Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å hold kjeften på deg. Jeg har til gode å skade noen som helst uten å bli angrepet selv først. Derimot svarer jeg med samme kalde holdninger til dagens kvinner :) Deres sikkerhet er ikke lenger mitt problem for å si det sånn. Det betyr ikke at jeg angriper norske kvinner selv, men at jeg heller ikke hjelper til.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Nå var det ikke meg du svarte men tror du det hjelper å flytte til utlandet for å få dame? Du fremstår som den usympatiske drittsekken, tviler på at noen kvinner vil så mye som ta i deg med ildtang engang, utlandet eller ei.

Og tror du overvurderer din egen betydning for norske kvinner og din rolle i samfunnet til de grader...vår sikkerhet?? Hvem tror du egentlig at du er...?

Jeg (og de fleste kvinner) legger ihvertfall ikke vår sikkerhet i hendene på en stakkarslig bitter nobody som sitter på KG for å få ut sin frustrasjon pga mangel på draget. Så slapp av, ingen merker nok at du er borte :)

Det er ikke norske kvinner som er problemet, det er deg. Og typer som deg kommer til å stå bakerst i køen med lua i hånda på sjekkamarkedet de fleste steder i verden. Hvis du da ikke "kjøper" deg dame da. Det må føles bra på selvfølelsen din.

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jobber med å flytte permanent til utlandet nå, men folk med bedre verdier :)

Så får dere ha det riktig fint i Norge når olja tar slutt, nøden kommer og kriminaliteten stiger. Blir du voldtatt i en park eller utsatt for noe annet etterhver? I don't give a shit... Når dere legger opp til kalde verdier, så får dere tåle hardheten som kommer i kjølvannet :)

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Når var det du flyttet sa du? Kanskje jeg skal lage en sånn nedtelling under avataren min sånn som de gravide gjør vettu...

Anonymous poster hash: 134d0...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være såpass ung så fremviser du noen VELDIGE gammeldagse holdninger! Velkommen til Norge anno 2014! Kvinner har i de siste 20 årene vært minst like kapable som menn til å studere og tjene sine egne penger. Velkommen om bord og ta ansvar for egen økonomi, og tør å tenke tanken på at menn også har rett på pappaperm og muligheten til å jobbe litt deltid! Anonymous poster hash: 5063a...6c2

Ingen tvil om at kvinner klarer seg selv. De trenger egentlig ingen mann, men om de skal hooke opp med en så bør han være omtrent likt eller bedre ressursmessig.

Det har ikke endret seg mye i folks hoder.

De fleste som idag er mellom 30 og 40 vokste opp i det klassiske hjemmet hvor far jobbet og tjente mest.Kom hjem med pengene og mor sørget for innkjøp. Vi er ikke upåvirket av det. Menn ser ikke for seg å bli forsørget. Og jenter ser ikke for seg å forsørge sin mann. Vi har lett for å bli våre foreldre. De parene jeg kjenner med delt økonomi er der hvor kvinner drar inn mest penger. Da er det hennes penger, hun har jobbet hardt og fortjent disse.

Når det gjelder TS med 15.000 mnd. Idag er det nok til å bli holdt i livet. Tak over hodet, klær og mat. Og thats it. Folk forventer selvrealisering, reiser, opplevelser, en viss grad av økonomisk frihet, komfort, trygghet og en liten dæsj luksus av og til. 15.000 betyr smalhans for alle. Inkl. Evt barn.

TS har rett i at pr.idag fremstår han nok ikke som et catch mtp på hva han oppgir av info. Og han skjønner det nok selv utifra tråden. Om han ikke skulle være en kunstner med mye sosial kred eller veldig anerkjent lokalt som ildsjel evt dødskjekk så kompenserer det.

Men tror TS må ta tak i livet sitt. Flytt ut, øk inntekten og sosialiser.

De færreste av jentene her vil fremstå som kalde og pengeorienterte. Alle veit at egentlig skal det indre telle mest. Så potensiale og utsikter fremover brukes, men jeg opplever det som lett omskriving av det samme. I bunn og grunn betyr det fremdeles hva mannen kan bidra med. De tilfellene hvor et ressursterk dame blir sammen med en antatt svakere mann må hun nok tåle neon hoderystende venninner som tenker at hun kunne fått bedre. Hva ser hun i han ? Det blir et sosialt press å og.

