyd med å være ferdig med norske kvinner for godt :)



Anonymous poster hash: 4fcec...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Majoriteten av norske kvinner oppfører seg som horer som vanlig. Intet nytt under solen der. Er hvertfall fornøyd med å være ferdig med norske kvinner for godt :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Og vi er veldig fornøyd med å være kvitt deg. Win win :D

Anonymous poster hash: 134d0...529

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Majoriteten av norske kvinner oppfører seg som horer som vanlig. Intet nytt under solen der. Er hvertfall fornøyd med å være ferdig med norske kvinner for godt :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Vanskelig å få hentet en utenlandsk kvinne til Norge med den inntekten der gitt

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er veldig fornøyd med å være kvitt deg. Win win :D

Anonymous poster hash: 134d0...529

Ja, jobber med å flytte permanent til utlandet nå, men folk med bedre verdier :)

Så får dere ha det riktig fint i Norge når olja tar slutt, nøden kommer og kriminaliteten stiger. Blir du voldtatt i en park eller utsatt for noe annet etterhver? I don't give a shit... Når dere legger opp til kalde verdier, så får dere tåle hardheten som kommer i kjølvannet :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få hentet en utenlandsk kvinne til Norge med den inntekten der gitt

Anonymous poster hash: ab81b...615

Jeg er ikke ts og tjener uansett betydelig bedre. Men jeg har uansett ikke en krone å bruke på horer som ikke er verdt lufta som pustes inn.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i ordinær jobb, men tjener ca 15.000 kroner gjennom kvalifiseringsprogrammet via NAV/kommunen. Kunne dere jenter vært sammen med en person med den økonomien? At jeg bor hjemme er kanskje en større dealbreaker, men jeg skal snart flytte igjen etter å ha bodd hjemme et år (jeg er 29). Jeg er veldig redd for å ikke være interessant for noen jenter.. Anonymous poster hash: b105e...45b

15 000kr er litt lite dersom man eventuelt skal kjøpe seg bolig. Det blir lite for meg fordi jeg er ikke villig til å bo i leilghet, da jeg eier enebolig selv. Og med en enebolig er det mye utgifter. Jeg har 8000kr i mnd å betale ned på lånet, er ikke mye penger igjen etter kun låneutgifter da... Så kommer alt annet i tillegg.. Jeg ser for meg at jeg ville måtte betale for mer enn deg, og at vi begge satt igjen med svært lite eller ingenting til sparing.

Men så er jeg bortskjemt med at jeg tjener så jeg klarer meg selv og samboeren min tjener en god del mer enn meg, så vi har råd til å hygge oss innimellom.

Anonymous poster hash: c4777...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke ts og tjener uansett betydelig bedre. Men jeg har uansett ikke en krone å bruke på horer som ikke er verdt lufta som pustes inn.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Du virker som en kjernekar! Kommer sikkert til å bli dritlett for deg å skaffe deg dame 😆

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jobber med å flytte permanent til utlandet nå, men folk med bedre verdier :)

Så får dere ha det riktig fint i Norge når olja tar slutt, nøden kommer og kriminaliteten stiger. Blir du voldtatt i en park eller utsatt for noe annet etterhver? I don't give a shit... Når dere legger opp til kalde verdier, så får dere tåle hardheten som kommer i kjølvannet :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Jeg er ikke ts og tjener uansett betydelig bedre. Men jeg har uansett ikke en krone å bruke på horer som ikke er verdt lufta som pustes inn.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Ja tikkende bomber som deg er tipp toppers å få ut av landet, god tur hvor du enn skal :buss:

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI.Beklager men for meg føles det: useriøst, utrygt, uforutsigbart, risikabelt, avhengighet, bekymringer osv.

Grunnene:

- Jeg får utbetalt 30 000 kr etter skatt. Jeg vil derfor føle at det blir en kronisk skjevhet i hvem som kommer til å deke utgiftene i lengden. Noe som ville irritert meg, da jeg føler en mann skal forsørge mor og barn. Det blir som å ha et ekstra barn hvis også skal dekke utgiftene til en mann (jeg er ikke mor ennå men jeg kan se for meg at det er slik jeg vil føle det).

- Jeg har hatt en eks som ikke tålte at jeg hadde mer utdannelse og mer penger enn han. Han følte seg umatcho og puslete av dette selv om jeg faktisk ikke brydde meg. Det som brydde meg var at HAN ble sutrete som en liten unge. DET orker jeg ikke

- 15 000= dekker det utgiftene når man får huslån, billån, bil, barn, ferier, utflukter, hobbyer etc? Nei.. Ikke hvis man vil leve på grensen hver eneste måned året rundt.

Hilsen Jente 23 år.

Er singel nå, men for mine fremtidige barn er det viktig at en evt. mann er en som vil gi dem den tryggheten de fortjener og dekke de forutsetningene som det er behov for å leve i Norge.

Det handler ikke om at JEG skal få noe utbytte av pengene. Det er rett og slett upraktisk med 15 000kr i Norge. Jeg har levd på 10-12000 som student og elev siden jeg var 16 år og det var trangt nok for meg, og jeg har erfart hvor mange bekymringer man har når det er 2 uker til neste lønning/stipend og man er 94 % blakk. Det var hele motivasjonen med å studere: slippe denne byrden. Derfor unner jeg ikke mine barn begrensingen som pener gir.

Anonymous poster hash: 2a1f7...62c

Til å være såpass ung så fremviser du noen VELDIGE gammeldagse holdninger! Velkommen til Norge anno 2014! Kvinner har i de siste 20 årene vært minst like kapable som menn til å studere og tjene sine egne penger. Velkommen om bord og ta ansvar for egen økonomi, og tør å tenke tanken på at menn også har rett på pappaperm og muligheten til å jobbe litt deltid!

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer skal ha likestilling på alt, bortsett fra at mannen skal forsørge mor og barn... Forstå det den som kan.

Man kan ikke være for likestilling, og samtidig ikke takle at mannen tjener betydelig mindre enn seg.

Men men, alt skal jo tilrettelegges de bortskjemte jentene her i landet..



Anonymous poster hash: b105e...45b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at "hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell", kun 9% av norske menn har høyere utdannelse og 18% av menn har en bachelor.

Lykke til.. :laugh:

:popcorn: (men, det går jo an å hente seg en fra söta bror eller en annen nabo)

Av alle, de fleste som jakter på menn leter i aldersgruppa 20-35? Da har du en mye større andel.

Men hva regner du som høyere utdannelse? Bachelor er i min verden høyere utdannelse (i likhet med årsstudium, master (der b, er forkunnskapskrav) osv. Dermed rart at tallet for h. utd er lavere enn bachelor :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle, de fleste som jakter på menn leter i aldersgruppa 20-35? Da har du en mye større andel.

Men hva regner du som høyere utdannelse? Bachelor er i min verden høyere utdannelse (i likhet med årsstudium, master (der b, er forkunnskapskrav) osv. Dermed rart at tallet for h. utd er lavere enn bachelor :P

I aldersgruppen 20-35 er det bare enda mer sjevt med mange fler jenter enn gutter som tar utdannelse.

Anonymous poster hash: cd7f7...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tikkende bomber som deg er tipp toppers å få ut av landet, god tur hvor du enn skal :buss:

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

Å hold kjeften på deg. Jeg har til gode å skade noen som helst uten å bli angrepet selv først. Derimot svarer jeg med samme kalde holdninger til dagens kvinner :) Deres sikkerhet er ikke lenger mitt problem for å si det sånn. Det betyr ikke at jeg angriper norske kvinner selv, men at jeg heller ikke hjelper til.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...