Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Jr.Garcon skrev:
 

Enig. Skulle tro det la en liten demper på hans glede over graviditeten at hun daglig klager så jævelig over å være gravid og alltid understreker hvor utrolig heldig han er som slipper å gå gravid.

Det var så drøyt det hun sa til han på stranda på bloggerne!  Hun mente på han aldri hadde vært så bleik før når de hadde vært sammen og når han stakkaren sa han ikke orket å sole seg når det var mye kamper/trening (fotball er jobben hans), så sa hun at han burde prioritere utseende !  🙈 Veldig likande og jordnær dame ja :lol: Drit i  jobb, hudkreft og rynker, typen hennes må jo være brun!

 

Jaja, kan ta ting med litt humor også da..:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoody skrev:
 

Jaja, kan ta ting med litt humor også da..:)

Så du episoden? Ikke mye humor å spore der altså. Legg til at Funky er avhengig av å være brun så skjønner man også hvor viktig denne brunfargen er. Spørs om ikke hun har klart å påvirke Morten også for da de snakket om hvilke utseendemessige faktorer de håpet babyen arver av dem så sier han at han håper at babyen arver brunfargen til moren. Litt rart, når den kommer av timer i solarium og på stranden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jr.Garcon skrev:
 

Enig. Skulle tro det la en liten demper på hans glede over graviditeten at hun daglig klager så jævelig over å være gravid og alltid understreker hvor utrolig heldig han er som slipper å gå gravid.

Det var så drøyt det hun sa til han på stranda på bloggerne!  Hun mente på han aldri hadde vært så bleik før når de hadde vært sammen og når han stakkaren sa han ikke orket å sole seg når det var mye kamper/trening (fotball er jobben hans), så sa hun at han burde prioritere utseende !  🙈 Veldig likande og jordnær dame ja :lol: Drit i  jobb, hudkreft og rynker, typen hennes må jo være brun!

 

Og folk synes de er et flott par, ja hvis man er vant til å behandle mannen sin som dritt og konstant hakke på ham.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Korpsnerden skrev:
 

Så du episoden? Ikke mye humor å spore der altså. Legg til at Funky er avhengig av å være brun så skjønner man også hvor viktig denne brunfargen er. Spørs om ikke hun har klart å påvirke Morten også for da de snakket om hvilke utseendemessige faktorer de håpet babyen arver av dem så sier han at han håper at babyen arver brunfargen til moren. Litt rart, når den kommer av timer i solarium og på stranden. 

Mtp brunfargen så har hun nok en brunere farge (slik som brødrene) selv om hun også tar sol. Jeg skjønner derfor at han ønsker at barnet skulle arve den hudtonen. 

Samtalen mellom de to på stranden tar jeg med en klype salt og jeg syns ikke det er noe å reagere på. Begge var jo klar over at han var blekere enn på lenge, og jeg kunne selv at han sånn type diskusjon/samtale med min bestevenn/samboer uten at det hadde vert noe problem.. Tar det med litt humor innimellom det "seriøse" :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jr.Garcon skrev:
 

Enig. Skulle tro det la en liten demper på hans glede over graviditeten at hun daglig klager så jævelig over å være gravid og alltid understreker hvor utrolig heldig han er som slipper å gå gravid.

Det var så drøyt det hun sa til han på stranda på bloggerne!  Hun mente på han aldri

hadde vært så bleik før når de hadde vært sammen og når han stakkaren sa han ikke orket å sole seg når det var mye kamper/trening (fotball er jobben hans), så sa hun at han burde prioritere utseende !  🙈 Veldig likande og jordnær dame ja :lol: Drit i  jobb, hudkreft og rynker, typen hennes må jo være brun!

 

Sa bare alt om hva Jørgine står for.

 

5 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Og folk synes de er et flott par, ja hvis man er vant til å behandle mannen sin som dritt og konstant hakke på ham.

Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som ser det der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en "familie" som konstant lever på skjermen til tv-tittere så synes jeg hun og han viser frem et veldig bra forhold, alle forhold har mangler og konflikter, dette kan jeg tenke meg er enda vanskeligere når man har et kamera på seg så ofte som de har. Ser ingenting galt i hvordan hun snakker til han i de få episodene jeg har sett. Kan jo selvfølgelig være at de har et forhold hvor de "tuller" med hverandre, noe vi ikke skjønner. 

Ikke spis biffen din "well done".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, O.G. skrev:
 

Sa bare alt om hva Jørgine står for.

 

Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som ser det der.

 

Rart flere ikke ser hvordan hun direkte angriper, hun kan være ganske aggressiv mot ham, han er veldig underdanig og desto mer han prøver å gjøre henne til lags, desto mer får han føle på det tenker jeg. Det der er er forhold hvor hun tar ut på andre hvordan hun føler angående seg selv, som når hun fører over sine følelser til ham, angående utseende feks, og han konstant vil prøve å gjøre henne til lags. A match made in hell.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Rart flere ikke ser hvordan hun direkte angriper, hun kan være ganske aggressiv mot ham, han er veldig underdanig og desto mer han prøver å gjøre henne til lags, desto mer får han føle på det tenker jeg. Det der er er forhold hvor hun tar ut på andre hvordan hun føler angående seg selv, som når hun fører over sine følelser til ham, angående utseende feks, og han konstant vil prøve å gjøre henne til lags. A match made in hell.

Han blir for beta, hun skulle hatt noen som banket i bordet til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:
 

Han blir for beta, hun skulle hatt noen som banket i bordet til henne. 

Ja, en som ikke duller og daller når hun snakker til ham så respektløst som hun snakker til Morten, men rett og slett setter seg i respekt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:
 

Han blir for beta, hun skulle hatt noen som banket i bordet til henne. 

 

2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Ja, en som ikke duller og daller når hun snakker til ham så respektløst som hun snakker til Morten, men rett og slett setter seg i respekt. 

Så bra dere vet hva hun trenger da. 🙄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
4 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Rart flere ikke ser hvordan hun direkte angriper, hun kan være ganske aggressiv mot ham, han er veldig underdanig og desto mer han prøver å gjøre henne til lags, desto mer får han føle på det tenker jeg. Det der er er forhold hvor hun tar ut på andre hvordan hun føler angående seg selv, som når hun fører over sine følelser til ham, angående utseende feks, og han konstant vil prøve å gjøre henne til lags. A match made in hell.

Jeg har null til overs for henne. Makan til mer grinete og sur dame skal man se langt etter. Bare klaging hele veien, og jeg kan ikke huske at hun har gjort noe annet enn å klage siden hun fant ut at var gravid (ref. til bloggerne) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, nicecar skrev:
 

Jeg har null til overs for henne. Makan til mer grinete og sur dame skal man se langt etter. Bare klaging hele veien, og jeg kan ikke huske at hun har gjort noe annet enn å klage siden hun fant ut at var gravid (ref. til bloggerne) 

 

Jeg skjønner at graviditet ikke bare er fantastisk og flott, men det hun har kommet med er virkelig dypt negative og forstyrra tanker som vitner om et forhold til kroppen som er absolutt langt fra avslappet og sunt.

https://www.vg.no/rampelys/i/e1yl0y/gravide-funkygine-om-tabutema-vil-ikke-se-meg-selv-naken

https://www.kk.no/mamma/jeg-kommer-aldri-til-a-bli-den-mammaen-som-nyter-gravidkroppen-69636642

https://www.tv2.no/a/9759089/

Fra siste link

Sitat

Nylig delte hun et åpenhjertig innlegg på bloggen sin, hvor hun ærlig forteller at hun ikke er fornøyd med sin egen gravidkropp.

«Det er en del som har spurt hvorfor jeg ikke legger ut magebilder og bare deler gamle bilder fra før jeg ble gravid på blogg og sosiale medier. Det har jeg en god forklaring på, selv om det sitter dypt å innrømme. Det er rett og slett fordi jeg er fryktelig misfornøyd om dagen», sier hun i videobloggen, som ble delt i februar. 