Jeg legger, som mann, litt press på meg selv også. Dama skal ha det friere og tryggere økonomisk med meg enn uten! Jeg vil ikke være et "anker" i hennes liv mtp selvrealisering. Tror endel menn ubevisst tenker litt sånn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hold kjeften på deg. Jeg har til gode å skade noen som helst uten å bli angrepet selv først. Derimot svarer jeg med samme kalde holdninger til dagens kvinner :) Deres sikkerhet er ikke lenger mitt problem for å si det sånn. Det betyr ikke at jeg angriper norske kvinner selv, men at jeg heller ikke hjelper til.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

"Vår sikkerhet"? Er du til vanlig en sikkerhetsvakt for kvinner? Ja da er det best å skifte beite slik at du slipper å arbeide for et kjønn som du hater. Men til opplysning så finnes det kvinner i andre land også ;-)

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at kvinner klarer seg selv. De trenger egentlig ingen mann, men om de skal hooke opp med en så bør han være omtrent likt eller bedre ressursmessig.

Det har ikke endret seg mye i folks hoder.

De fleste som idag er mellom 30 og 40 vokste opp i det klassiske hjemmet hvor far jobbet og tjente mest.Kom hjem med pengene og mor sørget for innkjøp. Vi er ikke upåvirket av det. Menn ser ikke for seg å bli forsørget. Og jenter ser ikke for seg å forsørge sin mann. Vi har lett for å bli våre foreldre. De parene jeg kjenner med delt økonomi er der hvor kvinner drar inn mest penger. Da er det hennes penger, hun har jobbet hardt og fortjent disse.

Når det gjelder TS med 15.000 mnd. Idag er det nok til å bli holdt i livet. Tak over hodet, klær og mat. Og thats it. Folk forventer selvrealisering, reiser, opplevelser, en viss grad av økonomisk frihet, komfort, trygghet og en liten dæsj luksus av og til. 15.000 betyr smalhans for alle. Inkl. Evt barn.

TS har rett i at pr.idag fremstår han nok ikke som et catch mtp på hva han oppgir av info. Og han skjønner det nok selv utifra tråden. Om han ikke skulle være en kunstner med mye sosial kred eller veldig anerkjent lokalt som ildsjel evt dødskjekk så kompenserer det.

Men tror TS må ta tak i livet sitt. Flytt ut, øk inntekten og sosialiser.

De færreste av jentene her vil fremstå som kalde og pengeorienterte. Alle veit at egentlig skal det indre telle mest. Så potensiale og utsikter fremover brukes, men jeg opplever det som lett omskriving av det samme. I bunn og grunn betyr det fremdeles hva mannen kan bidra med. De tilfellene hvor et ressursterk dame blir sammen med en antatt svakere mann må hun nok tåle neon hoderystende venninner som tenker at hun kunne fått bedre. Hva ser hun i han ? Det blir et sosialt press å og.

Jeg legger, som mann, litt press på meg selv også. Dama skal ha det friere og tryggere økonomisk med meg enn uten! Jeg vil ikke være et "anker" i hennes liv mtp selvrealisering. Tror endel menn ubevisst tenker litt sånn?

Menn har det jo også langt friere med en partner. Enten ved at hun bidrar på nogwnlunde lik linje økonomisk, eller at hum tar hovedbelastningen med huset, barna, det sosiale og logistikken slik at mannen frigjøres til å fokusere på karriereklatring og fet pensjon, samt muligheten til å bytte ut kona med ei som er tjue år yngre når han blir middelaldrende.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har det jo også langt friere med en partner. Enten ved at hun bidrar på nogwnlunde lik linje økonomisk, eller at hum tar hovedbelastningen med huset, barna, det sosiale og logistikken slik at mannen frigjøres til å fokusere på karriereklatring og fet pensjon, samt muligheten til å bytte ut kona med ei som er tjue år yngre når han blir middelaldrende. Anonymous poster hash: 5063a...6c2

Hehe. Jo, men premisset ditt stemmer ikke helt.

Kvinner dominerer universitet og menn på yrkesfag. Definer karriere?

