Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Jeg blir så oppgitt av enkelte i denne tråden...

Ja, stakkars menn som blir lurt til å ha ubeskyttet sex, av disse onde kvinnene som bare er ute etter å få seg en lausunge.

Hvor idiot går det an å være?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så oppgitt av enkelte i denne tråden...

Ja, stakkars menn som blir lurt til å ha ubeskyttet sex, av disse onde kvinnene som bare er ute etter å få seg en lausunge.

Hvor idiot går det an å være?

Du tenker slik for du har svært gammel og konservativ tankegang. Dagens system som passet på 60-tallet passer ikke i dag. Det er ikke blitt vesentlige endringer siden det ble innført barnebidrag. Prinsippet er det samme nå som den gang. Det som er endret er samværs regler. Et system som er så avleggs angående dette med fødsler er rart nå samfunnet har endret seg ellers. Jeg henviser til et tidligere innlegg her. Der skriver jeg far burde kunne ha si fra seg alt ansvar om kvinnen velger føde. Eller kvinnen ble tvungen til abort for sine dumme valg. Det er ikke bare mannen som har valgt feil ved å fa barn. Like mye kvinnen. Men hun blir premiert mens mannen blir straffet. I tillegg blir skattebetalerne straffet med ekstra skatt til denne typen barn. Dette i form av stønader til mødrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt sammen med en fyr som hadde fortalt meg (eller han ikke hadde fortalt og jeg hadde fått høre det av noen andre) at han har et barn han gir fullstendig blaffen i. Nå er du stemor til to og skal føde hans barn nr tre, du har på en måte valgt dette selv fordi du har valgt han. Så stå i det, eller dump han og han må betale bidrag til tre styk og du blir alenemor. Stakkars unge som har en slik kjip far og stemor.



Anonymous poster hash: 9b41a...075
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker slik for du har svært gammel og konservativ tankegang. Dagens system som passet på 60-tallet passer ikke i dag. Det er ikke blitt vesentlige endringer siden det ble innført barnebidrag. Prinsippet er det samme nå som den gang. Det som er endret er samværs regler. Et system som er så avleggs angående dette med fødsler er rart nå samfunnet har endret seg ellers. Jeg henviser til et tidligere innlegg her. Der skriver jeg far burde kunne ha si fra seg alt ansvar om kvinnen velger føde. Eller kvinnen ble tvungen til abort for sine dumme valg. Det er ikke bare mannen som har valgt feil ved å fa barn. Like mye kvinnen. Men hun blir premiert mens mannen blir straffet. I tillegg blir skattebetalerne straffet med ekstra skatt til denne typen barn. Dette i form av stønader til mødrene.

Valget tas i det man har samleie. Samleie blir det barn av. Punktum finale.

Hva slags premie er det egentlig å ha barn? Tror du alenemødre er rikere enn andre her i landet?

Anonymous poster hash: f1edd...d58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget tas i det man har samleie. Samleie blir det barn av. Punktum finale.

Hva slags premie er det egentlig å ha barn? Tror du alenemødre er rikere enn andre her i landet?

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Premien med å få barn en ønsker er på det menneskelige. Videre premieres det med økonomisk støtte utover det et samboende/ gift par får av det offentlige. Dette er legalisert misbruk av skatteinntekter.

Videre blir mannen som har gitt denne kvinnen barnet hun ønsket seg eller valgte føde pålagt og betale henne ette bidrag i 18-19 år. Dette i form av penger etter sin inntekt. Dette er legalisert svindel av mannen når barn blir til på denne måte.

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premien med å få barn en ønsker er på det menneskelige. Videre premieres det med økonomisk støtte utover det et samboende/ gift par får av det offentlige. Dette er legalisert misbruk av skatteinntekter.

Videre blir mannen som har gitt denne kvinnen barnet hun ønsket seg eller valgte føde pålagt og betale henne ette bidrag i 18-19 år. Dette i form av penger etter sin inntekt. Dette er legalisert svindel av mannen når barn blir til på denne måte.

Du glemte å svare på om du tror alenemødre er rikere enn andre.

Og du glemte visst å ta med i beregningen at mannen foretar et valg i det han har samleie. Det er selvsagt ikke svindel når selv barn vet hvordan barn blir til.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte å svare på om du tror alenemødre er rikere enn andre.

Og du glemte visst å ta med i beregningen at mannen foretar et valg i det han har samleie. Det er selvsagt ikke svindel når selv barn vet hvordan barn blir til.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Du går glipp av poenget. For mange kvinner så lønner det seg for dem å lure til seg et barn nettopp pga godene de får av barnet fra både det politiske og fra mannen hun har lurt.