Hun forteller videre at kroppen er elleve kilo tyngre enn til vanlig, og at hun «føler seg feit».

«Jeg sliter med å innfinne meg med at brystene er tre ganger så store, at jeg har større hofter enn vanlig, og at alt bare har vokst. Jeg synes det er fryktelig vanskelig å se på denne kroppen og slå meg til ro med at den er min», sier hun, før hun begynner å gråte foran kamera.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine har tidligere sagt at hun tar solarium en sjelden gang, men at hun har veldig lett til seg farge og at fargen varer lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:
 

 

Jeg skjønner at graviditet ikke bare er fantastisk og flott, men det hun har kommet med er virkelig dypt negative og forstyrra tanker som vitner om et forhold til kroppen som er absolutt langt fra avslappet og sunt.

https://www.vg.no/rampelys/i/e1yl0y/gravide-funkygine-om-tabutema-vil-ikke-se-meg-selv-naken

https://www.kk.no/mamma/jeg-kommer-aldri-til-a-bli-den-mammaen-som-nyter-gravidkroppen-69636642

https://www.tv2.no/a/9759089/

Fra siste link

 

Jeg tror du sitter med helt andre briller enn meg, for jeg ser bare en person som er ærlig om sine irrasjonelle følelser rundt kropp i graviditeten. Å skulle påstå at hun har forstyrra tanker om kropp blir helt på jordet. Negative tanker? Ja. Det sier hun jo selv. Irrasjonelle tanker? Ja, det sier hun også selv. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mnjah skrev:
 

 

Så bra dere vet hva hun trenger da. 🙄

Ja,  heldigvis er det noen "samlivsterapeuter" her som kan gi verdifulle råd til alle de ikke kjenner! 😂😂😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

 

Jeg skjønner at graviditet ikke bare er fantastisk og flott, men det hun har kommet med er virkelig dypt negative og forstyrra tanker som vitner om et forhold til kroppen som er absolutt langt fra avslappet og sunt.

https://www.vg.no/rampelys/i/e1yl0y/gravide-funkygine-om-tabutema-vil-ikke-se-meg-selv-naken

https://www.kk.no/mamma/jeg-kommer-aldri-til-a-bli-den-mammaen-som-nyter-gravidkroppen-69636642

https://www.tv2.no/a/9759089/

Fra siste link

 

Det ble for mye drama, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, tirben skrev:
 

Ja,  heldigvis er det noen "samlivsterapeuter" her som kan gi verdifulle råd til alle de ikke kjenner! 😂😂😂

Basert på det jeg har sett og hørt av dem ja, denne tråden handler om hvordan Jørgine og familien fremstår på tv og i sosiale media, tåler ikke du at folk har andre meninger enn deg? Du vet at dette er en diskusjonstråd og ikke en ren fantråd?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, tirben skrev:
 

Ja,  heldigvis er det noen "samlivsterapeuter" her som kan gi verdifulle råd til alle de ikke kjenner! 😂😂😂

Det heter ikke samlivsterapeuter, det heter folk med andre meninger enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2015 den 15.56, MiniMjau skrev:
 

Klesstilen 😖😖😖 

Kler hun seg så ille da ? Eneste er at du får mye i trenings klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 21.41, Stjernekikkeren skrev:
 

 

Jeg skjønner at graviditet ikke bare er fantastisk og flott, men det hun har kommet med er virkelig dypt negative og forstyrra tanker som vitner om et forhold til kroppen som er absolutt langt fra avslappet og sunt.

https://www.vg.no/rampelys/i/e1yl0y/gravide-funkygine-om-tabutema-vil-ikke-se-meg-selv-naken

https://www.kk.no/mamma/jeg-kommer-aldri-til-a-bli-den-mammaen-som-nyter-gravidkroppen-69636642

https://www.tv2.no/a/9759089/

Fra siste link

 

Jeg tror det er flere gravide som føler slik enn det man tŕor. Men det er tabu å si at man ikke bare syns det er stas å være gravid og at man ikke føler seg så flott med den struttende magen. Syns ikke man er forstyrra fordet. Alle sliter med et eller annet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...