Hovedbelastning hjemme er jeg enig i. Kvinner er tradisjonsbærere i alle familier og har kontrollen.

At det er kvinner som jobber 80% når barna er små er mitt inntrykk. Men de jeg kjenner til ønsker å gjøre det fordi de vil være sammen med nurket. Ikke av nødvendighet.

At menn bytter ut den 40 år gamle kona med 2 stk 20 åringer gjelder nok kun for en bitteliten marginal gruppe særdeles ressursterke menn på Oslo vest med millioninntekter og trofekoner på åremål..

Normalen er at kvinner initierer skillsmisser og menn ikke helt forsto hva som skjedde før de sitter på en hybel med bidragsgjeld

Og all forskning viser at kvinner har det BEDRE etter skilsmissen enn menn. I gamle dager ble det sagt at skilte menn drakk seg ihjel før 50. Ikke helt slik nå men fasaderasering takler menn dårligere. Selvmordstatistikken forteller sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell. Lønnen er ikke det viktigste.

Anonymous poster hash: e70a8...e19

Du hadde altså heller valgt en med bachelor i filosofi som ikke får jobb enn en suksessrik og belest håntverker? Sånn bare fordi at utdanning er det viktigste? :klaske::klaske: Er det rart det går inflasjon i mastergrader.

Anonymous poster hash: 1b793...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg tjener jo tross alt mer enn de fleste som har ordinære jobber med 60 % stilling. Virker som om mange ser seg blinde på at "han er under NAV, da er han en taper". Det er mange grunner til at jeg sliter med å få jobb, men faktum er at jeg er på topp 15 % av befolkningen hva gjelder IQ, så det er ikke intelligensen det skorter på. Det er mer angst og litt mangel på sosiale egenskaper..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Det er jo bra. Det hjelper faktisk å være smart her i verden :) Angst kan jeg ikke så mye om. Er det noe du kan få hjelp til? Sosiale egenskaper er jo også noe som kan læres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jo, men premisset ditt stemmer ikke helt.

Kvinner dominerer universitet og menn på yrkesfag. Definer karriere?

Hovedbelastning hjemme er jeg enig i. Kvinner er tradisjonsbærere i alle familier og har kontrollen.

At det er kvinner som jobber 80% når barna er små er mitt inntrykk. Men de jeg kjenner til ønsker å gjøre det fordi de vil være sammen med nurket. Ikke av nødvendighet.

At menn bytter ut den 40 år gamle kona med 2 stk 20 åringer gjelder nok kun for en bitteliten marginal gruppe særdeles ressursterke menn på Oslo vest med millioninntekter og trofekoner på åremål..

Normalen er at kvinner initierer skillsmisser og menn ikke helt forsto hva som skjedde før de sitter på en hybel med bidragsgjeld

Og all forskning viser at kvinner har det BEDRE etter skilsmissen enn menn. I gamle dager ble det sagt at skilte menn drakk seg ihjel før 50. Ikke helt slik nå men fasaderasering takler menn dårligere. Selvmordstatistikken forteller sitt.

Hehe, ja jeg ser nok en drøy overrepresentasjon her hvor jeg jobber med godt bemidlede menn på nettopp Oslo vest :-) Er veldig enig i poengene dine, i begge innleggene dine som jeg har sitert. Man blir sine foreldre. Jeg vokste selv opp med deltidsarbeidende mor og jobber selv 80 % for å unngå altfor lange og tøffe bhg-uker for barna. Ville gjerne jobbet 100 % men har ikke samvittighet til å parkere småbarna i bhg 40 t i uka.

Anonymous poster hash: 5063a...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra. Det hjelper faktisk å være smart her i verden :) Angst kan jeg ikke så mye om. Er det noe du kan få hjelp til? Sosiale egenskaper er jo også noe som kan læres :)

Ja, klart det har sine fordeler, selv om jeg pr. nå ikke får brukt til det noe fornuftig. Det største problemet er vel at jeg ikke er særlig skolesmart lenger, sliter med å konsentrere meg og faller veldig lett ut i andre tanker. Var klassens desidert beste i nesten alle fag på barneskolen, men etter at jeg mistet faren min i ung alder, snudde alt seg.. Jeg ga blaffen, og hanglet meg gjennom ungdomsskolen og videregående.

