Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Hun så at TRODDE hun ikke kunne få barn. Det er uansett lurt å bruke kondom under ons pga sykdommer.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Enig i det. Mulig jeg la for mye vekt i ordene "en affære" i OP sin post. At de hadde holdt på en kort periode og ikke kun gjorde sengevalsen kun én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som denne kvinnen VILLE bli gravid og lokket han med å si at hun trodde ikke hun kunne bli gravid.

Ja høres jo slik ut

Han her hadde ikke jeg orket å ha noe forhold med i alle fall. 2 steunger? Nei takk.

Å barnebidrag blir han vel bare nødt til å betale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke bli pappa, SÅ BRUK KONDOM!!! Da får ikke dama lurt på seg noen graviditet.

Himmel og hav hvor vanskelig kan det være?!

Spurte ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne siden det snakkes om løse menn. I farten kommer jeg på 2 damer som begge har 5 barn med fire forskjellige menn hver. Hva sier en de damene?

Hvem vil starte et liv videre med de damene?

Barnebidrag får de vel? (Jf.om menn lenger oppe)

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Man må to til for å danse tango. Hvorfor ser ikke kvinner det som helt naturlig å bruke kondom?

Hva skal man gjøre hvis man blir jugd til? Hadde du insistert på å bruke kondom med en mann du har snakket med endel og som sier han er steril og sykdomsfri? Neppe.

Bedre å få svar på spørsmålene jeg stilte framfor å få nye spørsmål i retur.

Tror de fleste tenker på¨å bruke kondom,men det går ikke an i ettertid å bli bitter fordi en da får barn ved ubeskyttet sex! I Hi sa hun at hun TRODDE ikke hun kunne bli gravid,ikke sikkr i det hele tatt.

Og ikke snakket de en del heller tydeligvis. Menn fremstilles som komplett idioter iblant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nevne siden det snakkes om løse menn. I farten kommer jeg på 2 damer som begge har 5 barn med fire forskjellige menn hver. Hva sier en de damene?

Hvem vil starte et liv videre med de damene?

Barnebidrag får de vel? (Jf.om menn lenger oppe)

Det er ikke akkurat veldig lure livsvalg disse har tatt. Ikke noe å ettertrakte.

Men det ene utelukker ikke det andre. En mann som har mange barn med like mange damer, har vært like dum og tatt like dumme valg som en dame som har mange barn med like mange menn.

Det at noen tar dårlige valg betyr ikke at det er lurt å gjøre det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Stakkars stakkars menn som ikke skjønner at barn blir til ved samleie. Stakkars stakkars menn som ikke skjønner at selv med prevensjon er det alltid en liten sjanse for å bli gravid. Stakkars stakkars menn som ikke skjønner at selv om de kjøper sex, så risikerer de at den prostituerte blir gravid og de blir tilkjent farskapet.

Anonymous poster hash: f1edd...d58

Kvinner velger jo å knulle med disse stakkars menna. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat veldig lure livsvalg disse har tatt. Ikke noe å ettertrakte.

Men det ene utelukker ikke det andre. En mann som har mange barn med like mange damer, har vært like dum og tatt like dumme valg som en dame som har mange barn med like mange menn.

Det at noen tar dårlige valg betyr ikke at det er lurt å gjøre det samme selv.

Ville du ha startet et samliv med en dame som nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ha startet et samliv med en dame som nevnt?

Nope. Og jeg ville ikke startet familie med en mann som allerede hadde barn med flere mødre, eller en mann som har barn han ikke har kontakt med.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år faktisk. Jeg lurer på en ting. Siden mange menn er så "dumme" og ikke bruker kondom. Hvorfor kan ikke kvinner si mer i fra? At han må ta på en kondom? Tenker ikke HUN på at hun kan få kjønnssykdommer? Jeg bruker faktisk som oftest kondom, men av og til uten.

Fordi det finnes like mange dumme kvinner, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det finnes like mange dumme kvinner, selvfølgelig.

Det er det da ingen som går nektet for.

Men er virkelig "deen andre var like dum" er godt argument for dårlige valg? Er det ikke uansett opp til en selv å gjøre gode valg på egne vegne?

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man innom temaet kjønnssykdommer så spør man vell om sist gang var sjekket for det? Skal man spørre om å se notater fra legen også sånn i tilfelle jenta eller gutten juger?

Var det virkelig et one night stand så blir det noe annet ja. Jeg tolket en affære som i det at de hadde holdt på i en kort periode. Det er uansett råttent å si at man mener at man ikke kan bli gravid. Da har han jo vært innom tankene om å bruke kondom før hun fikk han på andre tanker.

Ja det kan muligens ødelegge litt av den "ville magien" ved å dra frem et kondom når man skal knulle folk man nesten ikke kjenner. Men mtp evt konsekvenser, som HIV/AIDS, klamydia og BARN så ser jeg ikke helt hvordan det kan være verdt å droppe kondom. Men ja det finnes nok av tullinger og kjerringkrek som ikke klarer å tenke lengre enn puuuuleee akkurat der og da.

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det da ingen som går nektet for.

Men er virkelig "deen andre var like dum" er godt argument for dårlige valg? Er det ikke uansett opp til en selv å gjøre gode valg på egne vegne?

Anonymous poster hash: d990c...e50

Poenget mitt er at man kan ikke legge alt av ansvar eller skyld på den andre. Man må ta ansvar for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at man kan ikke legge alt av ansvar eller skyld på den andre. Man må ta ansvar for seg selv.

Enig. Alle må ta ansvar for seh selv. Å si at "h*n burde sagt at vi skulle bruke kondom" blir for dumt.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei her.

