Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Snipp*

Anonymous poster hash: ab81b...615

Hehe. Du beskylder andre for å fremstå som usympatisk, men tar ikke fem flate for å gjøre nettopp det samme selv. Om du er så vellykket og kan få hvem du vil, hvorfor er du egentlig her da? :) Eller er det bare fantasiene i psykosene dine som snakker nå?

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at jeg er en usympatisk drittsekk mot andre som er det, som f. eks. deg. For hvorfor skal jeg egentlig vise sympati mot folk som fremstår som de tilbringer mesteparten av tiden på lukke psykiatrisk institusjon?

At du spekulerer i andres attraktivitet er jo greit nok, men du kunne nok ikke vært lengre fra sannheten. For meg oppfører jeg meg helt annerledes mot folk i livet mitt kontra folk som prøver å gå mot meg, og det ville du forstått om du hadde kommet i veien for meg eller en av "mine".

Jeg har nok heller ikke påtatt meg noen stor beskytterrolle ovenfor norske kvinner, poenget er bare at jeg vet hvem jeg stiller opp for og hvem jeg ikke løfter en finger for. Møter du andre med kynisme, så får du kynisme tilbake fra meg, så enkelt er det faktisk.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Jeg kan si det samme; jeg er en bitch her inne på forumet mot bitre sure gubber som syter og klager over norske kvinner som om vi er en stor homogen gruppe i stedet for enkeltindivider med forskjellig smak, preferanser, mål, verdier osv.

Igjen; vi er ikke overfladiske, urealistiske megger bare fordi vi ikke vil være sammen med deg! Du er problemet, ikke hundretusenvis av damer!

I det virkelige livet er jeg både snill og sympatisk og jeg er sammen med en kjekk, smart, ressurssterk mann med god jobb, god inntekt og en fantastisk personlighet...så jeg sliter ikke med å finne noen som finner meg attraktiv og JEG må ikke reise til utlandet for å skaffe meg partner...så av oss to er det ihvertfall ikke MEG det er noe galt med sånn sett. Selvom jeg ikke fremstår sympatisk her inne så er det tydeligvis ikke slik i virkeligheten. Du fremstår usympatisk her inne....og ingen finner deg tydeligvis attraktiv i virkeligheten heller. Det er der problemet ditt ligger! Tough luck

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det samme; jeg er en bitch her inne på forumet mot bitre sure gubber som syter og klager over norske kvinner som om vi er en stor homogen gruppe i stedet for enkeltindivider med forskjellig smak, preferanser, mål, verdier osv.

Igjen; vi er ikke overfladiske, urealistiske megger bare fordi vi ikke vil være sammen med deg! Du er problemet, ikke hundretusenvis av damer!

I det virkelige livet er jeg både snill og sympatisk og jeg er sammen med en kjekk, smart, ressurssterk mann med god jobb, god inntekt og en fantastisk personlighet...så jeg sliter ikke med å finne noen som finner meg attraktiv og JEG må ikke reise til utlandet for å skaffe meg partner...så av oss to er det ihvertfall ikke MEG det er noe galt med sånn sett. Selvom jeg ikke fremstår sympatisk her inne så er det tydeligvis ikke slik i virkeligheten. Du fremstår usympatisk her inne....og ingen finner deg tydeligvis attraktiv i virkeligheten heller. Det er der problemet ditt ligger! Tough luck

Anonymous poster hash: ab81b...615

Naaah. Så søt du er når du er sint, har den psykiatriske sykepleieren din bestemt seg for at du får komme ut av isolat en liten stund til?

Jeg har i motsetning til deg ikke behov for å snakke så mye om mitt virkelige liv her inne, og skryte av det på samme måte som du gjør. Men overbevis deg selv om at du er så attraktiv du, og gi videre liv til vrangforestillingene dine :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaah. Så søt du er når du er sint, har den psykiatriske sykepleieren din bestemt seg for at du får komme ut av isolat en liten stund til?

Jeg har i motsetning til deg ikke behov for å snakke så mye om mitt virkelige liv her inne, og skryte av det på samme måte som du gjør. Men overbevis deg selv om at du er så attraktiv du, og gi videre liv til vrangforestillingene dine :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Aw klassisk hersketeknikk! What else. Er vel det man kan forvente av en type som ikke har så mye mer å slå i bordet med, både her inne og i livet generelt.

Men vrangforestilling, isolat og psykiatriske sykepleier...seriøst var det det beste du fikk til? Den der er så lavmål at jeg blir pinlig berørt på dine vegne gjennom skjermen her. Hvis du er like stusselig i virkeligheten som du er på nett så forstår jeg virkelig at du sliter på partnerfronten. :)

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw klassisk hersketeknikk! What else. Er vel det man kan forvente av en type som ikke har så mye mer å slå i bordet med, både her inne og i livet generelt.

