Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han ble jo veldig fin etterpå da. Men hun burde ikke gjort det når han ikke ville det selv. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes det er drøyt å insinuere at hun ikke har respekt for Morten, ref snap. 

Joda, kjempe respektfullt å klippe noen sitt hår uten at de vet. Spørs hva som hadde skjedd om noen tok igjen etter hennes "lettbeinte" prank. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hårstuntet syntes jeg var helt forferdelig. Tenk om Morten hadde klippet av fletta hennes under ørene fordi han syntes hun hadde sett bedre ut med kort hår? Samboer foretrekker meg med kort hår, men jeg velger å ha langt fordi jeg trives best med det selv. Mannen har langt hår, og selv om jeg vil se han med kort år (mange år siden sist) kunne det aldri falt meg inn å klippe han mot hans vilje!

Jeg viste denne videoen til mannen, og han fikk vondt langt ned i magen. Som han sa, "Fysj, hadde du gjort noe sånt hadde én av to ting skjedd, og ingen av dem hadde du satt pris på". 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Klink skrev:

Han ble jo veldig fin etterpå da. Men hun burde ikke gjort det når han ikke ville det selv. 

Det var drøyt, han som hadde spart så lenge. Sånn gjør man bare ikke mot noen. Syntes han var fin med langt, men også med kort hår.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Det var drøyt, han som hadde spart så lenge. Sånn gjør man bare ikke mot noen. Syntes han var fin med langt, men også med kort hår.

Jeg syns han var finest med kort. Det spiller vel egentlig ingen rolle hva vi syns når han selv ikke ville. Nå virket det imidlertid som at han var fornøyd med klippen i etterkant. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Jeg syns han var finest med kort. Det spiller vel egentlig ingen rolle hva vi syns når han selv ikke ville. Nå virket det imidlertid som at han var fornøyd med klippen i etterkant. 

Det spiller ingen rolle om han er fornøyd eller ei. 

Eller i heimen der gjør det sikkert det, men. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt

Perelandra, mod. 

Edit: Ryddet for persondebatt.

Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 19.06, Justlooking skrev:

Det var drøyt, han som hadde spart så lenge. Sånn gjør man bare ikke mot noen. Syntes han var fin med langt, men også med kort hår.

Synes Morten kler både langt og kort hår,men synes det var litt slemt gjort når han har spart så lenge..  🙄 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann klippet håret av kona si fordi han ikke likte det, så hadde det gått under termen domestic violence og folk ville blitt gale av raseri hvis de hadde sett en video med det. Håper alle ser den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Hadde en mann klippet håret av kona si fordi han ikke likte det, så hadde det gått under termen domestic violence og folk ville blitt gale av raseri hvis de hadde sett en video med det. Håper alle ser den. 

Noe å tenke på egentlig.... Tenk om Morten klippet håret til Jørgine... 😉

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2018 den 22.01, J.. skrev:

Får igjen for å finne kjærligheten på Tinder,si.

 

Skulle jo tatt seg ut om han hadde gjort det samme på henne..

Hva mente du med Tinder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, 2ney skrev:

Hva mente du med Tinder? 

 

39 minutter siden, J.. skrev:

De møttes via Tinder..

Ok, så de kan faktisk reklamere for at man finner kjærligheten og ikke bare et ligg på Tinder. :daane:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, O.G. skrev:

 

Ok, så de kan faktisk reklamere for at man finner kjærligheten og ikke bare et ligg på Tinder. :daane:

 

Var egentlig bare det hun var ute etter,men så utviklet det seg da.

Visstnok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Var egentlig bare det hun var ute etter,men så utviklet det seg da.

Visstnok.

Jeg er ikke noe begeistret for Jørgine, men det her synes jeg faktisk er råbra. Ute etter et knall, fikk bryllup og baby istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Jeg er ikke noe begeistret for Jørgine, men det her synes jeg faktisk er råbra. Ute etter et knall, fikk bryllup og baby istedenfor.

For all del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...