Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Gjest22 skrev:
 

Men hvorfor være så bitter på at Jørgine rekker å trene og har bedre tid en deg selv? Kan man ikke slutte å sammenligne seg og heller hente inspirasjon av øktene hun legger ut? Å få det til å passe din egen hverdag?

Og siden mange her påpeker at den «vanlige mammaen» ikke kan trene sånn pga jobb. Så er det jo faktisk sånn at den «vanlige mammaen» gjerne er i manmapermisjon i mange mnd. Jørgine fødte for litt over 2 mnd og er i gang med jobb, følger opp 3 barn og greier å få inn trening i hverdagen. Jeg blir hvertfall inspirert :) 

Jeg er ikke bitter på jørgine, jeg er heller imponert 👍 Kanskje fordi jeg selv er makelig, og heller sitter foran en skjerm enn å være ute når jeg har fri i helgene for eksempel. Og det er ikke jørgine sin skyld 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, O.G. skrev:
 

Nei, du er en bitter dame som er sur på bloggerne fordi de tjener så mye penger på være bestevenninne med oss alle og vise frem ungene sine. :ironiflagg:

😘

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, O.G. skrev:
 

Den vanlige mammaen i gaten har en ordinær jobb som de må være på 8 timer i døgnet, i tillegg til bringing og henting av barn fra barnehage, handling av mat, laging av mat og så andre gjøremål i huset i tillegg til å gi ungene oppmerksomhet og følge opp diverse fritidsaktiviteter og litt sånn annet forskjellig. 

Så hva kan Jørgine lære "den vanlige mammamen i gaten" igjen?

Jørgine hadde også en ordinær jobb før hun «ble kjent» og startet å leve av bloggen. Hun var veldig godt trent og trente mer enn de fleste da også. Så en del kan hun nok lære oss «vanlige mammaer» :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, O.G. skrev:
 

Den vanlige mammaen i gaten har en ordinær jobb som de må være på 8 timer i døgnet, i tillegg til bringing og henting av barn fra barnehage, handling av mat, laging av mat og så andre gjøremål i huset i tillegg til å gi ungene oppmerksomhet og følge opp diverse fritidsaktiviteter og litt sånn annet forskjellig. 

Så hva kan Jørgine lære "den vanlige mammamen i gaten" igjen?

Så du mener Jørgine ikke jobber? Av alt du skrev her så er nok en vanlig 8t jobb det eneste Jørgine ikke gjør, selv om hun jobber og reiser mye, men ikke en 8t kontorjobb. Synes Jørgine går foransom et nydelig eksempel på viktighetenav hverdagsaktivitet, lek og moro med barn, hjemmetrening osv. Dėt mener jeg hun lærer den vanlige mammaen i gaten .

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, richbitch skrev:
 

Jørgine hadde også en ordinær jobb før hun «ble kjent» og startet å leve av bloggen. Hun var veldig godt trent og trente mer enn de fleste da også. Så en del kan hun nok lære oss «vanlige mammaer» :)

Enig! Hun jobbet på skole før. Og begynte karrieren sin med hjemmetrening med barna  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:
 

Ingen som er bitter fordi Jørgine får trent her. 

Syns da absolutt det virker sånn blant enkelte her. Var ikke deg jeg refererte til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Gjest22 skrev:
 

Men hvorfor være så bitter på at Jørgine rekker å trene og har bedre tid en deg selv? Kan man ikke slutte å sammenligne seg og heller hente inspirasjon av øktene hun legger ut? Å få det til å passe din egen hverdag?

Og siden mange her påpeker at den «vanlige mammaen» ikke kan trene sånn pga jobb. Så er det jo faktisk sånn at den «vanlige mammaen» gjerne er i manmapermisjon i mange mnd. Jørgine fødte for litt over 2 mnd og er i gang med jobb, følger opp 3 barn og greier å få inn trening i hverdagen. Jeg blir hvertfall inspirert :) 

Jeg blir hvert fall verken inspirert eller imponert over noen som prioriterer bort den viktige tilknytningstiden som det første året er. Ei heller av en som utnytter barna sine for å tjene penger.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, richbitch skrev:
 

Jørgine hadde også en ordinær jobb før hun «ble kjent» og startet å leve av bloggen. Hun var veldig godt trent og trente mer enn de fleste da også. Så en del kan hun nok lære oss «vanlige mammaer» :)

Jørgine kan nok lære av andre mødre også.

12 timer siden, Kriska skrev:
 

Så du mener Jørgine ikke jobber? Av alt du skrev her så er nok en vanlig 8t jobb det eneste Jørgine ikke gjør, selv om hun jobber og reiser mye, men ikke en 8t kontorjobb. Synes Jørgine går foransom et nydelig eksempel på viktighetenav hverdagsaktivitet, lek og moro med barn, hjemmetrening osv. Dėt mener jeg hun lærer den vanlige mammaen i gaten .

Jeg skrev ikke det.