Angsten får jeg ikke hjelp med nå, men var til psykolog for snart 2 år siden.. Det syns jeg var direkte ubehagelig, og det føltes bare "feil" å sitte og snakke med en ukjent om mine problemer.

Jeg har stadig blitt utfordret på det sosiale i form av jobb og fester, men jeg syns aldri det blir bedre. Jeg er alltid han stakkaren som ikke får frem et ord i en samtale, men mindre noen tar initiativet først. Jeg er ikke elendig sosialt, det er bare det at jeg greier aldri ta initiativet til en samtale..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ville ikke vært "bra nok" for meg på lang sikt. 15 er veldig lite, trenger jo ikke være 30 men du skjønner. Men så trenger det jo ikke være noen åpningsreplikk heller. Hadde jeg blitt kjent med en som deg og vi likte hverandre osv så ville jo ikke det holdt meg igjen. Men hadde du en hjelpeløs og dårlig innstilling ville det vært mye verre. Økonomi er i det minste midlertidig

Anonymous poster hash: c6921...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI.Beklager men for meg føles det: useriøst, utrygt, uforutsigbart, risikabelt, avhengighet, bekymringer osv.

Grunnene:

- Jeg får utbetalt 30 000 kr etter skatt. Jeg vil derfor føle at det blir en kronisk skjevhet i hvem som kommer til å deke utgiftene i lengden. Noe som ville irritert meg, da jeg føler en mann skal forsørge mor og barn. Det blir som å ha et ekstra barn hvis også skal dekke utgiftene til en mann (jeg er ikke mor ennå men jeg kan se for meg at det er slik jeg vil føle det).

- Jeg har hatt en eks som ikke tålte at jeg hadde mer utdannelse og mer penger enn han. Han følte seg umatcho og puslete av dette selv om jeg faktisk ikke brydde meg. Det som brydde meg var at HAN ble sutrete som en liten unge. DET orker jeg ikke

- 15 000= dekker det utgiftene når man får huslån, billån, bil, barn, ferier, utflukter, hobbyer etc? Nei.. Ikke hvis man vil leve på grensen hver eneste måned året rundt.

Hilsen Jente 23 år.

Er singel nå, men for mine fremtidige barn er det viktig at en evt. mann er en som vil gi dem den tryggheten de fortjener og dekke de forutsetningene som det er behov for å leve i Norge.

Det handler ikke om at JEG skal få noe utbytte av pengene. Det er rett og slett upraktisk med 15 000kr i Norge. Jeg har levd på 10-12000 som student og elev siden jeg var 16 år og det var trangt nok for meg, og jeg har erfart hvor mange bekymringer man har når det er 2 uker til neste lønning/stipend og man er 94 % blakk. Det var hele motivasjonen med å studere: slippe denne byrden. Derfor unner jeg ikke mine barn begrensingen som pener gir.

Anonymous poster hash: 2a1f7...62c

Are you freaking kidding me? Du sitter igjen med 30 000 etter skatt? Og du mener at en med 15. tusen ikke er nok?

45 tusen i samlet inntekt er veldig bra skal jeg si deg. Moren og faren min hadde ikke det engang, langt unna, og vi var 3 unger, med enebolig og bil.

Hvorfor er det slik at det alltid er mannen som skal forsørge kvinnen? Hvorfor kan det ikke være omvendt? ELler, han her har jo tross alt 15.tusen så det blir ikke så mye å forsørge. Det viktigste er vel hvordan man føler om personen. Jeg mener man skal se det, og ikke status.

Jeg kan si det som sånn. Jeg er uføretrygdet, men det har ikke hindret meg i å få jenter som er interessert. Nå kan mange tenke seg at , hvem kan en på 32 som er uføretrygdet få? Desperate husmødre? Eldre enn det?

Nei, jeg har i de siste månedene nå pratet med en på 20 år, veldig koselig jente. Hun skal utdanne seg innenfor en jobb som er godt betalt, men dette hindrer ikke henne i å være interessert i meg. Selvom hun vet at jeg er uføretrygdet, at det null garanti for når eller om jeg får en jobb. Hun sa som følger, og jeg er enig " Så lenge det ikke er fordi du er lat, så sier jeg ikke noe på det". Jeg velger å ikke legge ut hvorfor, fordi det er det ingen andre som har noe med, det er mulig at jeg snakker med henne om det hvis vi blir sammen, men ellers så er det privat.

