punkyB Skrevet i går, 07:51 #2901 Skrevet i går, 07:51 plomman skrev (På 8.10.2026 den 19.25): Noen som vet hvem hun refererer til her? Vet ikke om det er Sølve Sundrehagen ? Har sluttet å følge han men har lest noen innlegg. Det er veldig mye hinting til "alle andre som ikke har peiling" - men sier jo hvertfall ingen navn. Det er nok helt sikkert mange slike tilfeller - men liker ikke denne typen innlegg hvor han diskrediterer andre for å kreditere seg selv. Såfall får han ha guts nok til å være helt konkret og nevne navn . Så får han jo heller også bare fremheve seg selv ved å vise hva han kan og hva han kan hjelpe til med.
Dupers Skrevet i går, 13:20 #2902 Skrevet i går, 13:20 punkyB skrev (5 timer siden): Vet ikke om det er Sølve Sundrehagen ? Har sluttet å følge han men har lest noen innlegg. Det er veldig mye hinting til "alle andre som ikke har peiling" - men sier jo hvertfall ingen navn. Det er nok helt sikkert mange slike tilfeller - men liker ikke denne typen innlegg hvor han diskrediterer andre for å kreditere seg selv. Såfall får han ha guts nok til å være helt konkret og nevne navn . Så får han jo heller også bare fremheve seg selv ved å vise hva han kan og hva han kan hjelpe til med. Jeg tror ikke det er han. Han er på det at ulike mennesker trenger ulik oppfølging, og han mener at 10 min per dag er bedre enn ingenting. Og der er jo jørgine også. Videoen jeg så var iallefall ikke Sølve 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå