Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg digger Funky jeg!! Hun er både sårbar og selvsikker på en gang. Hun er helt ærlig, enten det er om graviditeten (noe MANGE tenker, men ikke sier høyt), at hun er en jævli dårlig taper eller om hun faktisk føler seg bra.

Janteloven står sterkt på KG skjønner jeg. Hun er en selvsikker dame som regelrett driter i hva andre måtte mene. Det interessante er at hun ellers er godt likt. Sterke familiebånd, sklidd rett inn hos svigers, mange gode venner. Da kan hun ikke VÆRE så ille som folk her inne skal ha det til. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, duplexx skrev:
 

Jeg digger Funky jeg!! Hun er både sårbar og selvsikker på en gang. Hun er helt ærlig, enten det er om graviditeten (noe MANGE tenker, men ikke sier høyt), at hun er en jævli dårlig taper eller om hun faktisk føler seg bra.

Janteloven står sterkt på KG skjønner jeg. Hun er en selvsikker dame som regelrett driter i hva andre måtte mene. Det interessante er at hun ellers er godt likt. Sterke familiebånd, sklidd rett inn hos svigers, mange gode venner. Da kan hun ikke VÆRE så ille som folk her inne skal ha det til. 

Enig i veldig mye, jeg liker henne veldig godt! Liker derimot IKKE at hun legger ut bilder av barna i undertøyet... hva tenker hun med da liksom? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 23.41, Tapas skrev:
 

Komisk at mens asiatere går rundt med paraply i solen for å holde seg kritthvite, lar vesten seg bli stekt og grilla. Skjønnhetsidealer er menneskeskapt bullshit. 

Og folk bleker huden til og med!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Monky skrev:
 

Og folk bleker huden til og med!!

Alle vil ha det motsatte av hva de selv har...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Asti skrev:
 

Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere": 

Burde du ikke redigere bort IP og mailadresse før du legger det ut her?

Endret av Alford
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alford skrev:
 

Burde du ikke redigere bort IP og mailadresser før du legger det ut her?

Tusen takk. Det skal jeg gjøre. Rart at Funkygine la det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alford skrev:
 

Ulovlig, men ikke annet å forvente.

Bra du endrer. 👍

Klart det. Jeg bruker å fjerne, men fikk det ikke med meg. Så igjen tusen takk for at du sa i fra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man si? At man er overrasket? Nei, men man blir likevel målløs av hvor lite reflektert og saklig det går an å være, til tross for at bloggeren faktisk har dette som jobben sin. Når ble det kotyme å svare trumpsk? Innbiller bloggerne seg at tematikken forsvinner om de skriver nedlatende og kunnskapsløst? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Asti skrev:
 

Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere":  https://imgur.com/a/zlR1mzM  :sukk:

Det virker å være sånn hun forholder seg til kritikk; avskrivende. På samme måte som hun avskrev Ulrikke Falchs kritikk av Vixen tidligere i år som "ukollegial". Hun evner ikke å gå inn i tematikken og bryte ned argumentene kritikken er bygget på. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Asti skrev:
 

Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere":  https://imgur.com/a/zlR1mzM  :sukk:

Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kriska said:
 

Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor.

Enig. Syns det er helt greit å kritisere at hun eksponerer barna, for det gjør hun jo virkelig.. men ser ikke helt problemet med at hun har reklame og sponsede innlegg? Å skulle "ta" en blogger for å ha samarbeidspartnere skjønner jeg ikke helt?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kriska skrev:
 

Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor.

Det omhandlet også svar på https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-2&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-dced99bf:df-86-x5f9c4e8

Sitat fra Funkygine: "Og joda jeg har lest innlegget til kompis Morten. Som på lik linje med veldig mange andre har slengt seg på en av de hotteste trendene om dagen: Disse og henge ut influensere. Ikke noe nytt sånn sett. " - https://imgur.com/a/zlR1mzM

Ingen evne til refleksjon over eksponering av barn der i gården. Hun mener artikkelen til Morten Hegseth kun handlet om å slenge seg på en trend og det er å henge ut influencere...  