Og jeg har vært borti andre og, som ikke bryr seg. Knuser litt den myten at hvis en "eldre mann", ikke at jeg er så gammel skal få seg en yngre en, så må han være stinn av gryn, det er i hvert fall feil :P

De jentene som ikke vil ha TS kan ha det så godt. Jeg tenker tilbake på gamle dager jeg, når jeg hører om alle de familiene hvor hverken mor eller far tjente godt, men vet du, de brydde seg ikke. Da handlet ting om følelser , ikke penger.

Det eneste jeg forlanger av en kjæreste er at vedkommende er snill og god. Utdannelse, penger og alt det der har ikke noe å si. Man trenger faktisk ikke fancy duppediter, luksuriøse ferier , iphones osv :)

Til ts, du er god nok du, problemet er at du bor i Norge, med jenter som har blitt så kravstore de seneste årene, det var faktisk ikke sånn før. Jenter var mer realistiske, nå, dessverre ikke.

Anonymous poster hash: bdd9e...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det ikke meg du svarte men tror du det hjelper å flytte til utlandet for å få dame? Du fremstår som den usympatiske drittsekken, tviler på at noen kvinner vil så mye som ta i deg med ildtang engang, utlandet eller ei.

Og tror du overvurderer din egen betydning for norske kvinner og din rolle i samfunnet til de grader...vår sikkerhet?? Hvem tror du egentlig at du er...?

Jeg (og de fleste kvinner) legger ihvertfall ikke vår sikkerhet i hendene på en stakkarslig bitter nobody som sitter på KG for å få ut sin frustrasjon pga mangel på draget. Så slapp av, ingen merker nok at du er borte :)

Det er ikke norske kvinner som er problemet, det er deg. Og typer som deg kommer til å stå bakerst i køen med lua i hånda på sjekkamarkedet de fleste steder i verden. Hvis du da ikke "kjøper" deg dame da. Det må føles bra på selvfølelsen din.

Anonymous poster hash: ab81b...615

DU er garantert kvinne, det ser man , en mann ville aldri skrevet noe slikt, hvis ikke han var ute etter å trolle.

Det er faktisk norske kvinner som er problemet,på tide med en reality check.

Jeg var ute med 2 kamerater, hvor den ene sa at han foretrakk Svenske jenter, fordi de var mindre kravstore og mer realistiske. Jeg merker det selv jeg, jeg har hatt større suksess med svenske jenter enn norske, for å ikke snakke om andre land, som USA og England. Selvfølgelig, man har kravstore der og, men ikke i nærheten av det man finner her i Norge..

Det er faktisk dere det er noe galt med. Jeg har sett "dundrer" på godt og vel 100 kg for mye, som søker mannfolk på div sider. "Søker trent og kjekk kar". Et eksempel på urealistisk, bare det å skrive det viser at det er kun det de søker. Så hvis en smålubben kar tar kontakt, nei, da har han ikke sjans, og det kommer fra hun som godt kunne gått ned ca 100 kg, morn du.

Jenter kan se ut som takras, men nei, fyren dem leter etter skal være modellpen. Dere er ikke realistiske for fem flate øre. Og det er faktisk ikke meg det er noe galt meg. Ikke ter jeg meg på noen gal måte heller når jeg kontakter jenter, for isåfall er det rart at jeg får så mange "hits" i utlandet, og ikke i Norge. Det er ikke slik at jeg blir flinkere til å prate hvis jeg skriver det på engelsk :P

Nei, så du kan ta deg en bolle.

Anonymous poster hash: bdd9e...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd hjemme pga jeg har vært mottaker av sosialhjelp i lang tid, også da jeg bodde i leilighet sist. Jeg har svært vanskelig for å få jobb, og mangler tydeligvis noen viktige sosiale skills. Samt arbeidserfaringer. Nå bor jeg hjemme for å spare litt penger..

Merker jeg ikke burde spurt dette spørsmålet, for jeg kommer aldri til å kontakte jenter etter å ha sett meningene her.