Jeg ser at TS. har truffet med denne tråden. Det er flott så mange engasjerer seg her. Tråden har ekspandert i stor fart. Det kan ikke bety annet enn at det er et aktuelt tema som engasjerer. Dette temaet har jeg alv forsøkt ta opp her noen ganger. Det er hyggelig TS. har lykkes med det.

Når en kvinne blir gravid på denne måten er det da for mye forlangt at det tas abort? Jeg synes ikke dette. eller at hun påtar alt ansvar selv. Dette med bakgrunn i at mannen blir tvunget til barnebidrag minimum.

Jeg ser at med dagens lovverk går det ikke, men lover kan endres. Jeg vet det kontroversielt men jeg mener det i fult alvor. Dette når det blir barn etter ONS som det populært heter.

Det nevnes det er begges ansvar ovs. Den er grei men med dagens lovverk lar det seg ikke rette opp uten at kvinnen vil ta abort. Barnets beste er argumenter mot ukjent farskap, men det like ofte et økonomisk argument ovs. Det siste er det TS. forteller i denne saken. Barnet kan få vite om farskapet når det er myndig om far er kjent. Da er FN`s. barnekonvensjon oppfylt. Jeg vet at innkrevingssentralen sliter med og kreve inn bidrag. Jeg forstår godt de som ikke vil betale barnebidrag etter barn på denne måten. Dette er noe de ikke føler er rettferdig. Noen legger opp livet som en gjerning på og unngå barnebidrag til en dame som de mener har lurt dem. De har tatt et standpunkt til ikke å ha kontakt med barnet. Selv synes jeg dette er helt i orden. Det skrives av TS. at han ble kontakt av moren på nytt når det var gått to år etter fødselen. Noen mener mannen kunne kommet unna ved ikke og reise til denne damen som åpnet butikken for en mann som ikke hadde hatt deg noe på et års tid. Det har han ikke, det er bare en tlf. til NAV. så er det kjørt for han.

Denne mannen som ikke hadde hatt sex på et år er ikke uansvarlig synes jeg. Får en tilbudet da kunne hvem som helst ha takket ja til denne butikken som svindlet mannen til TS. Barnet lider ikke noe spesielt når det ikke kjenner far fra før. Det er dermed ikke noe savn for barnet.

Jeg støtter deg TS. og synes det er urimelig slik det er i dag. Men kvinnevennlige lover er veldig for og ta menn som er ubetenksomme noen sekunder mens det gis belønning til kvinner som utfører samme handlingen. Ja det veldig urimelig og urettferdig slik det er i dag.

Kvinner som ønsker deg barn på denne måten kunne kontaktet klinikker som utfører slike handlinger.

Dette er redelig, men historier som TS.er bare sørgelige.

Dessverre tror jeg ikke noen politikkere vil ta tak i saken. Det er for kontroversielt for de fleste av de folkevalgte.

Noe som kunne lettet på trykket hos mannen til TS. den gangen var kjøp av sex. Det er ikke sikkert det hadde blitt barn da. Men det er ulovlig og kjøpe sex. Men det lovlig og selge den samme sexen. Ser dere likheten med det og straffe en mann med uønsket farskap som og gjøre det ulovlig og kjøpe sex. kvinnen blir belønnet i begge tilfeller. Hun får barnet hun kanskje ønsket seg. I tillegg støtte gjennom NAV og barnene bidrag av far. De som selger sex løper ikke noe fare for straffeforfølgelse som mannen her. I tillegg kan de tjene ubegrenset om de ønsker og det gjerne som svart inntekt. Menns kjønnsliv er begrenset mens kvinner blir belønnet av økonomisk av samfunnet tog mannen. Jeg stiller meg noen spørsmål som antagelig ikke blir løst den tiden jeg er i live.

Til de som ikke vet det bærer damer på noen gullgrotter som kan gi det uante. Menn bærer på punger som tømmes.

Nei, naturligvis synes du ikke det. Menn skal få pule rundt uten kondom og kvinnenen skal vær så god ta abort hvis det er hva mannen vil, og hvis hun ikke vil så skal han få slippe å betale for barnet han har satt til verden.

Du får det til og høres så enkelt ut. Du ser Mannen og hans behov for å pule uten kondom og glemmer beleilig barneperspektivet.

Men hvor enkelt er det egentlig hvis hver og en mann smeller ca 10 forskjellige kvinner på tjukken og vil ikke ta ansvar for det utenom de barna han har med kjerringa???

Slik var det før i tiden, før vi fikk reglene om barnebidrag. Og hvorfor fikk vi de reglene? Jo, fordi at voksne mennesker må ta ansvar for resultatet av pulinga si, også menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemstilling. Sier jenta at hun er sykdomsfri, så sier man jo at hun juger om man tar opp kondomen. Det er ikke kun oss gutta som sier at sex er best uten kondom, der er dere også ganske klare på hva dere foretrekker. Folk på dette forumet ser ut til å alltid bruke kondom, men realiteten er noe annet for de som faktisk har sex og ikke kun skryter av det her inne. Vi i Norge er faktisk det landet i verden som har mest sex uten kondom.

Det er en selvfølge at man bruker kondom med ukjente partnere. Men har man kommet så langt som å snakke om det faktum at jenta ikke kan bli gravid, så blir det noe annet.

Jeg hadde aldri stolt på noen som sa de var sykdomsfri med mindre jeg var i et forpliktet forhold. Det er ingen som blir sure for at du drar opp en kondom. Lurer på hvilke jenter dere har dere med, dere som møter disse problemene. Jeg sier det igjen, kontroller at hver pille tas, eller tre på kondom. Eneste måten du kan være mer eller mindre sikker på å forhindre graviditet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart han har ansvar her, virker ikke som han tenker særlig mye fremover og på konsekvenser. Du får jo bare håpe at han tar ansvar for det barnet dere skal ha sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...