Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Macimba skrev:

Hun er uansett den mest jordnære bloggeren - hun har verken botox eller noe annet. 

For meg er hun ikke jordnær bare fordi man ikke bryr seg om botox og sånn. Hun soler seg mye i solarium, det har hun selv sagt og avfeid det når hun ble fortalt hvor farlig det er. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macimba skrev:

For meg fremstår hun som er av de mest jordnære bloggerne. Sånn er det med den saken.

Javel, for meg fremstår hun ofte som en sutrete jentunge som sjelden er helt fornøyd, lar hvem som helst bruke ungene i reklame, og eksponerer de enormt selv. Folk blir blendet av dette casual girl next door opplegget hennes hvor hun er så tilbakelent og driter i alt omtrent, men hun er ikke så avslappet som hun skal ha det til. Det er stor forskjell på å slappe av og være helt dvask og uansvarlig i tankegangen, som jeg mener at hun ofte er. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Javel, for meg fremstår hun ofte som en sutrete jentunge som sjelden er helt fornøyd, lar hvem som helst bruke ungene i reklame, og eksponerer de enormt selv. Folk blir blendet av dette casual girl next door opplegget hennes hvor hun er så tilbakelent og driter i alt omtrent, men hun er ikke så avslappet som hun skal ha det til. Det er stor forskjell på å slappe av og være helt dvask og uansvarlig i tankegangen, som jeg mener at hun ofte er. 

Signerer denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, O.G. skrev:

Signerer denne. 

Vi er vel omtrent helt enig når det kommer til denne damen her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Vi er vel omtrent helt enig når det kommer til denne damen her. 

Nå ja, hun lurer ikke oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

For meg er hun ikke jordnær bare fordi man ikke bryr seg om botox og sånn. Hun soler seg mye i solarium, det har hun selv sagt og avfeid det når hun ble fortalt hvor farlig det er. 

Hun sier det er over et år siden hun tok solarium sist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, richbitch skrev:

Hun sier det er over et år siden hun tok solarium sist.

Godt at hun har tatt til vett og sluttet med det der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2018 den 20.34, J.. skrev:

Svarte faktisk bare på spørsmålet ditt.

Men for all del.

Det var et retorisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Godt at hun har tatt til vett og sluttet med det der.

Skal folk kritiseres for at de tar solarium nå? Det er faktisk enkelte leger som fremdeles anbefaler det hvis man har mangel på D-vitamin. Synes folk er for hysteriske. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, O.G. skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva mer trenger dere som bevis for at funkygine ikke er denne fine personen dere tror hun er?

 

Hææ?? Hvorfor er hun ikke en bra person hvis hun ombestemmer seg? Er du seriøs eller?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StellaWild skrev:

Skal folk kritiseres for at de tar solarium nå? Det er faktisk enkelte leger som fremdeles anbefaler det hvis man har mangel på D-vitamin. Synes folk er for hysteriske. 

De legene som anbefaler dette bør miste sin lisens.  Har selv ei datter med d vitamin mangel. Å hadde hun kommet hjem og sagt at legen anbefaler solarium ville jeg lagd ett helvete. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, StellaWild skrev:

Skal folk kritiseres for at de tar solarium nå? Det er faktisk enkelte leger som fremdeles anbefaler det hvis man har mangel på D-vitamin. Synes folk er for hysteriske. 

Du tuller nå? Det finnes tilskudd å ta, tilskudd på resept med svært høye doser D-vitamin. Å ta solarium for å tilføre D-vitamin er som å sage av seg hodet ved migrene. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StellaWild skrev:

Hææ?? Hvorfor er hun ikke en bra person hvis hun ombestemmer seg? Er du seriøs eller?

Fordi denne bloggeprisen er en vits og det vet alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
2 timer siden, StellaWild skrev:

Skal folk kritiseres for at de tar solarium nå? Det er faktisk enkelte leger som fremdeles anbefaler det hvis man har mangel på D-vitamin. Synes folk er for hysteriske. 

Da tror jeg de legene bør finne seg en ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, StellaWild skrev:

Skal folk kritiseres for at de tar solarium nå? Det er faktisk enkelte leger som fremdeles anbefaler det hvis man har mangel på D-vitamin. Synes folk er for hysteriske. 

Da må legen være sitt ansvar bevisst og lese forskning. Har legen din anbefalt det bør du skifte lege, NÅ. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det bare jeg som syns det var rart at hun gikk å badet før innleggelse,med 4 cm åpning? Er ikke det meget ugunstig mtp bakterier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, BethD skrev:

Men er det bare jeg som syns det var rart at hun gikk å badet før innleggelse,med 4 cm åpning? Er ikke det meget ugunstig mtp bakterier?

Folk føder jo i vann? I badekaret? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...