Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Maleficenta skrev:
 

Men nå er jo graviditet noe man må igjennom for å få barn. Må likevel være lov å ikke like å være gravid fordet. Jeg vle iallefall ikke geavid fordi jeg syns det var supergøy å bli stor ig tung og sliten av alt

Man velger det jo selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, O.G. skrev:
 

Man velger det jo selv da.

For å få biologiske barn må man nesten være gravid først. Hadde gjerne valgt bort graviditet og fødingen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:
 

For å få biologiske barn må man nesten være gravid først. Hadde gjerne valgt bort graviditet og fødingen. 

Vel, det går an å sette bort det også nu. Ilag med alt det andre som er så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 22.01, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:
 

Syns ikke hun gjorde en god figur i dagens episode. Hun virker utakknemlig og grinete. Ingen barn ble eksponert da, så det er jo noe.

hvis min mor har holdt på slik mens hun var gravid med meg vet ikke hva jeg hadde følt om jeg så det i ettertid..

Det var varmt og hun var høygravid. Klart det er lov å klage litt da. Hallo

Endret av Maleficenta
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:
 

Vel, det går an å sette bort det også nu. Ilag med alt det andre som er så vanskelig.

Hvordan da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, O.G. skrev:
 

Vel, det går an å sette bort det også nu. Ilag med alt det andre som er så vanskelig.

Det er vel ikke noe hvermannsen gjør når de vil ha barn. Og hvorfor skal det ikke være lov å syns det er dritkjipt å være gravid og tjukk. Bekkenløsning og ikke klare bøye seg. Ikke sove om natta. Kvalme. Hormoner. Lov å klage litt? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klink skrev:
 

Det er vel ikke noe hvermannsen gjør når de vil ha barn. Og hvorfor skal det ikke være lov å syns det er dritkjipt å være gravid og tjukk. Bekkenløsning og ikke klare bøye seg. Ikke sove om natta. Kvalme. Hormoner. Lov å klage litt? 

Ingen som har sagt noe om at det ikke er lov og synes det, men det er lov å minne folk som syter for mye om det at de har valgt å bli gravide selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg nettopp at en ting er at Jørgine overfører det forvridde synet på kropp og trening overpå andre, men dama har faktisk en ung datter som får med seg alt som skjer rundt.  Vet ikke om hun er klar over det selv, men barne er veldig påvirkelige og tar etter foreldrene, Jørgine selv ble jo smittet av morens dårlige forhold til graviditet, og antageligvis kropp også, og nå overfører hun det på sine barn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, O.G. skrev:
 

Og hvis man ikke liker å gå gravid så får man da ikke mer enn 1 eller 2 barn.

Kan vel hende det er verdt det når ungene er ute? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. skrev:
 

Og hvis man ikke liker å gå gravid så får man da ikke mer enn 1 eller 2 barn.

Alle hater fødsel, men folk har flere unger likevel. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:
 

Han går nå der og vet ikke hva som skal til for at hun skal bli fornøyd....

Det vet jo ikke du noenting om, fordi du føler det er det han gjør, betyr ikke det at det er noe han føler.. unødvendig kommentar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1 time siden, ♥Missy♥ skrev:
 

Det vet jo ikke du noenting om, fordi du føler det er det han gjør, betyr ikke det at det er noe han føler.. unødvendig kommentar.

Skrev jeg det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2018 den 18.52, Emmy_H skrev:
 

Nå er hun ikke hvemsomhelst, hun når til flere hundre tusen både på nett og via tv2. Da er det viktig at man reflekterer over hva man formidler. Hun ser jo flott ut og jeg mener at hun ikke fronter et negativt kroppsyn, men når det gjelder graviditet og kropp så bør man tenke seg om. Bloggen Caroline Berg Eriksen er et veldig godt eksempel på dette, hun fronter et usunt kroppsyn og har brukt begge graviditetene sine til å påpeke at hun er så perfekt at hun ikke fikk kroppen ødelagt, etter 2 graviditeter. Overfladisk og overhodet ikke noe som man ønsker en påvirker skal pushe på andre. 