Tilføyelse: Funkygine ble for ikke så lenge siden kritisert her inne for bruk av barn i reklame: https://forum.kvinneguiden.no/topic/886634-funkygine/?page=39&tab=comments#comment-22222801

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 timer siden, Asti skrev:
 

Det omhandlet også svar på https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-2&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-dced99bf:df-86-x5f9c4e8

Sitat fra Funkygine: "Og joda jeg har lest innlegget til kompis Morten. Som på lik linje med veldig mange andre har slengt seg på en av de hotteste trendene om dagen: Disse og henge ut influensere. Ikke noe nytt sånn sett. " - https://imgur.com/a/zlR1mzM

Ingen evne til refleksjon over eksponering av barn der i gården. Hun mener artikkelen til Morten Hegseth kun handlet om å slenge seg på en trend og det er å henge ut influencere...  

Tilføyelse: Funkygine ble for ikke så lenge siden kritisert her inne for bruk av barn i reklame: https://forum.kvinneguiden.no/topic/886634-funkygine/?page=39&tab=comments#comment-22222801

Gurimalla altså. 

Jeg innrømmer glatt at jeg synes hun fremstår som en koselig dame primært gjennom å ha sett henne på VG-TV, men opplever i grunnen noe av den samme utviklingen som jeg har hatt i forhold til CBE og AB. Sikkert fordi jeg nå har fulgt denne tråden og fått med meg noe mer. 

Før var det uttalelsene rundt misnøye med kropp under svangerskap, og så episoden hvor hun går bananas fordi hun blir slått av Herr Harm i en aktivitet. Parallelt med dette eksponering av barn. Og nå dette? Ugyldiggjøring av kritikk ved å legge det på kritikeren. Jøss! Det er så velkjent og så utrolig ansvarsfraskrivende. Nok en blogger fanger i sin egen boble, der man rettferdiggjør alt ved å snakke ned kritikerne. Hun ugyldiggjøre det ved å si at han bare forsøker å kaste seg på en trend underforstått at kritikken ikke har noen substans. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.10.2018 den 5.11, CecilieX skrev:
 

Gurimalla altså. 

Jeg innrømmer glatt at jeg synes hun fremstår som en koselig dame primært gjennom å ha sett henne på VG-TV, men opplever i grunnen noe av den samme utviklingen som jeg har hatt i forhold til CBE og AB. Sikkert fordi jeg nå har fulgt Den ine tråden og fått med meg noe mer. 

Før var det uttalelsene rundt misnøye med kropp under svangerskap, og så episoden hvor hun går bananas fordi hun blir slått av Herr Harm i en aktivitet. Parallelt med dette eksponering av barn. Og nå dette? Ugyldiggjøring av kritikk ved å legge det på kritikeren. Jøss! Det er så velkjent og så utrolig ansvarsfraskrivende. Nok en blogger fanger i sin egen boble, der man rettferdiggjør alt ved å snakke ned kritikerne. Hun ugyldiggjøre det ved å si at han bare forsøker å kaste seg på en trend underforstått at kritikken ikke har noen substans. 

 

Enig! Synes det har blitt mye reklame og eksponering av barna... 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, xemiliex skrev:
 

Det virker å være sånn hun forholder seg til kritikk; avskrivende. På samme måte som hun avskrev Ulrikke Falchs kritikk av Vixen tidligere i år som "ukollegial". Hun evner ikke å gå inn i tematikken og bryte ned argumentene kritikken er bygget på. 

Influenserne er ikke kollegaer, de er konkurrenter, så der tar den der Jørgine totalt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, jeg måtte poste i kommentarfeltet i mammatrude innlegget hun la ut. Jeg mistet respekten for Trude, for å si det sånn.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...