Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Hun eksponerer barns sine for mye, det er jeg enig i. Likevel føler jeg at det er på en annen måte enn for eksempel Caroline Berg Eriksen og Villapaprika. 

Hun deler naturlige og fine hverdagsøyeblikk, og jeg føler at reklamen er mer ektefølt enn spesielt cbe sin oppstilte dukkeverden. 

Og så digger jeg hun og Vegard sammen. Det er god underholdning og treningsinspirasjon. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hun eksponerer barns sine for mye, det er jeg enig i. Likevel føler jeg at det er på en annen måte enn for eksempel Caroline Berg Eriksen og Villapaprika. 

Hun deler naturlige og fine hverdagsøyeblikk, og jeg føler at reklamen er mer ektefølt enn spesielt cbe sin oppstilte dukkeverden. 

Og så digger jeg hun og Vegard sammen. Det er god underholdning og treningsinspirasjon. 

Eksponering er eksponering.. Spiller ingen rolle om det er fine hverdags øyeblikk eller reklame.. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, terteskjell skrev:

Eksponering er eksponering.. Spiller ingen rolle om det er fine hverdags øyeblikk eller reklame.. 

For meg er det en forskjell. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Halle-Palle skrev:

For meg er det en forskjell. 

Da forblir vi uenige der..  De kan fint opprette en privat IG og snapchatkonto som går mot familie og venner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Halle-Palle skrev:

For meg er det en forskjell. 

La meg først si at jeg er mot eksponering på den måten mange av dem store topp  bloggerne gjør men jeg er enig at det er forskjell. Vi vet jo alt om barna til mange av dem store topp bloggerne hvilken skole dem går på, hvem vennene deres er, hva dem har på barne rommene sine og alt vi ikke har behov for og vite som tilhører barnets sfære. Det er en usunn form for eksponering. 

Funky gine eksponerer barna sine hun også men hun har et viktig budskap som er trening og bedre sin fysiske form og dem gangene jeg leser bloggen hennes hopper jeg over dem innleggene hvor bilder av barna hennes er med og leser det som er trenings relatert. Det er budskapet bloggern blogger om som er viktigst for meg når det gjelder Funky gine. 

Jeg synes Funky gine holder kortene mer tett til brystet for vi har ikke sett noen bilder av skolen til barna, vi har ikke sett så mye av barne rommene og vi har ikke sett vennen til barna hennes. 

Derfor er jeg enig at hos Funky gine er det det forskjell men jeg gidder ikke lese en ren mamma blogg hvor alt handler om barna for jeg vil at bloggen skal ha et innhold og tema. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, terteskjell skrev:

Eksponering er eksponering.. Spiller ingen rolle om det er fine hverdags øyeblikk eller reklame.. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2 timer siden, Justlooking skrev:

Uff, står i all nettavisene at de har skjeggkre i boligen de kjøpte og at det blir rettsak. Det må være ille å bo der med unger og alt, stakkars! 

https://www.dagbladet.no/kjendis/funkygine-og-ektemannen-krever-634-000-etter-skjeggkre-funn/70749574

Jeg håper de vinner, men siden forsikringsselskapet faktisk lar det gå til retten istedenfor å komme med et tilbud til dem tilsier at de faktisk mener de har sjanse til å vinne frem i retten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justlooking skrev:

Uff, står i all nettavisene at de har skjeggkre i boligen de kjøpte og at det blir rettsak. Det må være ille å bo der med unger og alt, stakkars! 

https://www.dagbladet.no/kjendis/funkygine-og-ektemannen-krever-634-000-etter-skjeggkre-funn/70749574

Bygger de ikke hus på Jessheim eller noe? Er dette leiligheten de bor i enn så lenge? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vipser skrev:

Bygger de ikke hus på Jessheim eller noe? Er dette leiligheten de bor i enn så lenge? 🤔

Det er den leiligheten de bor i nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Justlooking skrev:

Uff, står i all nettavisene at de har skjeggkre i boligen de kjøpte og at det blir rettsak. Det må være ille å bo der med unger og alt, stakkars! 

https://www.dagbladet.no/kjendis/funkygine-og-ektemannen-krever-634-000-etter-skjeggkre-funn/70749574

For en stund tilbake siden på bloggerne så filmet de Jørgine mens hun fanget et skjeggkre på kjøkkenet i leiligheten sin. Husker at mange kommenterte det på KG og tipper at en del tok kontakt med Jørgine for å fortelle hva slags dyr det var snakk om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det illustrerer hvilken kamp folk må ta hvis de kjøper bolig som etterhvert viser seg å være noe med, for selgeren kan kjøpe seg forsikring for å slippe å ta ansvar og forsikringsselskapet trenerer og trenerer og det er helvete, rett og slett. Du har null rettigheter som kjøper av bolig i Norge. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Jo. 

De har vel ikke bodd der sånn kjempelenge? Et par år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, chiki skrev:

Men har ikke de bodd der lenge?

Jeg gikk tilbake på bloggen hennes. I 2017 solgte Morten leiligheten han delte med broren, hun solgte sin og i juli 2017 kjøpte de leiligheten for å få større plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan bli vanskelig å bevise at disse har vært der hele veien om de har drøyd lenge med å søke erstatning. Disse skadedyrene kan man fint dra i hus, typisk flatpakker fra møbelforretninger. 

Det blir litt av en innsats å legge i for å unngå å ta de med seg til det nye huset i flyttelasset også 😫

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først går til retten nå, så er det vel lenge siden de slo alarm om dette. Beundringsverdig at de tør ta saken! Antar dette problemet gjelder hele blokka deres også. Men det er jo nærmest for "normalt" å regne i Oslo dette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Det kan bli vanskelig å bevise at disse har vært der hele veien om de har drøyd lenge med å søke erstatning. Disse skadedyrene kan man fint dra i hus, typisk flatpakker fra møbelforretninger. 

Det blir litt av en innsats å legge i for å unngå å ta de med seg til det nye huset i flyttelasset også 😫

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ninnn skrev:

Hvis det først går til retten nå, så er det vel lenge siden de slo alarm om dette. Beundringsverdig at de tør ta saken! Antar dette problemet gjelder hele blokka deres også. Men det er jo nærmest for "normalt" å regne i Oslo dette nå?

Ikke bare Oslo..  Fikk beskjed nå om at dette er funnet på skolen til våre barn😡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...