Altså fremfor å finne mannen for å bli økonomisk stabil, så finner dem ut at det å være varpesjuke er løsningen slik at de kan slippe jobben de helst ikke ønsker, men samtidig få inn penger nok til å kunne leve et ok liv. "Min jobb blir å forsørge et barn" fremfor å jobbe for de samme pengene. Og i samme slenge gir de faen i personen de eventuelt lurte for å få det de ønsket, et barn samt pengene det fører med seg.

Systemet er vell litt merkelig sånn sett og burde forandres.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går glipp av poenget. For mange kvinner så lønner det seg for dem å lure til seg et barn nettopp pga godene de får av barnet fra både det politiske og fra mannen hun har lurt.

Altså fremfor å finne mannen for å bli økonomisk stabil, så finner dem ut at det å være varpesjuke er løsningen slik at de kan slippe jobben de helst ikke ønsker, men samtidig få inn penger nok til å kunne leve et ok liv. "Min jobb blir å forsørge et barn" fremfor å jobbe for de samme pengene. Og i samme slenge gir de faen i personen de eventuelt lurte for å få det de ønsket, et barn samt pengene det fører med seg.

Systemet er vell litt merkelig sånn sett og burde forandres.

Dere har begge tydeligvis vondt for det:

Det blir barn av samleie. Har mannen samleie med en kvinne, så kan det bli barn av det. Ingen blir lurt.

Og igjen: Er virkelig alenemødre rikere enn andre? Og er virkelig det å være alenemor ensbetydende med økonomisk stabilitet og et ok liv, sammenlignet med for eksempel det å leve sammen med faren til barna og dele utgiftene og oppgavene?

Anonymous poster hash: f1edd...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare denne mannen din tar ansvar for ungen du får med han, det er jo mulig at han stikker fra deg og gir blaffen i ungen din, slik han har gjort med unge nr.2 og det unge nr.1 har han bare kontakt med fordi han får betalt redusert barnebidrag? Herregud, for en type :sjokk: Hva får deg til å tro at han vil bry seg mer om din unge enn de 2 andre? Og deg for den saks skyld?

Noen kvinner eier virkelig ikke gangsyn, og du er en sånn en ts. Synes ikke synd på deg, denne mannen, men STAKKARS barna, som vokser opp med en sånn far og deg som stemor.

Anonymous poster hash: 42977...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har begge tydeligvis vondt for det:

Et argument starter alltid bra med noe som dette. Gleder meg til å lese resten om dette er det du må komme med for å føre frem ditt budskap.

Det blir barn av samleie. Har mannen samleie med en kvinne, så kan det bli barn av det. Ingen blir lurt.

Og igjen: Er virkelig alenemødre rikere enn andre? Og er virkelig det å være alenemor ensbetydende med økonomisk stabilitet og et ok liv, sammenlignet med for eksempel det å leve sammen med faren til barna og dele utgiftene og oppgavene?

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Blir ikke alenemødre forsørget av staten og faren i dette landet? Vil ikke det tilsi at hun er økonomisk stabil?

Poenget er jo at hvis alenemødre ikke hadde fått pengene fra verken staten eller faren, så hadde vi heller ikke hatt det samme antallet alenemødre. Noe som jo er positivt om vi skal tenke på barna i dette landet her. Flere og flere vokser opp uten fedre. Tenk på det.

Selvfølgelig kan det bli barn av samleiet, men det er umoralsk og idiotisk at det skal være greit for enkelte å juge på seg barn. Si at man går på p-piller mens man ikke gjør det. Dra ut på byen med formål om å lure til seg men til å pule på dem unger slik at de kan slippe jobben men få pengene pøst ned i fanget sitt av å bruke fitta si. Du forstår vell at folk reagerer på dette?

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et argument starter alltid bra med noe som dette. Gleder meg til å lese resten om dette er det du må komme med for å føre frem ditt budskap.

Blir ikke alenemødre forsørget av staten og faren i dette landet?

Selvfølgelig ikke. De må forsørge seg selv i jobb som alle andre. Hvilken verden levet du i egentlig?

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår VEEELDIG godt at ikke faren orker å løpe rundt og leke super pappa for denne ungen han ikke ville ha.

Dama valgte også å ikke bruke prevansjon, så valgte hun ikke å ta abort...det er et aktivt valg!

Da bør hun også ta vare på ungen alene



Anonymous poster hash: 8da86...92b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår VEEELDIG godt at ikke faren orker å løpe rundt og leke super pappa for denne ungen han ikke ville ha.

Dama valgte også å ikke bruke prevansjon, så valgte hun ikke å ta abort...det er et aktivt valg!