Jeg lever godt med inntekten for meg selv, og det er jo tross alt mye lettere å være singel.

Jeg må ærlig si at ambisjonene lar vente på seg, og jeg har et selvhat av dimensjoner.. Jeg tenker meget ofte på hva meningen er med å fortsette livet. Det er dumt å tro man kan få dame når man er slik.

Jeg er selvdestruktiv, og jeg har mest lyst til å "slippe" enn å fortsette å kjempe..

Anonymous poster hash: b105e...45b

Ikke hør på disse bitchene som stemmer i kor her. Det viktigste i livet er å finne sin indre lykke, å ha det bra med seg selv. De er dobbeltmoralske som natten er lang. Ikke eier de empati eller forståelse for at noen har havnet litt på utsiden av veien. Istedet for å støtte deg og gi deg noen gode råd, så trykker de deg lengre ned i gjørma. Håper virkelig de får en tankevekker. Menn er ikke maskiner. Alle har forskjellig utgangspungt i livet. Hva er lykken i livet? Er det å tjene masse penger?? Nei det er å gjøre sunne morsomme ting, reise, finne en partner med samme verdier og livssyn.

Kvinner lever på menn hele tiden, så når man leser ting som dette er det ikke rart man kjenner hatet bruse i blodet for folk i din situasjon. Men ikke hør på disse golddiggerne, i det virkelige liv fungerer det ikke alltid sånn.:)

Anonymous poster hash: 72a1d...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skrevet av en ung fyr som har puttet fingeren i jorden:

1341.jpg



Anonymous poster hash: c5a8e...f52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PS. en ekte kvinne ville ikke være opptatt av hva du tjener, TS, men hvem du er. For hun vet at kjærligheten hennes er uvurderlig og kan ikke måles i penger.

Men det er tydeligvis en god del jenter her i Norge som aldri blir ekte kvinner. Du får unnskylde dem, TS, de vet ikke sin egen verdi. Om de noensinne oppdager det vil de være gamle og grå.



Anonymous poster hash: c5a8e...f52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er garantert kvinne, det ser man , en mann ville aldri skrevet noe slikt, hvis ikke han var ute etter å trolle.

Det er faktisk norske kvinner som er problemet,på tide med en reality check.

Jeg var ute med 2 kamerater, hvor den ene sa at han foretrakk Svenske jenter, fordi de var mindre kravstore og mer realistiske. Jeg merker det selv jeg, jeg har hatt større suksess med svenske jenter enn norske, for å ikke snakke om andre land, som USA og England. Selvfølgelig, man har kravstore der og, men ikke i nærheten av det man finner her i Norge..

Det er faktisk dere det er noe galt med. Jeg har sett "dundrer" på godt og vel 100 kg for mye, som søker mannfolk på div sider. "Søker trent og kjekk kar". Et eksempel på urealistisk, bare det å skrive det viser at det er kun det de søker. Så hvis en smålubben kar tar kontakt, nei, da har han ikke sjans, og det kommer fra hun som godt kunne gått ned ca 100 kg, morn du.

Jenter kan se ut som takras, men nei, fyren dem leter etter skal være modellpen. Dere er ikke realistiske for fem flate øre. Og det er faktisk ikke meg det er noe galt meg. Ikke ter jeg meg på noen gal måte heller når jeg kontakter jenter, for isåfall er det rart at jeg får så mange "hits" i utlandet, og ikke i Norge. Det er ikke slik at jeg blir flinkere til å prate hvis jeg skriver det på engelsk :P

Nei, så du kan ta deg en bolle.

Anonymous poster hash: bdd9e...23c

Gratulerer med deduksjonsevnene dine, utrolig skarpt at du klarte å gjette deg til at jeg er kvinne spesielt siden jeg faktisk skrev "jeg (og de fleste kvinner)" og snakker om "vår" sikkerhet. Så ja jeg er kvinne.