Men vrangforestilling, isolat og psykiatriske sykepleier...seriøst var det det beste du fikk til? Den der er så lavmål at jeg blir pinlig berørt på dine vegne gjennom skjermen her. Hvis du er like stusselig i virkeligheten som du er på nett så forstår jeg virkelig at du sliter på partnerfronten. :)

Anonymous poster hash: ab81b...615

Du skal få slippe å bekymre deg for mitt personlige liv og mine personlige forbindelser, jeg er ganske fornøyd i den gården :)

Men i motsetning til deg, så sitter jeg ikke og skryter av det som visse andre her inne. Så kan du jo lese deg litt opp på psykologi og sjekke sammenhengen mellom dem som skryter mye og kanskje ikke er så tilfredse med eget liv som de kanskje skulle ønske ;) .... For å si det sånn... De som har det som trengs har heller ikke så stort behov for å skryte av det, så den som fremstår som en stor taper her er stort sett deg selv.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal få slippe å bekymre deg for mitt personlige liv og mine personlige forbindelser, jeg er ganske fornøyd i den gården :)

Men i motsetning til deg, så sitter jeg ikke og skryter av det som visse andre her inne. Så kan du jo lese deg litt opp på psykologi og sjekke sammenhengen mellom dem som skryter mye og kanskje ikke er så tilfredse med eget liv som de kanskje skulle ønske ;) .... For å si det sånn... De som har det som trengs har heller ikke så stort behov for å skryte av det, så den som fremstår som en stor taper her er stort sett deg selv.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Hehe tro meg jeg bekymrer meg overhode ikke over deg eller livet ditt, bare så det er helt klart :D

Og det du sier stemmer ikke alltid; dette er et forum og jeg er anonym så jeg kan si hva som helst enten det er sant eller ei. Ingen vet sannheten annet enn meg selv og det er også helt greit. Folk kan ta meg på ordet eller tro jeg har behov for å hevde meg fordi jeg egentlig ikke er tilfreds i eget liv. Det spiller ingen rolle for meg. Du kan få lov til å oppleve det jeg sa som skryt, som sagt så er jeg anonym så jeg kan presentere sannheten i et forum uten å måtte ta hensyn til hvordan det fremstår fordi ingen her vet hvem og hvordan jeg er. Men ingen kan knytte det til meg som person heller så å velge anonym bruker-funksjonen og KG som plattform for å hevde meg selv fordi jeg innerst inne ikke er tilfreds med livet mitt er ganske bortkastet. Altså hva skulle jeg få ut av det? At masse folk jeg ikke vet hvem er, som ikke vet hvem jeg er tror at jeg egentlig har det bra...? Javel...?

Uansett, at the end of the day er det jeg som må stå for det jeg sier i forhold til meg selv når jeg skrur av maskinen. Sitter jeg her å dikter opp at jeg liksom er attraktiv og har det bra så må jeg se meg selv i speilet å vite at jeg gjore det.

Men det vil ikke være tilfellet, men du skal gladelig få lov til å betvile det :)

Anonymous poster hash: ab81b...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are you freaking kidding me? Du sitter igjen med 30 000 etter skatt? Og du mener at en med 15. tusen ikke er nok?

45 tusen i samlet inntekt er veldig bra skal jeg si deg. Moren og faren min hadde ikke det engang, langt unna, og vi var 3 unger, med enebolig og bil.

Hvorfor er det slik at det alltid er mannen som skal forsørge kvinnen? Hvorfor kan det ikke være omvendt? ELler, han her har jo tross alt 15.tusen så det blir ikke så mye å forsørge. Det viktigste er vel hvordan man føler om personen. Jeg mener man skal se det, og ikke status.

Jeg kan si det som sånn. Jeg er uføretrygdet, men det har ikke hindret meg i å få jenter som er interessert. Nå kan mange tenke seg at , hvem kan en på 32 som er uføretrygdet få? Desperate husmødre? Eldre enn det?

Nei, jeg har i de siste månedene nå pratet med en på 20 år, veldig koselig jente. Hun skal utdanne seg innenfor en jobb som er godt betalt, men dette hindrer ikke henne i å være interessert i meg. Selvom hun vet at jeg er uføretrygdet, at det null garanti for når eller om jeg får en jobb. Hun sa som følger, og jeg er enig " Så lenge det ikke er fordi du er lat, så sier jeg ikke noe på det". Jeg velger å ikke legge ut hvorfor, fordi det er det ingen andre som har noe med, det er mulig at jeg snakker med henne om det hvis vi blir sammen, men ellers så er det privat.

Og jeg har vært borti andre og, som ikke bryr seg. Knuser litt den myten at hvis en "eldre mann", ikke at jeg er så gammel skal få seg en yngre en, så må han være stinn av gryn, det er i hvert fall feil :P

De jentene som ikke vil ha TS kan ha det så godt. Jeg tenker tilbake på gamle dager jeg, når jeg hører om alle de familiene hvor hverken mor eller far tjente godt, men vet du, de brydde seg ikke. Da handlet ting om følelser , ikke penger.

Det eneste jeg forlanger av en kjæreste er at vedkommende er snill og god. Utdannelse, penger og alt det der har ikke noe å si. Man trenger faktisk ikke fancy duppediter, luksuriøse ferier , iphones osv :)

Til ts, du er god nok du, problemet er at du bor i Norge, med jenter som har blitt så kravstore de seneste årene, det var faktisk ikke sånn før. Jenter var mer realistiske, nå, dessverre ikke.

Anonymous poster hash: bdd9e...23c

45 000 er veldig lite i mnd. Hvis du bor i Oslo....

Anonymous poster hash: 134d0...529

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...