Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

@Litjmusa siterer ikke ditt innlegg, men hva har du med andres interesser å gjøre? Jeg kan forsikre deg om at det ikke handler om hat eller å mislike personene som står bak bloggene, men kritikk av det bloggene står for: eksponering av barn, kroppspress, annonsesalg for klær og annet som ikke er forenelig med et bærekraftig samfunn (for å nevne noe). 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Picketfence

Hvordan kan det bli feil å engasjere seg stort i bloggerindustrien? Ikke glem at de representerer et firma, ikke privatpersoner.

Virker like fornuftig som å se på serier hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jørgine er en av bloggerne som deler aller mest av barna sine,men fordi hun er så godt likt så blir det ikke like mye pes om det. Det er daglig bilder på instagram og på TV.

Jørgine er dog en av få som hadde klart seg helt fint uten å måtte eksponere barna sine. Hun har så mange gode kvaliteter som person at hun hadde heller vunnet på å kutte ut barna på tv/Some. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 18.51, Mnjah skrev:
 

Funky har nettopp har laget et reklameinnlegg der hun beskriver barnas personligheter, og i tillegg bruker lillebroren sin i reklamen. Dette for å reklamere for DNBs Barn fra A til Å. Hun beskriver datterens trass, til og med.

Helt utrolig at CBE stilles under lupen daglig her på forumet, og det mailes forbrukerombudet hit og dit, mens det er HELT stille fra den samme gjengen vedrørende Funky. Håper noe av den enorme energien som går til å gå CBE i sømmene kan legges over her også. Dette er rett og slett tragisk (reklameinnlegget, altså). 

Hadde ikke DnB vært et storkonsern som driter fullstendig i mannen i gata, så hadde jeg sendt e-post om denne saken. 

Sukk.

Jeg sjekket nå innboksen min (ikke hovedmailen min), og ser at markedsdirektøren i DNB har svart meg for 7 dager siden. Sitat: "... Takk for at du deler din mening med oss, det setter vi stor pris på. Vi er helt enige i at barn har rett til et privatliv, og har ingen intensjon om å utfordre dette. Vi vil derfor følge opp dette ekstra for å sikre at dette hensynet blir ivaretatt rundt markedsføringen av våre produkter, også hos influencere."

Det ser derfor ut at til det nytter å si i fra. :) 

Endret av Asti
La til tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
23 minutter siden, Sen ve ben skrev:
 

Hvordan kan hun være såååå brun?

Ikke så rart når far ikke er norsk.

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Asti skrev:
 

Jeg sjekket nå innboksen min (ikke hovedmailen min), og ser at markedsdirektøren i DNB har svart meg for 7 dager siden. Sitat: "... Takk for at du deler din mening med oss, det setter vi stor pris på. Vi er helt enige i at barn har rett til et privatliv, og har ingen intensjon om å utfordre dette. Vi vil derfor følge opp dette ekstra for å sikre at dette hensynet blir ivaretatt rundt markedsføringen av våre produkter, også hos influencere."

Det ser derfor ut at til det nytter å si i fra. :) 

Fått akkurat samme e-post: 

Hei X,

Takk for at du deler din mening med oss, det setter vi stor pris på.

Vi er helt enige i at barn har rett til et privatliv, og har ingen intensjon om å utfordre dette. Vi vil derfor følge opp dette ekstra for å sikre at dette hensynet blir ivaretatt rundt markedsføringen av våre produkter, også hos influencere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de er enig i at barn har rett på et privatliv, og ikke ønsker å utfordre det, så er det bare å trekke seg fra avtalen de har med denne bloggeren tenker jeg :vetikke:

Får håpe de faktisk har gjort det, og at vi ikke ser noe lignende fra DNB igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 11.02, Frkwitch skrev:
 

Jørgine er en av bloggerne som deler aller mest av barna sine,men fordi hun er så godt likt så blir det ikke like mye pes om det. Det er daglig bilder på instagram og på TV.

Jørgine er dog en av få som hadde klart seg helt fint uten å måtte eksponere barna sine. Hun har så mange gode kvaliteter som person at hun hadde heller vunnet på å kutte ut barna på tv/Some. 

Hvilke kvaliteter tenker du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 13.53, Asti skrev:
 

Jeg sjekket nå innboksen min (ikke hovedmailen min), og ser at markedsdirektøren i DNB har svart meg for 7 dager siden. Sitat: "... Takk for at du deler din mening med oss, det setter vi stor pris på. Vi er helt enige i at barn har rett til et privatliv, og har ingen intensjon om å utfordre dette. Vi vil derfor følge opp dette ekstra for å sikre at dette hensynet blir ivaretatt rundt markedsføringen av våre produkter, også hos influencere."

Det ser derfor ut at til det nytter å si i fra. :) 

Jeg har et personlig hatforhold til DnB, så ellers hadde jeg nok sagt si ifra....😳

Hatten av for deg som sier ifra! Og for et bra svar!

Edit: Og takk til dere andre som sier ifra.

Endret av Mnjah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, O.G. skrev:
 

Hvilke kvaliteter tenker du på da?

Det kan jo en hver svare på ved å se på bloggen hennes: 

Trening, treningsglede, motivere og inspirere andre til å finne den selv. Hun fremstår som en person som er varm, men streng, som tar plass, som er åpen og ærlig. Å stå og skrike og kalle seg selv for «tjokk» er også et godt forbilde spør du meg. 

 

20 timer siden, Keikolina skrev:
 

Er ikke ekte brunfarge. Ser skjoldete ut.

Usaklig innlegg. Hun har vært gravid, pigmenteringen påvirkes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mnjah skrev:
 

Det kan jo en hver svare på ved å se på bloggen hennes: 

Trening, treningsglede, motivere og inspirere andre til å finne den selv. Hun fremstår som en person som er varm, men streng, som tar plass, som er åpen og ærlig. Å stå og skrike og kalle seg selv for «tjokk» er også et godt forbilde spør du meg. 

 

Usaklig innlegg. Hun har vært gravid, pigmenteringen påvirkes.

Jeg ser ikke det samme som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, O.G. skrev:
 

Hvilke kvaliteter tenker du på da?

Synes Jørgine har mye å lære den "vanlige mammaen i gaten" som sier de aldri har tid til å trene pga unger og div. Synes hun har enormt mye gode tips og triks, gode treningsprogrammer og er flink til å inspirere og pushe. 

Endret av Kriska
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 timer siden, Mnjah skrev:
 

Det kan jo en hver svare på ved å se på bloggen hennes: 

Trening, treningsglede, motivere og inspirere andre til å finne den selv. Hun fremstår som en person som er varm, men streng, som tar plass, som er åpen og ærlig. Å stå og skrike og kalle seg selv for «tjokk» er også et godt forbilde spør du meg. 

 

Usaklig innlegg. Hun har vært gravid, pigmenteringen påvirkes.

Nei. Hun var skjoldete før også. Ser det er selvbruning og solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...