Og jeg kan bare snakke på vegne av meg selv, men jeg kan garantere deg at jeg ikke et urealistisk i det hele tatt. Jeg vet hva jeg kan få, går etter det og får det. Jeg kan faktisk stille krav! og hvorfor skal jeg da liksom nøye meg med en fyr som deg når jeg KAN få en kjekk, snill, morsom, hyggelig, smart, ressurssterk, velutdannet mann med god jobb, god inntekt og fantastisk personlighet? Som i tillegg elsker meg? Eksen min var slik, alle gutter jeg har har hatt et forhold var sånn og min nåværende samboer er sånn.

Dette gjelder mange kvinner og jeg er neppe alene, kan man få i pose og i sekk så velger man det fremfor en fyr med dårlige sosiale antenner, som sliter med masse forskjellig, bor hjemme hos mor og har dårlig inntekt, og virker bitter. Utover det er han sikkert grei men et forhold med han er begrensende for mange kvinner.

Det er nok derfor du er bitter; du er nok en klassisk fyr som av diverse grunner bare ikke er attraktiv som partner samtidig som du sitter å føler at du har krav på å ha dame. Sånn funker det ikke. Det er ikke et par millioner norske kvinner det er noe galt med, det er nok deg. Du har nok bare lagt deg etter jenter som er out of your league og er dermed sur når de overhode ikke er interessert i å "settle" for deg. Hva får en kvinne ut av å være sammen med deg? Hva bidrar du med i et forhold? Sånn utover den kjipe personligheten din og den bittre innstillingen din som skinner igjennom her på KG.

Og helt ærlig, se rundt deg. Se alle de du vil karakterisere som "smålubbene" eller mindre pene. Eller til og med uten utdannelse og med dårlig lønn. VELDIG mange av de har klart å finne seg er partner og er gift med søte kvinner, så igjen, det er ikke "bare" det fysiske eller det materielle. Det er DEG.

Og du sier at du har draget i utlandet...hvor? "Utlandet" er så mangt. Det er stor forskjell på om du har draget på jenter i Thailand vs feks franske jenter. Og som du avslører ved å si at du "skriver" på engelsk...du sitter tydeligvis å sjekker på NETTET.

At noen viser interesse på nett (der du selv kan velge bilde og kommunisere via kun tekst slik at man ikke får noe ordentlig inntrykk av deg) betyr ikke at de ser på deg som en potensiell fremtidig partner.

Anonymous poster hash: ab81b...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste har draget i utlandet da, og får jo stor respons under feriene. Er vel spennende med turister og utlendinger som kommer til å dra tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke meg du svarte men tror du det hjelper å flytte til utlandet for å få dame? Du fremstår som den usympatiske drittsekken, tviler på at noen kvinner vil så mye som ta i deg med ildtang engang, utlandet eller ei.

Og tror du overvurderer din egen betydning for norske kvinner og din rolle i samfunnet til de grader...vår sikkerhet?? Hvem tror du egentlig at du er...?

Jeg (og de fleste kvinner) legger ihvertfall ikke vår sikkerhet i hendene på en stakkarslig bitter nobody som sitter på KG for å få ut sin frustrasjon pga mangel på draget. Så slapp av, ingen merker nok at du er borte :)

Det er ikke norske kvinner som er problemet, det er deg. Og typer som deg kommer til å stå bakerst i køen med lua i hånda på sjekkamarkedet de fleste steder i verden. Hvis du da ikke "kjøper" deg dame da. Det må føles bra på selvfølelsen din.

Anonymous poster hash: ab81b...615

Du har rett i at jeg er en usympatisk drittsekk mot andre som er det, som f. eks. deg. For hvorfor skal jeg egentlig vise sympati mot folk som fremstår som de tilbringer mesteparten av tiden på lukke psykiatrisk institusjon?

At du spekulerer i andres attraktivitet er jo greit nok, men du kunne nok ikke vært lengre fra sannheten. For meg oppfører jeg meg helt annerledes mot folk i livet mitt kontra folk som prøver å gå mot meg, og det ville du forstått om du hadde kommet i veien for meg eller en av "mine".

Jeg har nok heller ikke påtatt meg noen stor beskytterrolle ovenfor norske kvinner, poenget er bare at jeg vet hvem jeg stiller opp for og hvem jeg ikke løfter en finger for. Møter du andre med kynisme, så får du kynisme tilbake fra meg, så enkelt er det faktisk.

Anonymous poster hash: 4fcec...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...