11 timer siden, Gjest22 skrev:
 

Syns da absolutt det virker sånn blant enkelte her. Var ikke deg jeg refererte til. 

Du synser om folk her altså....

2 timer siden, Birdo skrev:
 

Jeg blir hvert fall verken inspirert eller imponert over noen som prioriterer bort den viktige tilknytningstiden som det første året er. Ei heller av en som utnytter barna sine for å tjene penger.

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Birdo skrev:
 

Jeg blir hvert fall verken inspirert eller imponert over noen som prioriterer bort den viktige tilknytningstiden som det første året er. Ei heller av en som utnytter barna sine for å tjene penger.

Virkelig? Mener du en mamma ikke skal kunne ta seg tid til seg selv for å trene fordi ALL tid skal gå til den viktige tilsknytningstiden? Selv om hun jobber og trener så kan hun jo ha utrolig mye verdifull tid med barna sine vel?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Kriska skrev:
 

Virkelig? Mener du en mamma ikke skal kunne ta seg tid til seg selv for å trene fordi ALL tid skal gå til den viktige tilsknytningstiden? Selv om hun jobber og trener så kan hun jo ha utrolig mye verdifull tid med barna sine vel?

Enig. Dessuten har Jørgine faktisk gjort seg opp tanker om at hun kanskje ikke kan leve av dette i evig tid. Syns hun er helt rå jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 10.25, Kosemose skrev:
 

Disse brødrene hennes, hva er de kjent for? Aldri hørt om de før, men står at de er offentlige personer på insta. Hvem er de? 

Offentlig person er noe de og du kan velge selv, når du lager deg bedriftskonto på Instagram. Betyr ikke mer enn at det legges til en tittel som f.eks. Blogger, Personlig Blogger, Bare for moro skyld, Arrangement, Festival, Medier, Samfunn, Transittsystem, Avis, Bibliotek, Gastropub, Religiøst senter, og så videre og så videre. 

Man får bare bedre statistikk på hvor mange de når ut til bildene og sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, henniie skrev:
 

Offentlig person er noe de og du kan velge selv, når du lager deg bedriftskonto på Instagram. Betyr ikke mer enn at det legges til en tittel som f.eks. Blogger, Personlig Blogger, Bare for moro skyld, Arrangement, Festival, Medier, Samfunn, Transittsystem, Avis, Bibliotek, Gastropub, Religiøst senter, og så videre og så videre. 

Man får bare bedre statistikk på hvor mange de når ut til bildene og sånt. 

De derre brødrene hennes hadde vært sinnsykt deilige hadde de vært høyere, en trøst er det jo at det er to av dem.... 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kriska skrev:
 

Virkelig? Mener du en mamma ikke skal kunne ta seg tid til seg selv for å trene fordi ALL tid skal gå til den viktige tilsknytningstiden? Selv om hun jobber og trener så kan hun jo ha utrolig mye verdifull tid med barna sine vel?

Ikke det jeg sier, folk gjør som de vil og man kan fint finne på egne ting. Men jeg syns ikke det er inspirerende eller imponerende med mødre som velger bort permisjon for å jage etter jobb. Jobben er der etter permisjonen også, vi har denne for en grunn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, O.G. skrev:
 
De derre brødrene hennes hadde vært sinnsykt deilige hadde de vært høyere, en trøst er det jo at det er to av dem.... 

Jeg må si jeg er enig i høyden, men så liker jeg høye gutter best. Dog det er ikke vanskelig å finne når man bare er 164 cm på strømpelesten. 

Jeg ser forskjell på dem, men aner aldri hvem er hvem de gangene jeg har sett dem eller truffet på en eller begge av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke hun gjorde en god figur i dagens episode. Hun virker utakknemlig og grinete. Ingen barn ble eksponert da, så det er jo noe.

hvis min mor har holdt på slik mens hun var gravid med meg vet ikke hva jeg hadde følt om jeg så det i ettertid..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 9.24, Birdo skrev:
 

Jeg blir hvert fall verken inspirert eller imponert over noen som prioriterer bort den viktige tilknytningstiden som det første året er. Ei heller av en som utnytter barna sine for å tjene penger.

Ungen har to foreldre.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 23.42, Mnjah skrev:
 

Innholdsrikt innlegg. Da får du beskrive hva du ser da, om du er interessert i å bidra med noe.

@O.G. venter fremdeles på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:
 

Syns ikke hun gjorde en god figur i dagens episode. Hun virker utakknemlig og grinete. Ingen barn ble eksponert da, så det er jo noe.

hvis min mor har holdt på slik mens hun var gravid med meg vet ikke hva jeg hadde følt om jeg så det i ettertid..

Hun var supergravid. Det var varmeste sommeren på lenge. Dette er ikke noe å reagere på.

 

derimot er jeg ikke så imponert som flere andre over at hun får til å trene selv med barn. Jobben hennes er å trene. Det er den ikke til de fleste andre mammaer.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...