Ja, og nettopp fordi hun ikke er hvemsomhelst så er det faktisk fint å se at hun sier «herregud jeg er tjokk» fremfor å redigere magen sin i det stille som CBE gjorde. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Ikke sant, jeg kjenner flere som har vært gravide og jeg hadde reagert like mye på dem hvis hovedfokuset med graviditeten var hvordan det påvirker kroppen, og klage på akkurat det ved hver eneste anledning! Det er ikke sunt å ha sånne tanker om kroppen og klage på det til alle som vil høre. 

Folk ser på henne av en eller annen grunn som folkelig, jordnær, en girl next door som er bare grei, sikkert fordi hun har en litt avslappa væremåte og litt sånn "gi faen", vet ikke jeg, alt jeg ser er en nevrotisk jente som aldri kom over sviket til eksen sin, og trener veldig hardt for å på den måten ha kontrollen over livet sitt. 

Jeg har klaga mye på Anne Brith og CBE når det kommer til eksponering av barn, men hos Jørgine er det ingen stopp eller grenser på hva hun legger ut. Helt tragisk, dessverre.

Ellers er jeg helt enig med @O.G., han typen hennes er så tafatt og tiltaksløs at det er synd å se hvordan hun dominerer ham og har siste ordet i alt. Synd han ikke gjør noe for å sette ned foten, men sånn blir det når solen går opp og ned med Jørgine.

Klager på kroppen sin ved enhver anledning? Jeg visste ikke at 6 minutter av bloggerne ga et fullstendig innblikk i bloggernes liv. Helt nytt for meg. 

Noen henger seg opp i at underlivet aldri blir som før, noen henger seg helt opp i «babybabybaby», andre henger seg opp i kroppslige forandringer, noen henger seg opp i nesting - det ene er ikke bedre enn det andre.

Dere som slenger dritt om mannen hennes her inne har forøvrig nådd et nytt lavmål.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mnjah skrev:
 

Klager på kroppen sin ved enhver anledning? Jeg visste ikke at 6 minutter av bloggerne ga et fullstendig innblikk i bloggernes liv. Helt nytt for meg. 

Noen henger seg opp i at underlivet aldri blir som før, noen henger seg helt opp i «babybabybaby», andre henger seg opp i kroppslige forandringer, noen henger seg opp i nesting - det ene er ikke bedre enn det andre.

Dere som slenger dritt om mannen hennes her inne har forøvrig nådd et nytt lavmål.

 

Jeg snakker ikke bare om bloggerene, jeg ser ikke på det lenger. Jeg snakker om blogginnlegg, og avisartikler, og ja, også bloggerene basert på det andre her sier. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:
 

Og hvis man ikke liker å gå gravid så får man da ikke mer enn 1 eller 2 barn.

Virkelig? Jeg elsker barn,  og elsker å ha barn,  men jeg hatet likevel å være gravid! Likevel varer et svangerskap bare 9 måneder,  så den livslange gleden oppveier de 7 månedene med ubehag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

 

Ellers er jeg helt enig med @O.G., han typen hennes er så tafatt og tiltaksløs at det er synd å se hvordan hun dominerer ham og har siste ordet i alt. Synd han ikke gjør noe for å sette ned foten, men sånn blir det når solen går opp og ned med Jørgine.

Enig. Skulle tro det la en liten demper på hans glede over graviditeten at hun daglig klager så jævelig over å være gravid og alltid understreker hvor utrolig heldig han er som slipper å gå gravid.

Det var så drøyt det hun sa til han på stranda på bloggerne!  Hun mente på han aldri hadde vært så bleik før når de hadde vært sammen og når han stakkaren sa han ikke orket å sole seg når det var mye kamper/trening (fotball er jobben hans), så sa hun at han burde prioritere utseende !  🙈 Veldig likande og jordnær dame ja :lol: Drit i  jobb, hudkreft og rynker, typen hennes må jo være brun!

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...