Da bør hun også ta vare på ungen alene

Anonymous poster hash: 8da86...92b

Han valgte også å ha sex uten prevensjon. Så i følge deg er det altså to personer som burde ta vare på ungen helt alene. Som bringer oss tilbake til utgangspunket: to foreldre = to med ansvar. Begge kunne siktet seg med prevensjon, begge valgte det bort.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ikke. De må forsørge seg selv i jobb som alle andre. Hvilken verden levet du i egentlig?

Anonymous poster hash: d990c...e50

Du kødder? Se på alle godene barn gir alenemødre og si at det ikke kan være lønnsomt for enkelte kvinner å knulle på seg et barn?

http://www.dinside.no/458/dette-faar-aleneforeldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte også å ha sex uten prevensjon. Så i følge deg er det altså to personer som burde ta vare på ungen helt alene. Som bringer oss tilbake til utgangspunket: to foreldre = to med ansvar. Begge kunne siktet seg med prevensjon, begge valgte det bort.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Problemet oppstår når han på forhånd sier at han ikke vil ha barn og ikke vil ha noe med det å gjøre før de har sex. Hun sier "det gjør ikkenoe, jeg kan ikke få barn uansett" og de har sex.

Hun valgte å juge om omstendighetene for å kunne knulle på seg et barn. Han tar all straffa.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder? Se på alle godene barn gir alenemødre og si at det ikke kan være lønnsomt for enkelte kvinner å knulle på seg et barn?

http://www.dinside.no/458/dette-faar-aleneforeldre

Det finnes velferdsgoder, og takk og pris for det.

Men det er ikke noe man kan leve av. Man må forsørge seg selv, og så kan man få litt ekstra støtte til å ta vare på et barn. For å sikre barnet.

Barn koster, viste du ikke det?

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alenemødre har goder en stund, litt for mye når barna er små. Og en del ender opp som fattige middelaldrene damer.....(men langt fra alle heldigvis)

Og her, velkommen til enda en joggebukse-mamma som springer på "kjøpesenterene",....og den sosiale arven går videre...



Anonymous poster hash: 46971...621
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes velferdsgoder, og takk og pris for det.

Men det er ikke noe man kan leve av. Man må forsørge seg selv, og så kan man få litt ekstra støtte til å ta vare på et barn. For å sikre barnet.

Barn koster, viste du ikke det?

Anonymous poster hash: d990c...e50

Svar på spørsmålet mitt.

Er det ikke sant at enkelte kvinner kan tjene på å juge på seg unger?

Og dessuten, men kan leve av stønadene i 3 år idag. Før i tiden så var dette faktisk 10 år, men det er altså blitt redusert, og takk for det. Det er jo helt sykt at det kun skal være kvinnen som tjener på å lure folk som ikke ønsker barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på spørsmålet mitt.

Er det ikke sant at enkelte kvinner kan tjene på å juge på seg unger?

Og dessuten, men kan leve av stønadene i 3 år idag. Før i tiden så var dette faktisk 10 år, men det er altså blitt redusert, og takk for det. Det er jo helt sykt at det kun skal være kvinnen som tjener på å lure folk som ikke ønsker barn.

På spørsmålet: nei. Unger koster såpass mye at det vil alltid "lønne seg" å være barnløs.

Oh nei, man kan ikke leve av stønader. Det er et krav om minst 50% jobb eller studier for å få overgangsstønad, og det er for maks 3 år.

Jeg er kvinne, og vet at et parforhold rundt barna er mye bedre enn alskens stønader. Alenemor? Nei takk!

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmålet: nei. Unger koster såpass mye at det vil alltid "lønne seg" å være barnløs.

Oh nei, man kan ikke leve av stønader. Det er et krav om minst 50% jobb eller studier for å få overgangsstønad, og det er for maks 3 år.

Jeg er kvinne, og vet at et parforhold rundt barna er mye bedre enn alskens stønader. Alenemor? Nei takk!

Anonymous poster hash: d990c...e50

Hvor mange ønsker å være barnløse resten av livet? Når målet med livet uansett å få seg barn, så er det noe de aller fleste kvinner vil igjennom, og dermed blir argumentet tåpelig. Når det da lønner seg for enkelte å få barn uten mannens samtykke pga diverse lover og regler, så velger selvfølgelig enkelte kvinner å gå den ruta, problemet da er jo at hun har alle fordelene ved det mens mannen står igjen som den store taperen.

Merkelig at så mange er hjemmeværende med barn hvis man ikke kan leve av pengene fra stønadene og mennene? Er de alle kriminelle mon tro? Selger alle hjemmeværende alenemødre narkotika?

Du må ikke glemme stønadene fra NAV også.

http://www.ung.no/oss/lovogrett/85172.html

Jobb i 10 måneder med planen om å knulle på deg en unge og du får inn over 13,000 kr i måneden, og dette kan du ikke leve med? Du kødder sant? Du får i tillegg andre fordeler der som jeg ikke tar med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...